sjee.quote:Op maandag 6 december 2010 16:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, er is instortingsgevaar, structureel is er heel veel kapot in die flat.
Ja mijn ouders dus ook.. kijken schuin op de Argostraat.quote:Op maandag 6 december 2010 16:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de 1 wel, de ander niet, mijn tante woont in een flat die juist prima bewoond en netjes is, en goed onderhouden wordt door de mensen daar.
Maar de basisstructuur van die dingen stamt uit de jaren 70 en dat was nou niet echt goed bouwmateriaal zeg maarquote:Op maandag 6 december 2010 16:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de 1 wel, de ander niet, mijn tante woont in een flat die juist prima bewoond en netjes is, en goed onderhouden wordt door de mensen daar.
Wat een klap zeg .. lijkt me meer dan een gasleiding dan of?quote:Op maandag 6 december 2010 16:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, er is instortingsgevaar, structureel is er heel veel kapot in die flat.
Onzin, ik ben zeer goed gebouwd.quote:Op maandag 6 december 2010 16:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar de basisstructuur van die dingen stamt uit de jaren 70 en dat was nou niet echt goed bouwmateriaal zeg maar
Werd net ook weer gezegd, het dak is er voor een gedeelte af, de vloer is weggeslagen in het appartement waar de explosie was.quote:Op maandag 6 december 2010 16:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
sjee.
da's nogal wat, het is echt een grote flat....
pfoei.quote:Op maandag 6 december 2010 16:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Werd net ook weer gezegd, het dak is er voor een gedeelte af, de vloer is weggeslagen in het appartement waar de explosie was.
Ik had een linkje gepost van eerder in de middag.. gewoon minimaal 1 flat compleet weg.. niks meer.quote:Op maandag 6 december 2010 16:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
pfoei.
ik krijg straks wat foto's doorgemaild, daar ben ik wel heel benieuwd naar
Dat weten ze nog niet, er is ook nog niets bekend over de oorzaak.quote:Op maandag 6 december 2010 16:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat een klap zeg .. lijkt me meer dan een gasleiding dan of?
kun je die nog terugvinden?quote:Op maandag 6 december 2010 16:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik had een linkje gepost van eerder in de middag.. gewoon minimaal 1 flat compleet weg.. niks meer.
Explosie in Alphen aan de Rijnquote:Op maandag 6 december 2010 16:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kun je die nog terugvinden?
ben benieuwd
Ongelofelijk!quote:Op maandag 6 december 2010 14:52 schreef kahaarin het volgende:
Video van ooggetuige: http://www.rtl.nl/xl/u/406c0000-59c5-4125-9832-a8dab27e92d0
Da's reclame, daarna komt de video.quote:Op maandag 6 december 2010 16:11 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Ongelofelijk!
Een Afrikaanse olifant die in een boom in India klimt?!
Dat kan toch niet?
En wat is dit nu weer?
Dat misschien eindigt dit wel met een explosie maar ik ben maar niet naar het einde van het filmpje geskipped.![]()
[ afbeelding ]
No shit.quote:Op maandag 6 december 2010 16:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Da's reclame, daarna komt de video.
De hele flat staat zelfs scheefquote:Op maandag 6 december 2010 16:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wow, da's idd een stuk heftiger dan ik dacht
quote:Om 16.30 uur vindt er een persconferentie over het drama in de Alphense Argostraat plaats #explosie #brand #alphen
Luister wel via de radio in de auto op dat moment.quote:
Klopt: http://www.westonline.nl/stream/1quote:
euhm, da's nog helemaal niet duidelijk hoor?quote:Op maandag 6 december 2010 16:22 schreef SEMTEX het volgende:
Wat zijn er tegenwoordig veel mensen die zichzelf en een compleet huizenblok of flatgebouw erbij opblazen. Als je zelfmoord wilt plegen, doe dat dan lekker in stilte
Dus bij deze....quote:Bewoners #argostraat van wie hun #huisdier nog binnen is graag zsm contact via 06-34738443 PLS RT #dierenambulance #alphen #brand #explosie
Wat een voorbarige conclusie zegquote:Op maandag 6 december 2010 16:22 schreef SEMTEX het volgende:
Wat zijn er tegenwoordig veel mensen die zichzelf en een compleet huizenblok of flatgebouw erbij opblazen. Als je zelfmoord wilt plegen, doe dat dan lekker in stilte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |