Nee hoor. Ik deed het verkeerd, dus dubbel werk. Eigenlijk ben ik dus heel ijverig.quote:Op maandag 6 december 2010 19:57 schreef PdeHoog het volgende:
Je bent bijzonder goed in uitstellen, Krak. Dat duurde natuurlijk weer veel te lang
Tori Amos, een halfjaartje geledenquote:Op maandag 6 december 2010 19:57 schreef Anthraxx het volgende:
Wat een briljant album is het toch...
[ afbeelding ]
Coheed and Cambria - Year of the Black Rainbow.
Heb jij dat ook wel eens Steer, dat je bepaalde bands ineens 'herontdekt'? Je weet van hun bestaan af, daarvoor had je iets als 'meh'. En wat jaren later blijkt het ineens toch wat meer inhoud te hebben dan je dacht.
Dit is er zo 1 voor mij.
The reflex!quote:Op maandag 6 december 2010 19:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tori Amos, een halfjaartje geleden
Ik ga zo Duran Duran nog maar eens proberen op Spotify
quote:Op maandag 6 december 2010 19:58 schreef FutureFairytale het volgende:
nou ik weet nu waar ik dat zware hoofd vandaan heb
agent belt en iedereen die meeging naar drachten (agent en 3 meiden) zitten nu ziek thuis.
De naam van die band doet me altijd hier aan denken:quote:Op maandag 6 december 2010 19:57 schreef Anthraxx het volgende:
Wat een briljant album is het toch...
[ afbeelding ]
Coheed and Cambria - Year of the Black Rainbow.
Zo zeg...je leert nog eens wat in de CUL-SC-topicsquote:Op maandag 6 december 2010 19:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Deze: http://en.wikipedia.org/wiki/Procrastination
poehee, morgen als ik helder ben lees ik het nog eens langzaam overquote:Op maandag 6 december 2010 19:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Deze: http://en.wikipedia.org/wiki/Procrastination
Ga slapen danquote:Op maandag 6 december 2010 20:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
poehee, morgen als ik helder ben lees ik het nog eens langzaam over
ja is zo, morgen is het misschien alweer weg.quote:Op maandag 6 december 2010 20:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Dat wil niet zeggen dat jij ook ziek bent
Hup, gewoon doorgaan
![]()
nee ik moet nog ff doorgaan tochquote:Op maandag 6 december 2010 20:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga slapen danIs het eerder morgen
En ik ga nu ff verder met de kast
Ah jammer. Ik wil ze nog wel zienquote:Op maandag 6 december 2010 20:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
De naam van die band doet me altijd hier aan denken:
alleen ff de naam inruilen dus![]()
Hebben we op LL gezien en toen hebben we de hele dag dit lopen zingen. C&C heeft verder weinig indruk gemaakt dus..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |