Ik snap het nietquote:Op maandag 6 december 2010 17:59 schreef Loqi het volgende:
Blijkbaar moet je gewoon je bek houden als hij zich niet aan relatie technische afspraken houd want als je eerlijk bent (een van mijn nare eigenschappen) komt z'n ego in de wegen gaat hij allemaal dingen zeggen waar hij heel erg spijt van gaat krijgen
Mannenquote:Op maandag 6 december 2010 18:03 schreef Loqi het volgende:
Mja, ik kan t ook niet echt compleet uit leggen zonder teveel prive dingen neer te gaan gooien, maar hij houd zich niet aan afspraken en toen ik daar wat van zei werd ie helemaal gek
allebei, hij heeft meerdere klote dingen gezegdquote:Op maandag 6 december 2010 18:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
MannenGaat ie spijt krijgen omdat het niet kon wat ie zei? Of gaat ie spijt krijgen omdat jij daar voor gaat zorgen?
(dat is mijn nare eigenschap)
quote:Op maandag 6 december 2010 18:15 schreef Loqi het volgende:
[..]
allebei, hij heeft meerdere klote dingen gezegd
Je kunt beter samen Flodder gaan kijkenquote:Op maandag 6 december 2010 18:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sorry hoor maar als je 'wraak' of zoals jullie het zeggen: hem er spijt van laten krijgen) gaat nemen op je vriend omdat hij iets heeft gezegd heb je niet echt een normale relatie imho. Je kunt er toch over praten
ik zeg ook niet dat ik wraak ga nemen? maar hij mag best weten hoeveel pijn hij mij heeft gedaan met sommige dingen die hij zei, en dat ga ik hem ook fijn laten weten ookquote:Op maandag 6 december 2010 18:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sorry hoor maar als je 'wraak' of zoals jullie het zeggen: hem er spijt van laten krijgen) gaat nemen op je vriend omdat hij iets heeft gezegd heb je niet echt een normale relatie imho. Je kunt er toch over praten
Neh maar zoals princess-a het zegt komt het zo wel overquote:Op maandag 6 december 2010 18:26 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat ik wraak ga nemen? maar hij mag best weten hoeveel pijn hij mij heeft gedaan met sommige dingen die hij zei, en dat ga ik hem ook fijn laten weten ook
quote:Op maandag 6 december 2010 18:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je kunt beter samen Flodder gaan kijken![]()
Werkelijk? Ik vind wraak een beetje raar maar zou hem echt wel duidelijk maken dat het niet kon wat ie gezegd heeft en dat hij me echt pijn heeft gedaan. Op die manier krijgt hij wel spijt als ie dat nog niet heeft. Wat los staat van mezelf verlagen tot zijn niveau en hem ook pijn gaan doen ofzoquote:Op maandag 6 december 2010 18:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |