quote:
Ajax is skieterende cloeb, met skieterende historie en fantastiesje fans. Proachtiege ojtdagieng samen met Roed.quote:
Jij zegt echt wat ik denkquote:Op maandag 6 december 2010 21:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
Die stond al aan de basis van de teloorgang van feyenoord. Een Nederlandse topclub die de puin in is geholpen vind ik genoeg.
Paul-89 niet.quote:Op maandag 6 december 2010 21:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
Die stond al aan de basis van de teloorgang van feyenoord. Een Nederlandse topclub die de puin in is geholpen vind ik genoeg.
Uhhhhh Krekkerie uhhhhquote:Op maandag 6 december 2010 21:23 schreef DrDentz het volgende:
Frank, de opstelling?
Uuuuuuuuhh Stekelenburg in de goal uuuuhhhhuuhhhhhhhhh Gregory uuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhh uuh
Altijd bij Ajaxquote:Op maandag 6 december 2010 21:21 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
TT pagina 101
want, wereldnieuws
quote:Op maandag 6 december 2010 21:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik kan er niet echt droevig om zijn
Volledig mee eens. Liefst zie ik Feyenoord snel weer aan de linkerkant.quote:Op maandag 6 december 2010 21:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik gun niemand de situatie waarin Feyenoord zit.
Want dat is bij andere clubs/sporten niet zo?:')quote:Op maandag 6 december 2010 21:21 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
TT pagina 101
want, wereldnieuws
Nou super zeg. Geweldig.quote:Op maandag 6 december 2010 21:29 schreef Razor21 het volgende:
En het leuke is omdat ik SEO juist heb toegepast sta ik bij elke zoekterm over Jol ontslagen op nr. 1 in Google.
Dat dit kan in Nederlandquote:Op maandag 6 december 2010 21:29 schreef Razor21 het volgende:
En het leuke is omdat ik SEO juist heb toegepast sta ik bij elke zoekterm over Jol ontslagen op nr. 1 in Google. Momenteel al 1300 bezoekers.
Nee, zeker niet...quote:Op maandag 6 december 2010 21:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Want dat is bij andere clubs/sporten niet zo?:')
quote:
Ach ik vind het leuk dat ik van de Ongeveer 45.400 resultaten bovenin sta. Dat zijn er net zoveel als er in de Arena passen.quote:
Noem 'es wat trainers die onlangs zijn opgestapt?quote:
Waarom?quote:Op maandag 6 december 2010 21:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Noem 'es wat trainers die onlangs zijn opgestapt?
To prove a point.quote:
Hmm geen idee maar hij nam zelf ontslag toch? Lijkt me dan zijn probleemquote:
I don't get itquote:
Het schijnt dat hij het zelf heeft aangevraagd, en de trainer van zowel Hsv en Newcastle zijn vandaag ontslagen... Dus wie weet....quote:
Dat wou ik juist even bekijken, maar ik weet zo niet wie er onlangs allemaal zijn ontslagen, dus vandaar mijn vraag.quote:Op maandag 6 december 2010 21:34 schreef YazooW het volgende:
I don't get it![]()
Probeerde alleen te zeggen dat het een beetje overdreven is dat dit op TT101 komt.
Als de trainer van NEC ofzo opstapt gebeurd dat ook niet...
Frank heeft echt wel wat ervaring als trainer.quote:Op maandag 6 december 2010 21:35 schreef Enchanter het volgende:
Ik weet niet wat ik er van moet vinden , het liep de laatste tijd ook niet echt lekker , maar ja elk elftal heeft wel eens een dip van een paar wedstrijden.
Krijgen we helaas weer een trainer zonder ervaring
Jeetje wat een hufter zeg .quote:Op maandag 6 december 2010 21:35 schreef YazooW het volgende:
Wel grappig dat je op Twitter het ene moment nog de trainer van Ajax bent, en 5 minuten later de nieuwe coach van Newcastle gaat worden
Alleen als assistent toch ?quote:Op maandag 6 december 2010 21:36 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Frank heeft echt wel wat ervaring als trainer.
Nee, taait ook afquote:Op maandag 6 december 2010 21:38 schreef DrDentz het volgende:
Wordt Cock dan de assistent van de assistent?
Oh sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |