En voor het geld. Je kunt maar een reden hebben hoor...quote:Op donderdag 9 december 2010 14:29 schreef Vanyel het volgende:
Geen superdeboerkabouter![]()
Wat nu? Weg zekerheden in het leven, ik word voorgelogen door mijn geliefde...
Ach, in mijn eentje een kind opvoeden lijkt me de regelrechte hel. Laat ik maar bij haar blijven voor de kleine
en dan mrs V die denkt... waar de PIEP gaat dit over?!?!?!?!quote:Op donderdag 9 december 2010 14:29 schreef lezzer het volgende:
[..]
En voor het geld. Je kunt maar een reden hebben hoor...
Ik zie dat al helemaal voor me zo vanavond jij tegen mevrouw, een beetje snikkend "er is helemaahaal geeheen superdeboerkabouternie"![]()
Ik vind van wel. Desnoods hou je er alleen een lachstuip aan over. Of iets anders, omdat je zo zielig was...quote:Op donderdag 9 december 2010 14:34 schreef Vanyel het volgende:
Dat idd.
Maar best het testen waard, niet?
En daarnaast heb je tijdens je zwangerschapsverlof tenminste nog iemand die jou tenminste nog zielig vindt dat je buik zo ontzettend in de weg zit enzoquote:Op donderdag 9 december 2010 14:34 schreef Vanyel het volgende:
Dat idd.
Maar best het testen waard, niet?
Overigens vind ik het geld ook een goed argument. Scheelt toch makkelijk de helft.
lol ja dat geloof ik direct... Daarom begin ik er ook niet aanquote:Op donderdag 9 december 2010 14:37 schreef Vanyel het volgende:
Ook niet onbelangrijk. Want tering, wat is dat ding irritant zeg!
ow dan mag mn nichtje dus niet klagen met haar voetbalzoontje in dr buik... die schopt dr zo af en toe wakker maar dit lijkt me pijnlijkerderder/irritanterderderderderderderderderderderderquote:Op donderdag 9 december 2010 14:40 schreef Vanyel het volgende:
Meer een sumoworstelaar denk ik, met duwen en afzetten enzo. Weinig heel abrupts, veel voeten vastzetten in ribben en dan lekker lang duwen..
ik ben op 11 dagen na 30... en ik brul het nu pas.... wilde eerder altijd zelf een dikke buikquote:En wacht maar.. toen ik 20 was riep ik ook altijd dat ik de ander dit zou laten opknappen. Wordt best lastig als de ander eerlijk wil delen..
naar het schijnt niet.quote:
Ik word een beetje dement geloof ik. 1980 tot nu is idd geen 20 meerquote:Op donderdag 9 december 2010 14:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow dan mag mn nichtje dus niet klagen met haar voetbalzoontje in dr buik... die schopt dr zo af en toe wakker maar dit lijkt me pijnlijkerderder/irritanterderderderderderderderderderderder
[..]
ik ben op 11 dagen na 30... en ik brul het nu pas.... wilde eerder altijd zelf een dikke buik
zwangerschapsdementiequote:Op donderdag 9 december 2010 15:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik word een beetje dement geloof ik. 1980 tot nu is idd geen 20 meer
Kan ik me voorstellen. Blij dat ik mn mening herzien heb over zwanger zijnquote:Dat geduw is vooral irritant als ik niet achterover kan hangen. Zit je in een restaurant op van die rechte stoelen, moet je helemaal scheef gaan hangen omdat je rib anders voelt alsof ie knapt. Vrij irritant.
heujquote:Op donderdag 9 december 2010 15:33 schreef Magenta het volgende:
[..]
Net -eindelijk- mijn fuzzy sneeuwlaarzenbinnen, dus ze bezorgen wel pakketjes.
Tevens
Ik vermoed dat m'n 29e de beste verjaardag in jaaaaaaaren wordtquote:Op donderdag 9 december 2010 16:10 schreef Vanyel het volgende:
30 was tof. Mijn leukste verjaardag in jaren
Bij de meeste mensen is zwanger zijn zo erg nog niet, ik heb gewoon pech met een hoop klachten. Ik vind natuurlijk wel dat ik nu een extra leuk kind verdien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |