is het gerucht dat het 1 persoon is ook direct uit de lucht.quote:Op maandag 6 december 2010 20:09 schreef DrDentz het volgende:
Leuk dat Alexander en Jort nu samen in de uitzending zijn, bijna dezelfde stemmen.
Is er wel sprake van een familiaire band?quote:Op maandag 6 december 2010 20:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
is het gerucht dat het 1 persoon is ook direct uit de lucht.
Het zijn interne berichten van binnen de ambassade, het gaat niet om een ultieme waarheid.quote:Op maandag 6 december 2010 20:13 schreef Cynix ® het volgende:
Op zich natuurlijk een terechte vraag of WikiLeaks zelf wel betrouwbaar is.
volgens mij niet.quote:Op maandag 6 december 2010 20:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Is er wel sprake van een familiaire band?
Ja, dat weet je dus niet. Misschien heeft Assange het wel allemaal zelf getypt.quote:Op maandag 6 december 2010 20:14 schreef Roi het volgende:
Het zijn interne berichten van binnen de ambassade, het gaat niet om een ultieme waarheid.
dat zou wel een stunt zijnquote:Op maandag 6 december 2010 20:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, dat weet je dus niet. Misschien heeft Assange het wel allemaal zelf getypt.
quote:Op maandag 6 december 2010 20:13 schreef Cynix ® het volgende:
Op zich natuurlijk een terechte vraag of WikiLeaks zelf wel betrouwbaar is.
Nou ja, ik ga er niet van uit. Maar ik neem nooit zo maar iets aan. Jij wel?quote:
Jawel. Ben vaak ironisch.quote:Op maandag 6 december 2010 20:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb jij die vraag nooit bij jezelf gesteld?
Alleen van de Sint Cynixquote:Op maandag 6 december 2010 20:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga er niet van uit. Maar ik neem nooit zo maar iets aan. Jij wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |