Nee hoor. Ik deed het verkeerd, dus dubbel werk. Eigenlijk ben ik dus heel ijverig.quote:Op maandag 6 december 2010 19:57 schreef PdeHoog het volgende:
Je bent bijzonder goed in uitstellen, Krak. Dat duurde natuurlijk weer veel te lang
Tori Amos, een halfjaartje geledenquote:Op maandag 6 december 2010 19:57 schreef Anthraxx het volgende:
Wat een briljant album is het toch...
[ afbeelding ]
Coheed and Cambria - Year of the Black Rainbow.
Heb jij dat ook wel eens Steer, dat je bepaalde bands ineens 'herontdekt'? Je weet van hun bestaan af, daarvoor had je iets als 'meh'. En wat jaren later blijkt het ineens toch wat meer inhoud te hebben dan je dacht.
Dit is er zo 1 voor mij.
The reflex!quote:Op maandag 6 december 2010 19:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tori Amos, een halfjaartje geleden
Ik ga zo Duran Duran nog maar eens proberen op Spotify
quote:Op maandag 6 december 2010 19:58 schreef FutureFairytale het volgende:
nou ik weet nu waar ik dat zware hoofd vandaan heb
agent belt en iedereen die meeging naar drachten (agent en 3 meiden) zitten nu ziek thuis.
De naam van die band doet me altijd hier aan denken:quote:Op maandag 6 december 2010 19:57 schreef Anthraxx het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zeg...je leert nog eens wat in de CUL-SC-topicsquote:Op maandag 6 december 2010 19:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Deze: http://en.wikipedia.org/wiki/Procrastination
poehee, morgen als ik helder ben lees ik het nog eens langzaam overquote:Op maandag 6 december 2010 19:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Deze: http://en.wikipedia.org/wiki/Procrastination
Ga slapen danquote:Op maandag 6 december 2010 20:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
poehee, morgen als ik helder ben lees ik het nog eens langzaam over
ja is zo, morgen is het misschien alweer weg.quote:Op maandag 6 december 2010 20:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Dat wil niet zeggen dat jij ook ziek bent
Hup, gewoon doorgaan
![]()
nee ik moet nog ff doorgaan tochquote:Op maandag 6 december 2010 20:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga slapen danIs het eerder morgen
En ik ga nu ff verder met de kast
Ah jammer. Ik wil ze nog wel zienquote:Op maandag 6 december 2010 20:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
De naam van die band doet me altijd hier aan denken:
alleen ff de naam inruilen dus![]()
Hebben we op LL gezien en toen hebben we de hele dag dit lopen zingen. C&C heeft verder weinig indruk gemaakt dus..
Nee, wortels, maantjes, Sinterklaas en een paard. Van een lief klein meisje gekregen.quote:
Klinkt goed!quote:Op maandag 6 december 2010 19:57 schreef Anthraxx het volgende:
[ afbeelding ]
Heb jij dat ook wel eens Steer, dat je bepaalde bands ineens 'herontdekt'? Je weet van hun bestaan af, daarvoor had je iets als 'meh'. En wat jaren later blijkt het ineens toch wat meer inhoud te hebben dan je dacht.
Dit is er zo 1 voor mij.
Ik vind dat ze net ff te pretentieus bezig waren(?) voor wat er daadwerkelijk uit kwam. Muntje viel totaal niet bij me. Wellicht is dat nu anders hoor, maar heb niet zo heel erg de neiging het te proberen..quote:Op maandag 6 december 2010 20:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ah jammer. Ik wil ze nog wel zien.
De naam komt van een reeks graphic novel, die de zanger schrijft: The Amory Wars. Elk album is gelijknamig aan de graphic novel. De naam komt van twee karakters uit die boeken. Al hun albums zijn 1 doorlopende compositie qua verhaal. Het is dus eigenlijk gewoon een (voorlopig) oneindig thema album. Dat maakt het wel interessant. Dankzij Vork kwam ik daar dus achter
.
Pain of Salvation is briljantquote:Op maandag 6 december 2010 20:06 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Ik ben de laatste dagen in een 'herontdekte' Pain of Salvation-bui, maar dat is niet een band die ik vroeger slecht vond. Wat ik 'meh' vind, blijf ik eigenlijk ook altijd wel 'meh' vinden
Duidelijk!quote:
Ik heb al gehadquote:
Ja, leuk he, heb ik ook.quote:Op maandag 6 december 2010 20:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo zeg...je leert nog eens wat in de CUL-SC-topics
Alle CD's natuurlijkquote:Op maandag 6 december 2010 20:11 schreef krakkemieke het volgende:
Welk nummer van Pain of Salvation of Blind Guardian raden jullie aan?
Blind Guardian:quote:Op maandag 6 december 2010 20:11 schreef krakkemieke het volgende:
Horrorfilms zijn leukquote:Op maandag 6 december 2010 20:04 schreef FutureFairytale het volgende:
oja ik heb een dvd gekregen die ik nog nooit heb gezien en niet voor niets
"It"
Dat is wel mijn muziek!quote:Op maandag 6 december 2010 20:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Blind Guardian:
Under The Ice
Nightfall
Time stands Still
Mirror Mirror
Wheel of Time
Sacred Worlds
Voice in the dark
Lord of the Rings
And then there was silence
Imaginations from the other side
Mordred's Song
The Bards Song
Banished from Sanctuary
The script for my requiem
Hoi!quote:Op maandag 6 december 2010 20:18 schreef Aure het volgende:
Hoi schatjes
Ik ben er ook weer esWerken ging weer suuuupergoed gisteren en ik heb een date vanavond hahahahaha
Heb ik hier nog iets belangrijks gemist?
Op album zijn ze goed. Live daarentegen zijn ze echt geweldigquote:
het klinkt inderdaad alsof het uit de 80's komtquote:
Een datequote:Op maandag 6 december 2010 20:18 schreef Aure het volgende:
Hoi schatjes
Ik ben er ook weer esWerken ging weer suuuupergoed gisteren en ik heb een date vanavond hahahahaha
Ja, dat is mijn enige kritiek. Maar dat is mijn jeugd, ik kan het hebben.quote:Op maandag 6 december 2010 20:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
het klinkt inderdaad alsof het uit de 80's komt
Ach ja, het klinkt misschien niet zo gelikt als menig ander Metalband tegenwoordig, maar de mix van Speed en Power metal maakt het zo goed. Melodieus, snel, agressief en toffe onderwerpen.quote:Op maandag 6 december 2010 20:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
het klinkt inderdaad alsof het uit de 80's komt
Dat doet me hieraan denken, dat was live ook perfect!quote:Op maandag 6 december 2010 20:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Op album zijn ze goed. Live daarentegen zijn ze echt geweldig. Echt, sfeervol, steen goed en kunnen alles waarmaken wat ze op album ook doen. Goede setlist ook altijd. Mocht je ze ooit kunnen aanschouwen: doen.
Als hij geloosd moet worden, wil ik je best bellen dat je NU naar huis moet komen omdat papa een hartaanval heeftquote:Op maandag 6 december 2010 20:21 schreef Aure het volgende:
Haha i hope so. Jullie krijgen vanavond/morgen wel even een update
Heeft mij nooit kunnen bekorenquote:Op maandag 6 december 2010 20:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat doet me hieraan denken, dat was live ook perfect!
De huidige metalbands kunnen me over het algemeen totaal niet bekoren. Dit soort metal is nooit helemaal mijn ding geweest moet ik zeggen, ik ben niet zo van de bombast en eventueel bijbehorende primitieve teksten.quote:Op maandag 6 december 2010 20:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach ja, het klinkt misschien niet zo gelikt als menig ander Metalband tegenwoordig, maar de mix van Speed en Power metal maakt het zo goed. Melodieus, snel, agressief en toffe onderwerpen.
[ afbeelding ]
Het rare is alleen wel dat hun grootste voorbeeld Queen is. Maar dat is meer het theatrale. Dat merk je wel. De zang is daar wel een goed voorbeeld van, qua technieken (niet qua geluid, hij haalt Freddy Mercury bij lange na niet
).
Het is dan ook Heavy Metalquote:Op maandag 6 december 2010 20:24 schreef kaasplankje het volgende:
't heeft me nooit gepakt, Hardrock
quote:Op maandag 6 december 2010 20:11 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vond de eerste maten van Mirror mirror errug Metallica, lol!quote:Op maandag 6 december 2010 20:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach ja, het klinkt misschien niet zo gelikt als menig ander Metalband tegenwoordig, maar de mix van Speed en Power metal maakt het zo goed. Melodieus, snel, agressief en toffe onderwerpen.
[ afbeelding ]
Het rare is alleen wel dat hun grootste voorbeeld Queen is. Maar dat is meer het theatrale. Dat merk je wel. De zang is daar wel een goed voorbeeld van, qua technieken (niet qua geluid, hij haalt Freddy Mercury bij lange na niet
).
Dat het dus ook live een goeie band en zanger is.......quote:
maar maar maar..quote:Op maandag 6 december 2010 20:18 schreef Aure het volgende:
Hoi schatjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
Primitief? Dit is 1 van de weinige bands die er in geslaagd is om de Silmarillion tot concept album om te zetten. Alle nummers hebben oorsprong uit Fantasy verhalen. Veel Tolkien, maar ook Robert Jordan bijv. Zit best wel wat meer diepgang in dan het standaard 'Slayer' achtige: wij haten god, wij haten jou, ga eens dood.quote:Op maandag 6 december 2010 20:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De huidige metalbands kunnen me over het algemeen totaal niet bekoren. Dit soort metal is nooit helemaal mijn ding geweest moet ik zeggen, ik ben niet zo van de bombast en eventueel bijbehorende primitieve teksten.
Queensrychequote:Op maandag 6 december 2010 20:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat doet me hieraan denken, dat was live ook perfect!
Hahaha denk dat dat niet hoeft hoorquote:Op maandag 6 december 2010 20:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als hij geloosd moet worden, wil ik je best bellen dat je NU naar huis moet komen omdat papa een hartaanval heeft
Eventueel bijbehorende primitieve teksten zei ik, ken de teksten van Blind Guardian niet, dus die kan ik niet beoordelenquote:Op maandag 6 december 2010 20:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Primitief? Dit is 1 van de weinige bands die er in geslaagd is om de Silmarillion tot concept album om te zetten. Alle nummers hebben oorsprong uit Fantasy verhalen. Veel Tolkien, maar ook Robert Jordan bijv. Zit best wel wat meer diepgang in dan het standaard 'Slayer' achtige.
Have funquote:Op maandag 6 december 2010 20:18 schreef Aure het volgende:
Hoi schatjes
quote:Op maandag 6 december 2010 20:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
maar maar maar..
en ik dan?![]()
Jij blijft altijd mijn rijsttafelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oeh, attente jongens, oppassen Aurequote:Op maandag 6 december 2010 20:27 schreef Aure het volgende:
[..]
Hahaha denk dat dat niet hoeft hoorIs echt een hele aardige jongen, ik bedoel, hij heeft me op zn vrije dag (gister). toen ik klaar was met werken, van de MM naar t station gebracht zodat ik niet met de bus hoefde (daar moet je dan nog een teringeind voor lopen namelijk
)
Superschattig
Friendszonequote:
Dat vooroordeel heb ik weggenomen. Dus hup, je kan het best luisteren. Zo primitief is het nietquote:Op maandag 6 december 2010 20:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Eventueel bijbehorende primitieve teksten zei ik, ken de teksten van Blind Guardian niet, dus die kan ik niet beoordelen
Hoe coolquote:Op maandag 6 december 2010 20:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh voor wie zich er verder in wil verdiepen:
http://upload.wikimedia.o(...)_Metal_Genealogy.png
![]()
Dat schoolbord van School of Rock klopt ook wel aardigquote:Op maandag 6 december 2010 20:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh voor wie zich er verder in wil verdiepen:
http://upload.wikimedia.o(...)_Metal_Genealogy.png
![]()
Dat is heel aardig, but does he know how to push the right buttons?quote:Op maandag 6 december 2010 20:27 schreef Aure het volgende:
Hahaha denk dat dat niet hoeft hoorIs echt een hele aardige jongen, ik bedoel, hij heeft me op zn vrije dag (gister). toen ik klaar was met werken, van de MM naar t station gebracht zodat ik niet met de bus hoefde (daar moet je dan nog een teringeind voor lopen namelijk
)
Superschattig
Ik haak niet af op de teksten, ken wel e.e.a. van ze, maar het is gewoon niet mijn stijl vrees ikquote:Op maandag 6 december 2010 20:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat vooroordeel heb ik weggenomen. Dus hup, je kan het best luisteren. Zo primitief is het niet.
Duidelijkquote:Op maandag 6 december 2010 20:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik haak niet af op de teksten, ken wel e.e.a. van ze, maar het is gewoon niet mijn stijl vrees ik
Dat gaat ze misschien straks wel ondervindenquote:Op maandag 6 december 2010 20:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat is heel aardig, but does he know how to push the right buttons?
quote:Op maandag 6 december 2010 20:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat schoolbord van School of Rock klopt ook wel aardig
[ afbeelding ]
Toen hadden ze ook al stenen om tegen elkaar te wrijven en manieren om een muur van herrie te veroorzakenquote:Op maandag 6 december 2010 20:32 schreef PdeHoog het volgende:
Damn...ik zit dat plaatje te kijken en er valt me iets opGrind core was er vroeg bij
1797
![]()
Wilde er nog bij zetten waar mijn voorkeur binnen de metal naar uit gaat, maar kan het niet onder woorden brengen geloof ik.quote:
Veel hardrock metal bands hebben juist literatuur of zelfs de Bijbel als basis voor hun teksten.quote:Op maandag 6 december 2010 20:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Eventueel bijbehorende primitieve teksten zei ik, ken de teksten van Blind Guardian niet, dus die kan ik niet beoordelen
Ja, primitief bijbels gedoe. Ik heb liever meer persoonlijke teksten.quote:Op maandag 6 december 2010 20:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Veel hardrock metal bands hebben juist literatuur of zelfs de Bijbel als basis voor hun teksten.
Ja. Blijkbaarquote:Op maandag 6 december 2010 20:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Toen hadden ze ook al stenen om tegen elkaar te wrijven en manieren om een muur van herrie te veroorzaken.
We'll seequote:Op maandag 6 december 2010 20:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat is heel aardig, but does he know how to push the right buttons?
Bij mij is er ook geen lijn in te ontdekken hoorquote:Op maandag 6 december 2010 20:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wilde er nog bij zetten waar mijn voorkeur binnen de metal naar uit gaat, maar kan het niet onder woorden brengen geloof ik.
Dan zit je meer richting de Prog Rock denk ikquote:Op maandag 6 december 2010 20:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, primitief bijbels gedoe. Ik heb liever meer persoonlijke teksten.
Daar ben ik nog niet over uitquote:
Die TAV is ook al niet van de Ayreonquote:Op maandag 6 december 2010 20:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan zit je meer richting de Prog Rock denk ik. Het werd op een gegeven moment wel wat veel dat elke Power Metal band een op Tolkien gebaseerd album uit bracht
.
Maar serieus, is het een klant? "Als u deze MacBook Air koopt krijgt u mij erbij!" ?quote:
Daar moet je ook wel redelijk van houden ja. Ik vind alles voor The Electric Castle ook niet erg boeiend.quote:Op maandag 6 december 2010 20:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die TAV is ook al niet van de Ayreon
Is dat de zanger? Zo ja, hij doet het echt heel tof op The Human Equationquote:
Hij is de zanger en gitarist jaquote:Op maandag 6 december 2010 20:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is dat de zanger? Zo ja, hij doet het echt heel tof op The Human Equation
Daar ben ik het met je eens hoorquote:Op maandag 6 december 2010 20:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daar moet je ook wel redelijk van houden ja. Ik vind alles voor The Electric Castle ook niet erg boeiend.
Ik zie het als een stijlfiguur om uit te drukken hoe je je voelt of wat je ideen zijn. Dan kan je net zo goed Lovecraft, de Bijbel, of the Rhyme of the ancient mariner gebruiken.quote:Op maandag 6 december 2010 20:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, primitief bijbels gedoe. Ik heb liever meer persoonlijke teksten.
Herkenbaar.. mijn grote gemene deler: groove en 'alternatief'. Beetje de donkere kant van metal. In het overzicht zit ik in de industrial, grunge, metalcore, hard alternative, nu metal, original hardcore en zelfs wat goth metal. Maar binnen ieder stroming weer grote voorkeuren en bands die ik niets vindquote:Op maandag 6 december 2010 20:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bij mij is er ook geen lijn in te ontdekken hoor. De richting is wel meer naar het progressieve. Maar of het nou Power Metal, Speed Metal, Death Metal of Heavy Metal is: als het maar melodieus is. Dat is mijn enige criterium
.
Grunt of cleane zang boeit mij niet. Een goede grunt, zoals in Opeth, is geweldig. Sowieso, Opeth is geweldig
.
Checkquote:Op maandag 6 december 2010 20:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij is de zanger en gitarist ja. Goede zanger. Kan zowel goed grunten als heel goed zingen
.
Ja, ook, in ieder geval niet in de hoek van de mannen in leder en overmatige gothic keyboardsquote:Op maandag 6 december 2010 20:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan zit je meer richting de Prog Rock denk ik. Het werd op een gegeven moment wel wat veel dat elke Power Metal band een op Tolkien gebaseerd album uit bracht
.
Linkin Park?quote:Op maandag 6 december 2010 20:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Herkenbaar.. mijn grote gemene deler: groove en 'alternatief'. Beetje de donkere kant van metal. In het overzicht zit ik in de industrial, grunge, metalcore, hard alternative, nu metal, original hardcore en zelfs wat goth metal. Maar binnen ieder stroming weer grote voorkeuren en bands die ik niets vindOfwel: maak er maar wat van
Die maakt wel goede dingen, maar het raakt me niet echt helaas.quote:Op maandag 6 december 2010 20:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die TAV is ook al niet van de Ayreon
Definieer progrock?quote:
Oh, en ik ben een van de weinige mensen op aarde die Maiden meet Di'anno beter vondquote:Op maandag 6 december 2010 20:39 schreef Anthraxx het volgende:
"This is what not to do when a bird shits on you.. the rime of the ancient mariner."
quote:Op maandag 6 december 2010 20:39 schreef Anthraxx het volgende:
"This is what not to do when a bird shits on you.."
Beste Opethnummer ooit:quote:
Pink Floyd,quote:
Heb je al geprobeerd om je oren uit te laten spuiten en Maiden zonder Di'anno te luisteren?quote:Op maandag 6 december 2010 20:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh, en ik ben een van de weinige mensen op aarde die Maiden meet Di'anno beter vond
Vergeet de toetsenist met glitter cape niet.quote:Op maandag 6 december 2010 20:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lange gitaarsolo's en een zanger die niet kan zingen
Ik heb Di Anno zonder Maiden gezien en ik heb nooit een slechter optreden gezien. Zelfs dat tientje entree was te duur.quote:Op maandag 6 december 2010 20:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh, en ik ben een van de weinige mensen op aarde die Maiden meet Di'anno beter vond
grote gemene deler: reeeeeaaal fuckin high on drugs...quote:Op maandag 6 december 2010 20:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Pink Floyd,
Yes,
King Crimson,
Porcupine Tree,
Pain of Salvation,
The Flower Kings,
Camel,
Och, zelfs The Beatles in hun latere jaren vind ik Prog. Rock
Het heeft wel alle duidelijke Opeth elementen ja, maar voor mij is het niet het beste nummer. Wel 1 van de betere nummersquote:Op maandag 6 december 2010 20:40 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Beste Opethnummer ooit:
Als je nu nog niet overtuigd bent, moet je je CD-collectie maar verkopen want dan is het duidelijk dat je geen smaak hebt
quote:Op maandag 6 december 2010 20:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
grote gemene deler: reeeeeaaal fuckin high on drugs...
/Bill Hicks
Ook een genre waarin ik niet alles luisterbaar vind. En dat heb ik met alle genres geloof ik, paar bands die ik fantastisch vind en een heleboel die goed zijn maar me weinig doen.quote:Op maandag 6 december 2010 20:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Pink Floyd,
Yes,
King Crimson,
Porcupine Tree,
Pain of Salvation,
The Flower Kings,
Camel,
Och, zelfs The Beatles in hun latere jaren vind ik Prog. Rock
quote:Op maandag 6 december 2010 20:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zeg toch: en bands die ik niets vind
De rauwheid van die eerste plaat is gewoon super. Bruce is een betere zanger en ze hebben muzikaal veel betere dingen uitgebracht met hem, maar toch...quote:Op maandag 6 december 2010 20:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd om je oren uit te laten spuiten en Maiden zonder Di'anno te luisteren?
Sorry..geen boxen aangesloten. Kan niet luisterenquote:Op maandag 6 december 2010 20:40 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Beste Opethnummer ooit:
Als je nu nog niet overtuigd bent, moet je je CD-collectie maar verkopen want dan is het duidelijk dat je geen smaak hebt
QFTquote:Op maandag 6 december 2010 20:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ook een genre waarin ik niet alles luisterbaar vind. En dat heb ik met alle genres geloof ik, paar bands die ik fantastisch vind en een heleboel die goed zijn maar me weinig doen.
Eigenlijk is dat mijn criterium: als ik er naar luister moet het iets met me doen.
Belachelijk zegquote:Op maandag 6 december 2010 20:43 schreef LieLie het volgende:
Njaaa zeg!
Wietse is nog steeds met Neeltje!![]()
* LieLie kijkt de Boer-zoekt-vrouw-terugblik
Ze hebben wel aardige nummers, maar ik vind ze láng niet de beste in het genre.. verre van zelfsquote:
Killers vond ik beter dan het debuut albumquote:Op maandag 6 december 2010 20:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De rauwheid van die eerste plaat is gewoon super. Bruce is een betere zanger en ze hebben muzikaal veel betere dingen uitgebracht met hem, maar toch...
Die zal ook wel wat gejat hebbenquote:Op maandag 6 december 2010 20:45 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben oud zeg..... Ik vind alles gejat van Metallica......
Noem eens iets wat wel goed is volgens jou? Ik ken niet zo heel veel uit dat genre eigenlijkquote:Op maandag 6 december 2010 20:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ze hebben wel aardige nummers, maar ik vind ze láng niet de beste in het genre.. verre van zelfs
Ze ontlopen elkaar niet zoveel vind ik, luister ze beide graag.quote:Op maandag 6 december 2010 20:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Killers vond ik beter dan het debuut album. Maar je hebt een punt. De eerste twee albums zit veel meer agressie en afwisseling in dan het latere werk.
quote:Op maandag 6 december 2010 20:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die zal zullen ook wel wat gejat hebben
Niet dat ik weet....
[..]
Ik vind heel Iron Maiden erg eenzijdig worden in het latere werk. Het is allemaal een brok herhaling en het duurt allemaal een eeuwigheidquote:Op maandag 6 december 2010 20:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Killers vond ik beter dan het debuut album. Maar je hebt een punt. De eerste twee albums zit veel meer agressie en afwisseling in dan het latere werk.
Ja én een leuke vriendinquote:
Mee eens.quote:Op maandag 6 december 2010 20:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vind heel Iron Maiden erg eenzijdig worden in het latere werk. Het is allemaal een brok herhaling en het duurt allemaal een eeuwigheidDaarom ben ik gestopt met het aanschaffen van die verzameling aan CD's.
De laatste albums van de afgelopen tien jaar zijn juist afwisselender dan dat het ooit geweest is.quote:Op maandag 6 december 2010 20:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vind heel Iron Maiden erg eenzijdig worden in het latere werk. Het is allemaal een brok herhaling en het duurt allemaal een eeuwigheidDaarom ben ik gestopt met het aanschaffen van die verzameling aan CD's.
Metallica heeft gejat bij veel NWBHM bands. En zo is alles terug te herleiden naar een eerder generatie.quote:Op maandag 6 december 2010 20:45 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben oud zeg..... Ik vind alles gejat van Metallica......
Ja? Vind jij die leuk?quote:Op maandag 6 december 2010 20:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja én een leuke vriendin
Die helaas Marlies Dekkers achtige BH's droeg
Nja, ze staan volgens mij niet in het schema wat ik poste, maar word gezien als Nu-metal band. Wat daar ook onder valt (blijkbaar) en ik veeeeeel interessanter vind zijn de volgende bands (op volgorde van tofste tot gewoon leuk):quote:Op maandag 6 december 2010 20:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Noem eens iets wat wel goed is volgens jou? Ik ken niet zo heel veel uit dat genre eigenlijk
Ik kan het bij Maiden goed met een door mij zelf samengestelde Best of afquote:Op maandag 6 december 2010 20:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Alles is gejat van negermuziekquote:Op maandag 6 december 2010 20:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Metallica heeft gejat bij veel NWBHM bands. En zo is alles terug te herleiden naar een eerder generatie.
Daarbij: als het niet gejat is van Metallica vrees ik dat jij het niet leuk vindt
Keek er met schuin oog naar, mooi meisje vond ik het.quote:
Dat is vuige laster! Ik vind niet dat Slayer, SOD of Rammstein gejat hebben van Metallica En die vind ik ook leuk!quote:Op maandag 6 december 2010 20:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Metallica heeft gejat bij veel NWBHM bands. En zo is alles terug te herleiden naar een eerder generatie.
Daarbij: als het niet gejat is van Metallica vrees ik dat jij het niet leuk vindt
Daar had jij mij even tukquote:Op maandag 6 december 2010 20:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En de oudhollandse klompendans dan, he? HE?
Nou, niksquote:Op maandag 6 december 2010 20:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Keek er met schuin oog naar, mooi meisje vond ik het.
Wat was er mis mee dan?
Gejat van een regendans die weer van de indianen gejat is....quote:Op maandag 6 december 2010 20:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En de oudhollandse klompendans dan, he? HE?
Ow okeequote:
Ik heb het vooral over de laatste drie CD's. Ik vond Brave New World echt heel tof. Wat daarna kwam was veel meer van hetzelfde spul helaasquote:Op maandag 6 december 2010 20:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De laatste albums van de afgelopen tien jaar zijn juist afwisselender dan dat het ooit geweest is.
Persoonlijk hoogtepunt van mij, ondanks Can I play with Madness?, is toch Seventh son of a seventh son.
Ja, mooi figuur? Niet echt goed gekeken blijkbaarquote:Op maandag 6 december 2010 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ow okee
Mooie ogen, mooi haar, mooi figuur, kwam bescheiden en dankbaar over
Ah...dat ken ik welquote:Op maandag 6 december 2010 20:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, ze staan volgens mij niet in het schema wat ik poste, maar word gezien als Nu-metal band. Wat daar ook onder valt (blijkbaar) en ik veeeeeel interessanter vind zijn de volgende bands (op volgorde van tofste tot gewoon leuk):
System of a Down
Biohazard (alhoewel dat volgens mij toch echt NY of original hardcore is.. maar ok)
Korn
Godsmack
Nouja, geen gratenpakhuis iigquote:Op maandag 6 december 2010 20:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, mooi figuur? Niet echt goed gekeken blijkbaar
YOUR TIME WILL COOOOOOOMMMEEEquote:Op maandag 6 december 2010 20:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb het vooral over de laatste drie CD's. Ik vond Brave New World echt heel tof. Wat daarna kwam was veel meer van hetzelfde spul helaas
Zelfs SOAD niet?? Heeft veel zeer mooi melodisch werk er tussen zittenquote:Op maandag 6 december 2010 20:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah...dat ken ik welDat gaat bij mij onder de typering "kunnen mijn oren niet aan"
Hmmm...ik weet het nietquote:Op maandag 6 december 2010 20:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zelfs SOAD niet?? Heeft veel zeer mooi melodisch werk er tussen zitten![]()
Jaquote:weet je nog dat je dacht dat Pearl Jam stom was??![]()
Die categorie heb ik gelukkig niet, heb ooit zelfs grindcore geluisterd, dus te hard is het nooitquote:Op maandag 6 december 2010 20:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah...dat ken ik welDat gaat bij mij onder de typering "kunnen mijn oren niet aan"
Tikkie veranderd?quote:Op maandag 6 december 2010 20:57 schreef TAV74 het volgende:
Wel grappig als ik mijn smaak nu naast die van 20 jaar geleden leg trouwens
Mijn buuf houdt niet van hardrock, maar 'Aerials ' vond ze mooi!quote:Op maandag 6 december 2010 20:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zelfs SOAD niet?? Heeft veel zeer mooi melodisch werk er tussen zitten![]()
weet je nog dat je dacht dat Pearl Jam stom was??![]()
Welnee, was helemaal geen mooi wijf toch?quote:Op maandag 6 december 2010 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ow okee
Mooie ogen, mooi haar, mooi figuur, kwam bescheiden en dankbaar over
Veel breder geworden vooral. Was rond mijn 16e vooral metal en nu alles van Tori Amos tot Carcass. En eigenlijk steeds meer rustig werk.quote:Op maandag 6 december 2010 20:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tikkie veranderd?Ik ken het gevoel
Alleen, hetgeen ik 20 jaar geleden leuk vind uitzonderingen daargelaten vind ik nog steeds leuk
Nou, dat had ik nou ook niet neequote:Op maandag 6 december 2010 20:58 schreef Duderella het volgende:
[..]
Welnee, was helemaal geen mooi wijf toch?
kan ik me voorstellen.. ze hebben prachtige nummers vind ikquote:Op maandag 6 december 2010 20:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mijn buuf houdt niet van hardrock, maar 'Aerials ' vond ze mooi!
Herkenbaarquote:
Tav wordt zennnnnquote:Op maandag 6 december 2010 20:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Veel breder geworden vooral. Was rond mijn 16e vooral metal en nu alles van Tori Amos tot Carcass. En eigenlijk steeds meer rustig werk.
Ken je Morphine trouwens? Zo niet: aanraderquote:Op maandag 6 december 2010 20:59 schreef rijsttafel het volgende:
Genoeg metal en andere harde zooi!
Tijd voor de saxofoon![]()
Ik luister nog steeds graag metal, maar er komt weinig nieuws meer bij. Wat er bij komt in het hardere genre is toch meer alt. metal.quote:Op maandag 6 december 2010 20:59 schreef Anthraxx het volgende:
Dat heb ik ook hoor TAV. Maar ik luister nog steeds Metal, alleen ik varieer heel veel dingen meer. Vroeger was ik alleen gefixeerd op Metal. Nu heb ik daar gewoon een bui voor nodig.
Maar 'dankbaar' was ze vast wel.quote:
Ik ga zo luisteren. Eerst dit nummer vanwege de TT: de .... is here..........quote:Op maandag 6 december 2010 20:59 schreef rijsttafel het volgende:
Genoeg metal en andere harde zooi!
Tijd voor de saxofoon![]()
quote:Op maandag 6 december 2010 21:00 schreef Duderella het volgende:
[..]
Maar 'dankbaar' was ze vast wel.
quote:Op maandag 6 december 2010 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
Oe...Frank Zappa hier op de luidsprekersDa's er ook eentje die ik pas sinds kort echt kan waarderen
Ja, ik ben jaloers. Ik heb een huis, wat vrienden, maar ik beleef lang niet zoveel als jij.quote:
Nietes!quote:
Doe jij eens online komen?quote:
Beetje beter sarabi, of op naar de griep?quote:
Jij voelt je bijna lelijker dan iedereen terwijl dat heul niet zo is?quote:Op maandag 6 december 2010 21:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Euhm, nou, ik voel me lelijker dan zij hoor
Welke DVD?quote:Op maandag 6 december 2010 21:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
zit te wachten op een DVD van Zappa. Hoop die morgen of zo binnen te krijgen..
En aangezien ik met zijn muziek ben opgegroeid (in de baarmoeder al mee geconfronteerd) is mijn smaak altijd heel erg breed geweest. Met perioden beperkte ik me tot een bepaalde hoek, maar zelfs dan waren er uitstapjes alle kanten op. Ik vind nog steeds bijna alles tof wat ik ooit graag luisterde, alleen mijn voorkeur is verschoven
quote:Op maandag 6 december 2010 21:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nietes!
LieLie en ik zijn gewoon veel knapper!
Huh, wacht ff!quote:Op maandag 6 december 2010 21:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij voelt je bijna lelijker dan iedereen terwijl dat heul niet zo is?
Van Zappa ken ik alleen Dancing Fool. Denk ik.quote:Op maandag 6 december 2010 21:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
zit te wachten op een DVD van Zappa. Hoop die morgen of zo binnen te krijgen..
En aangezien ik met zijn muziek ben opgegroeid (in de baarmoeder al mee geconfronteerd) is mijn smaak altijd heel erg breed geweest. Met perioden beperkte ik me tot een bepaalde hoek, maar zelfs dan waren er uitstapjes alle kanten op. Ik vind nog steeds bijna alles tof wat ik ooit graag luisterde, alleen mijn voorkeur is verschoven
Overdrijven kun je wel hoorquote:Op maandag 6 december 2010 21:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, ik ben jaloers. Ik heb een huis, wat vrienden, maar ik beleef lang niet zoveel als jij.
Nu nog een keer lezenquote:Op maandag 6 december 2010 21:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij voelt je bijna lelijker dan iedereen terwijl dat heul niet zo is?
Yupquote:Op maandag 6 december 2010 21:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ben je er over een uurtje nog?
Zit ANTM te kijken en wil daarna nog even in bad
Niet slechter in ieder gevalquote:Op maandag 6 december 2010 21:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
Beetje beter sarabi, of op naar de griep?
Dub room special.quote:
Stom is dat he, net op het randje kwakkelen?quote:Op maandag 6 december 2010 21:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Niet slechter in ieder gevaldankjewel voor het vragen
Die heb ik alleen op CDquote:Op maandag 6 december 2010 21:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dub room special.
Ik vrees alleen dat het niet goed gaat aangezien ik een bestelling van heel iemand anders heb gekregen. Meisje bij de klantencervice zegt dat de goede dvd onderweg is, maar als ik hem donderdag/vrijdag nog niet heb dan bel ik er nog een keer achteraan. Verkeerde ding heb ik inmiddels terug gestuurd..
quote:Op maandag 6 december 2010 21:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Niet slechter in ieder gevaldankjewel voor het vragen
Ik heb ' Apostrophe op cd besteld, maar dat duurt nog even.. moet blijkbaar van ver komenquote:Op maandag 6 december 2010 21:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die heb ik alleen op CD. Maar vind het een leuk album
.
Oeh, dat heb ik nou altijd al gewild! Met mijn kennis van nutteloze weetjes.quote:Op maandag 6 december 2010 21:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Overdrijven kun je wel hoor
Over 25 minuten naar een Pub Quiz hier 20 meter verderop, dat wel
Wat let je?quote:Op maandag 6 december 2010 21:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oeh, dat heb ik nou altijd al gewild! Met mijn kennis van nutteloze weetjes.
pfff, zegt degene die graag wilde dat er naar d'r gevraagd werdquote:Op maandag 6 december 2010 21:07 schreef Duderella het volgende:
[..]! Daar zeg je toch geen dankjewel voor.
Maar graag gedaan hoor!
Jaquote:Op maandag 6 december 2010 21:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Stom is dat he, net op het randje kwakkelen?
Toch vind ik het liefquote:Op maandag 6 december 2010 21:07 schreef Duderella het volgende:
[..]! Daar zeg je toch geen dankjewel voor.
Maar graag gedaan hoor!
Gek genoeg geldt het niet voor de vragen van Trivial pursuit.quote:Op maandag 6 december 2010 21:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat let je?
*maakt mental note: NOOOOOOOOOOOIT Trivial Pursuiten tegen Krak*
Okiedokiequote:Op maandag 6 december 2010 21:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Toch vind ik het lief
@P ik ben de rest van de week in de avond wel onlineben vrij van het werk
en je hoeft geen kruidnoten te bewarenben weer eens aan de lijn
Ik dacht nog : wat een lilluk dingquote:Op maandag 6 december 2010 16:35 schreef Duderella het volgende:
Gefeliciteerd sarabi, met de bijna-baan van je vriend. Wat goed!![]()
Kast schiet op:
[ afbeelding ]
Komen links nog elementen in en er komen huge hoogglans witte schuifdeuren voor.
Ja, nu een nieuwe trainer, en dan een nieuw team opbouwen en over 3 jaar oogstenquote:
Geloof er niks vanquote:
Staat op de twitter van Borisz, dus het is waarquote:Op maandag 6 december 2010 21:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geloof er niks vanStaat niet op NU
Ik wou hetzelfde zeggenquote:Op maandag 6 december 2010 21:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Staat op de twitter van Borisz, dus het is waar
Het staat op internet dus het is waar.quote:Op maandag 6 december 2010 21:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je bent goed op weg mijn zoonquote:
Borisz.. onze razende reporter..quote:Op maandag 6 december 2010 21:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, zoveelste keer.quote:Op maandag 6 december 2010 21:13 schreef TAV74 het volgende:
Ja, nu een nieuwe trainer, en dan een nieuw team opbouwen en over 3 jaar oogsten
/deja vu
Als je verliest wil ik volgende keer wel mee.Mits iemand in je team die van film en sport weet.quote:
Schijnbaar stapt hij zelf op. Nu iig een oud speler aanstellen, Blind en F. de Boer lijkt me.quote:Op maandag 6 december 2010 21:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, zoveelste keer.
Weer iemand miljoenen laten investeren in spelers van het niveau Ooyer en Mido.
Dat begreep ik ook.quote:
Goeie vraag ja......quote:Op maandag 6 december 2010 21:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Borisz.. onze razende reporter..![]()
wat die jongen toch op die cijfertjesopleiding doet??
R. Koeman en de bal is weer rondquote:Op maandag 6 december 2010 21:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Schijnbaar stapt hij zelf op. Nu iig een oud speler aanstellen, Blind en F. de Boer lijkt me.
Newcastle UTD heeft hun trainer er ook uitgegooid.quote:Op maandag 6 december 2010 21:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook.
Ook leuk getimed zo 2 dagen voor een cruciale wedstrijd tegen AC Milan.
Toekomstige minister van financiën, die Borisz.quote:Op maandag 6 december 2010 21:17 schreef krakkemieke het volgende:
Goeie vraag ja......
Misschien met het oog op een politieke carriere in de toekomst?
Nou ja, als je zijn reacties na wedstrijden hoort stuurt hij er langer op aan. Zeuren dat hij de goede spelers niet heeft en doen als NEC beter materiaal heeftquote:Op maandag 6 december 2010 21:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook.
Ook leuk getimed zo 2 dagen voor een cruciale wedstrijd tegen AC Milan.
Borisz! Mag ik je handtekening!quote:Op maandag 6 december 2010 21:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Toekomstige minister van financiën, die Borisz.
En wij kunnen dan vol trots zeggen dat we hem nog van vroeger kennen.
Dat zal het wel worden idd.quote:Op maandag 6 december 2010 21:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Newcastle UTD heeft hun trainer er ook uitgegooid..
Zal het een keer luisteren! Zet 'm op de todo list.quote:Op maandag 6 december 2010 20:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ken je Morphine trouwens? Zo niet: aanrader
Been heeft het bestuur volledig achter zich staan.quote:Op maandag 6 december 2010 21:19 schreef Anthraxx het volgende:
Ik had Been eerder verwacht dan Jol trouwens.
Lijkt me ook niet echt lekker werken danquote:Op maandag 6 december 2010 21:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Been heeft het bestuur volledig achter zich staan.
Bij Ajax was de 5e colonne onder aanvoering van Keizer en Cruijff al een tijdje aan het zagen aan de stoelpoten en heeft Blind ook al laten doorschemeren niet in alles het eens te zijn met Jol.
Dus niet echt heel onverwachts.
Beetje als wethouders en ambtenarenquote:Op maandag 6 december 2010 21:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet echt lekker werken danWat een gezeik continue in voetballand zeg
Wat ik me nou wel afvraag: in hoeverre is een coach bepalend voor de resultaten? Ik bedoel: de spelers leveren een tegenvallende prestatie. Waarom is het dan altijd de coach die weg mag?
Bij gebrek aan geld. Als die club geld te verbranden had was Been allang met pek en veren uit de arbeiderswijk gejaagd.quote:Op maandag 6 december 2010 21:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Been heeft het bestuur volledig achter zich staan.
Bij Ajax was de 5e colonne onder aanvoering van Keizer en Cruijff al een tijdje aan het zagen aan de stoelpoten en heeft Blind ook al laten doorschemeren niet in alles het eens te zijn met Jol.
Dus niet echt heel onverwachts.
Die is het gezicht en die staat niet op het veld. Hoe heet dat.... scapegoat.quote:Op maandag 6 december 2010 21:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet echt lekker werken danWat een gezeik continue in voetballand zeg
Wat ik me nou wel afvraag: in hoeverre is een coach bepalend voor de resultaten? Ik bedoel: de spelers leveren een tegenvallende prestatie. Waarom is het dan altijd de coach die weg mag?
Jaquote:Op maandag 6 december 2010 21:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Beetje als wethouders en ambtenaren
Is dat die saggerijn?quote:Op maandag 6 december 2010 21:29 schreef TAV74 het volgende:
Volgens Teletekst iig tot de winterstop Frank de Boer. Daar ben ik wel blij mee.
Die wat??quote:
Ja, de broer van dat licht dat ik Qatar woont.quote:
Snapte je wel, maar ik vond je spelling wat bijzonderquote:Op maandag 6 december 2010 21:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
1 van die 2 vond ik altijd saggerijnig.
Met Frankie gaan we ze met 8-0 oprollenquote:Op maandag 6 december 2010 21:31 schreef golfer het volgende:
De klassieker staat ook weer binnenkort voor de deur en Jol voelde de bui natuurlijk al hangen.
Ik ben bijzonder.quote:Op maandag 6 december 2010 21:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Snapte je wel, maar ik vond je spelling wat bijzonder![]()
Slaap ze krakquote:Op maandag 6 december 2010 21:46 schreef krakkemieke het volgende:
Trusten allemaal!
En allemaal een nacht
quote:Op maandag 6 december 2010 21:51 schreef DarkElf het volgende:
Kennen jullie dit topic al? Zie ginds komt... vertaald via Google Translate
HSV????quote:
Wat is er loos?quote:Op maandag 6 december 2010 21:47 schreef PdeHoog het volgende:
JeejHeb iemand in Eindhoven gevonden die ff bij het werk gaat kijken van de mysterieus verdwenen vriend
Slaap lekker.quote:
Houdt je benen dan ook bij elkaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |