http://nl.wikipedia.org/wiki/Triple_secquote:Op maandag 6 december 2010 13:28 schreef Duderella het volgende:
Wie weet wat triple sec voor iets is?
Daar ga je vast weer allerlei foto's van posten, of niet?quote:Op maandag 6 december 2010 13:28 schreef rubje het volgende:
Gaan er nog mensen uit de CUL zone die met de kerst buitenshuis eten,of zelfs over de grens?![]()
Wij blijven dit jaar thuis en bereiden alles zelf. scheelt geld en veel goedkoper
Dus Grand Marnier is een triple sec?quote:Op maandag 6 december 2010 13:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Triple_sec
het schijntquote:Op maandag 6 december 2010 13:30 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dus Grand Marnier is een triple sec?
Ik ben gelukkig nog lang geen 4 jaar onderweg.... Maar goed, wat bij mij ook heel erg meespeelt bij het langzaam-vlotten van het werk is de belachelijke berg nevenactiviteiten. En de nogal weirde manier waarop deze afdeling wordt gerund. En dat wordt in de nabije toekomst alleen maar erger.quote:Op maandag 6 december 2010 12:46 schreef Stereotomy het volgende:
Een vriend van me doet hetzelfde hier: 4 jaar AIO'schap gedaan, maar niet voldoende om te promoveren, laat het dus nu schieten en gaat naar een andere baan zoeken. Hij was er best naar van, maar aan de andere kant was hij ook blij dat hij ervan af was (hij heeft vrouw en klein kind gekregen in die jaren). En ondanks geen titel wel waardevolle ervaring opgedaan.
Ik maar overal op zoek naar triple sec, staat de kast hier vol met die zooi.quote:
ze probeerden je dus om te kopen, pff. leuk om ook eens van iemand te horen die al veel geld heeft dat die niet verlangt naar nog meer en nog meer...quote:Op maandag 6 december 2010 13:28 schreef Duderella het volgende:
@FF: nee de directie snapte het niet en nog steeds niet. Ze snappen niet dat ik met-de-poezen-en-een-boek-op-de-bank verkies boven een big shot-loopbaan. Dus gaven ze me onlangs een vette promotie. "Want ik zou vanzelf toch wel 'om' gaan." Nou, bedankt. Méér boeken kopen voor op die bank!En 'om' ga ik niet, ook niet voor de poen. Dat heb ik zat en status kan me gestolen worden. Maar goed, dat gaat er bij de heren nog niet helemaal in.
Wie weet wat triple sec voor iets is?
Ik vier de kerst in Burkina Faso, het zal mij benieuwen wat ze daar eten rond die tijd!quote:Op maandag 6 december 2010 13:28 schreef rubje het volgende:
Gaan er nog mensen uit de CUL zone die met de kerst buitenshuis eten,of zelfs over de grens?![]()
Wij blijven dit jaar thuis en bereiden alles zelf. scheelt geld en veel goedkoper
Tijgerwolf, denk ik!quote:Op maandag 6 december 2010 13:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vier de kerst in Burkina Faso, het zal mij benieuwen wat ze daar eten rond die tijd!
Wij gaan naar Duitsland (vlakbij Frankrijk, Straatsburg die hoogte) om ons lekkere dingen voor te laten zettenquote:Op maandag 6 december 2010 13:28 schreef rubje het volgende:
Het was buffet. Ik vond het wel goed, geloof ik. 't Heeft niet enorm veel indruk gemaaktquote:Op maandag 6 december 2010 13:41 schreef Duderella het volgende:
Tijgerwolf, denk ik!![]()
Wij zitten in Casa Grande. Is het restaurant daar een beetje aangenaam?
Haha, hadden jullie ook een op het raam bonzende Piet?quote:Op maandag 6 december 2010 13:45 schreef DarkElf het volgende:
Sintviering was erg gezellig gisteren bij mijn zus en zwager en met mijn neefjes. De oudste was helemaal door t dolle natuurlijken ik heb heerlijk al mijn kinderlijke energie weer kwijt gekund met hem
Tofquote:Op maandag 6 december 2010 13:45 schreef DarkElf het volgende:
Sintviering was erg gezellig gisteren bij mijn zus en zwager en met mijn neefjes. De oudste was helemaal door t dolle natuurlijken ik heb heerlijk al mijn kinderlijke energie weer kwijt gekund met hem
Best goedquote:
Nee we zaten over dat we de Sint en Pieten gezien hadden dus de spanning steeg, maar toen gingen zus en ik kleuren met D. dus toen was hij weer afgeleid.quote:Op maandag 6 december 2010 13:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Haha, hadden jullie ook een op het raam bonzende Piet?
Met kerstmuziek aan? Nu mag hetquote:Op maandag 6 december 2010 13:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tof
[..]
Best goedOndanks dat ik op kantoor zit
heerlijkquote:Op maandag 6 december 2010 13:49 schreef golfer het volgende:
Wij gaan w.s. naar de plaatselijke Chinees om daar van een formica tafel een portie Tja Sieuw met een soepje en een toetje en een glas bier erbij (wel gelijktijdig laten uitserveren, natuurlijk) te nuttigen.
Uiteraard wordt dat ook op de foto gezet.
leuk optrekje Dude. Van jou?quote:Op maandag 6 december 2010 13:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
In elk geval een Fijn Huis![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee. Zonder kerstmuziek maar wel met chaos in het helpdesk systeem krijg al een ochtend geen incidenten binnen door een conversie en een luxemburgse projectleidster aan de telefoonquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 13:28 schreef Duderella het volgende:
@FF: nee de directie snapte het niet en nog steeds niet. Ze snappen niet dat ik met-de-poezen-en-een-boek-op-de-bank verkies boven een big shot-loopbaan. Dus gaven ze me onlangs een vette promotie. "Want ik zou vanzelf toch wel 'om' gaan." Nou, bedankt. Méér boeken kopen voor op die bank!En 'om' ga ik niet, ook niet voor de poen. Dat heb ik zat en status kan me gestolen worden. Maar goed, dat gaat er bij de heren nog niet helemaal in.
We hanteren een andere definitie van omkopen geloof ik.quote:Op maandag 6 december 2010 13:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ze probeerden je dus om te kopen,
Heb dr al uitgebreid gegoogled. Ex-psychologie studente, nu rechtenstudente.quote:Op maandag 6 december 2010 14:25 schreef FutureFairytale het volgende:
veel plezier bij mevrouw N. vnv Steer
Niet goed?quote:Op maandag 6 december 2010 14:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb dr al uitgebreid gegoogled. Ex-psychologie studente, nu rechtenstudente.
quote:Op maandag 6 december 2010 14:11 schreef FutureFairytale het volgende:
laatste bericht: man en 2 kinderen omgekomen
Geen idee, moeilijk om een beeld te vormen van CV, foto en stem aan telefoon.quote:
want gewoon vanavond er heen gaan en wel zien is echt een héél raar idee??quote:Op maandag 6 december 2010 14:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geen idee, moeilijk om een beeld te vormen van CV, foto en stem aan telefoon.
DEquote:Op maandag 6 december 2010 14:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
want gewoon vanavond er heen gaan en wel zien is echt een héél raar idee??
Ja, maar dat gebeurt toch al.quote:Op maandag 6 december 2010 14:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 december 2010 14:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Puerto Rico.quote:Op maandag 6 december 2010 13:49 schreef FutureFairytale het volgende:
waar is dat Dude? ziet er mooi uit zeg
Wat een krankzinnig ideequote:Op maandag 6 december 2010 14:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik zou ook gegoogled hebben denk ikquote:
zozo doe maar luxequote:
Juist nietquote:Op maandag 6 december 2010 14:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zozo doe maar luxe
Steer; wordt je niet veel zenuwachtiger en moe van alles van te voren opzoeken/analyseren?
nou gelukkig maar, ben benieuwd of het wat is! Gaat snel he je tijd in Maastricht!!quote:Op maandag 6 december 2010 14:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Juist nietBen nu helemaal Zen en heb er Zin in.
1/3 zit er weer op als ik ga verhuizen.... nog 6-7 maanden en ik ben... afgestudeerdquote:Op maandag 6 december 2010 14:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou gelukkig maar, ben benieuwd of het wat is! Gaat snel he je tijd in Maastricht!!
quote:Op maandag 6 december 2010 14:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb dr al uitgebreid gegoogled. Ex-psychologie studente, nu rechtenstudente.
Gaat echt snelquote:Op maandag 6 december 2010 14:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
1/3 zit er weer op als ik ga verhuizen.... nog 6-7 maanden en ik ben... afgestudeerd
Kon niet te laat komen vanavond want haar hockeyteam kwam vergaderenquote:
En dan begínt het leven pas he steer? Stressvolle baan, carrière maken, vrouw, kinderen, hypotheek en een stationwagon. Heerrrrrrlijk!quote:Op maandag 6 december 2010 14:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
1/3 zit er weer op als ik ga verhuizen.... nog 6-7 maanden en ik ben... afgestudeerd
*paniek*quote:Op maandag 6 december 2010 14:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Gaat echt snelWel fijn dat je zo geniet van je laatste maanden als student
quote:Op maandag 6 december 2010 14:49 schreef Duderella het volgende:
[..]
En dan begínt het leven pas he steer? Stressvolle baan, carrière maken, vrouw, kinderen, hypotheek en een stationwagon. Heerrrrrrlijk!
quote:Op maandag 6 december 2010 14:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh sorry hoor, t was alleen maar aardig bedoeld.
Aaaah joh, daarna kun je ook nog aanklooien zoveel als je wiltquote:Op maandag 6 december 2010 14:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
jullie hebben dat niet en wij ook niet, het kan ook anders dus blijkbaarquote:Op maandag 6 december 2010 14:49 schreef Duderella het volgende:
[..]
En dan begínt het leven pas he steer? Stressvolle baan, carrière maken, vrouw, kinderen, hypotheek en een stationwagon. Heerrrrrrlijk!
Steer wil wel kinderen, dacht ik.quote:Op maandag 6 december 2010 14:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jullie hebben dat niet en wij ook niet, het kan ook anders dus blijkbaar
Ik ben momenteel nog een beetje te kwaad op m'n ouders voor kinderenquote:Op maandag 6 december 2010 14:52 schreef Duderella het volgende:
[..]
Steer wil wel kinderen, dacht ik.
Al die andere ellende zit daaraan vast.
oh ja, das waar.quote:Op maandag 6 december 2010 14:52 schreef Duderella het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 december 2010 14:52 schreef Duderella het volgende:
[..]
helemaal goed. Steer omringt door 14 hockeydamesquote:Op maandag 6 december 2010 14:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kon niet te laat komen vanavond want haar hockeyteam kwam vergaderen
Dudequote:Op maandag 6 december 2010 14:49 schreef Duderella het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op maandag 6 december 2010 14:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben momenteel nog een beetje te kwaad op m'n ouders voor kinderenMaar m'n zus heeft eenzelfde periode gehad en die heeft nu 1 jaar babi T.
dus blijkbaar trekt het wel weer bij.
Yes.quote:Op maandag 6 december 2010 14:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh ja, das waar.
Hebben wij even geluk
Je bent er helemaal klaar voor CF! Carrière down the drain, dus baren maar!quote:Op maandag 6 december 2010 14:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
HerkenbaarDus wie weet eindig ik ook nog wel 's achter kindewagen&aanrecht
Kinderen achterin de landrover Siberië ofzo doorcrossendquote:Op maandag 6 december 2010 14:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij sowieso hoorquote:Op maandag 6 december 2010 14:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
*floeperdefloep*quote:Op maandag 6 december 2010 14:56 schreef Duderella het volgende:
[..]
Je bent er helemaal klaar voor CF! Carrière down the drain, dus baren maar!
Dacht dat we wel genoeg Chinezen hadden eigenlijkquote:Op maandag 6 december 2010 14:52 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh, ik dacht juist dat mijn carriere nu net ging beginnenquote:Op maandag 6 december 2010 14:56 schreef Duderella het volgende:
Je bent er helemaal klaar voor CF! Carrière down the drain, dus baren maar!
Wut, zitten er 14 mensen in een hockeyteam?quote:Op maandag 6 december 2010 14:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
helemaal goed. Steer omringt door 14 hockeydames
Ja je carrière als Moeder. Als gever van het wonder dat Leven heet. Daar kan geen andere loopbaan tegenop hè? Dat is het Mooiste Dat Er Is. Toe maar CF, geef je er maar gewoon aan over. Wordt een Complete Vrouw.quote:Op maandag 6 december 2010 14:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, ik dacht juist dat mijn carriere nu net ging beginnen
Hmmm volgens mij doe ik iets niet goed, ik heb wat stappen overgeslagen zo te zienquote:Op maandag 6 december 2010 14:49 schreef Duderella het volgende:
[..]
En dan begínt het leven pas he steer? Stressvolle baan (check), carrière maken (nope), vrouw man (nope, vriend is genoeg), kinderen hond (check), hypotheek (check) en een stationwagon (check). Heerrrrrrlijk!
Als je zelf geen kinderen hebt snap je niet wat je mist. Mensen die geen kinderen willen zijn onwetend en harteloosquote:Op maandag 6 december 2010 14:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja je carrière als Moeder. Als gever van het wonder dat Leven heet. Daar kan geen andere loopbaan tegenop hè? Dat is het Mooiste Dat Er Is. Toe maar CF, geef je er maar gewoon aan over. Wordt een Complete Vrouw.
Moeder Zijn.
Ja, stiekem wil ik natuurlijk wél kinderen, dat snap je. Maar ze verbergt die diepe wens achter een stevig masker van sarcasme.quote:
Jamaar, glimmend grijs is nog steeds grijs Sunniequote:Op maandag 6 december 2010 15:02 schreef Sunnythesun het volgende:
glimmende rokjes gekocht, voor als het een keer wat feestelijker mag:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 december 2010 14:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja je carrière als Moeder. Als gever van het wonder dat Leven heet. Daar kan geen andere loopbaan tegenop hè? Dat is het Mooiste Dat Er Is. Toe maar CF, geef je er maar gewoon aan over. Wordt een Complete Vrouw.
Moeder Zijn.
Omdat je er eigenlijk te oud voor bentquote:Op maandag 6 december 2010 15:02 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja, stiekem wil ik natuurlijk wél kinderen, dat snap je. Maar ze verbergt die diepe wens achter een stevig masker van sarcasme.![]()
En CF slaat terugquote:Op maandag 6 december 2010 15:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Omdat je er eigenlijk te oud voor bent
Is zwart met donkerzilverquote:Op maandag 6 december 2010 15:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jamaar, glimmend grijs is nog steeds grijs Sunnie
Hoppa!quote:Op maandag 6 december 2010 15:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 december 2010 15:03 schreef DarkElf het volgende:
Die hingen bij de hema sun? Die zagen er leuk uit idd
Wissels Steer, wissels. Reserve-damesquote:Op maandag 6 december 2010 14:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wut, zitten er 14 mensen in een hockeyteam?
Misschien is het dan toch voetbal
Afgeprijsd is altijd leuk en idd met een vest staan zulke rokjes erg leuk.quote:Op maandag 6 december 2010 15:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
flink afgeprijsd nu. Pasvorm bovenaan is niet heel goed als je een beetje een taille hebt, maar met een goed aansluitend vest er over ziet het er uit als heel wat
![]()
Veel is goed. Meer is beter hequote:Op maandag 6 december 2010 15:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Wissels Steer, wissels. Reserve-dames
Jup, heb een hele bubs flodderrokjes in zwart/grijs/beige/paars van de hema die ik met een kort vest of wat langere trui + riem kan dragen. Ideaal. Vesten heb ik nu ook in een paar kleuren dus ik kan nu lekker variëren.quote:Op maandag 6 december 2010 15:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Afgeprijsd is altijd leuk en idd met een vest staan zulke rokjes erg leuk.
Verschrompelde eierstokken, een uitgelubberde baarmoeder en levensloze hangtetten.quote:Op maandag 6 december 2010 15:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
prijstechnisch is het daar ook prima, zo kan je geregeld even wat nieuws aanschaffen zonder dat t de hoofdprijs kost meteen. Handig als je nog niet op je uiteindelijke gewenste maat bent natuurlijkquote:Op maandag 6 december 2010 15:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jup, heb een hele bubs flodderrokjes in zwart/grijs/beige/paars van de hema die ik met een kort vest of wat langere trui + riem kan dragen. Ideaal. Vesten heb ik nu ook in een paar kleuren dus ik kan nu lekker variëren.
alsof je al gebaard hebtquote:Op maandag 6 december 2010 15:10 schreef Duderella het volgende:
[..]
Verschrompelde eierstokken, een uitgelubberde baarmoeder en levensloze hangtetten.
Heb ik weer.
die hangtetten heeft niet zoveel met de andere genoemde dingen te maken hoor, die heb je blijkbaar gewoon, dat heb je aan je familie te danken.quote:Op maandag 6 december 2010 15:10 schreef Duderella het volgende:
[..]
Verschrompelde eierstokken, een uitgelubberde baarmoeder en levensloze hangtetten.
Heb ik weer.
Nou, de totaal ruptuur dan niet hè?quote:
Jup, en moet zeggen dat ik het ook gewoon goede basics vind. Gaat lang mee en ziet er gewoon goed uit. Niet heel speciaal, niet heel verfijnd maar voor mijn werk bijvoorbeeld goede en comfortabele shirts, bloesjes en vestjes..quote:Op maandag 6 december 2010 15:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
prijstechnisch is het daar ook prima, zo kan je geregeld even wat nieuws aanschaffen zonder dat t de hoofdprijs kost meteen. Handig als je nog niet op je uiteindelijke gewenste maat bent natuurlijk
Maar je hébt toch helemaal geen kinderen? Juist omdat dan alles lekker in vorm blijft?quote:Op maandag 6 december 2010 15:10 schreef Duderella het volgende:
[..]
Heb ik weer.
Terecht zeg, dat ik met ze gebroken heb.quote:Op maandag 6 december 2010 15:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
die hangtetten heeft niet zoveel met de andere genoemde dingen te maken hoor, die heb je blijkbaar gewoon, dat heb je aan je familie te danken.
Klopt, is prima kwaliteit.quote:Op maandag 6 december 2010 15:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jup, en moet zeggen dat ik het ook gewoon goede basics vind. Gaat lang mee en ziet er gewoon goed uit. Niet heel speciaal, niet heel verfijnd maar voor mijn werk bijvoorbeeld goede en comfortabele shirts, bloesjes en vestjes..
quote:Op maandag 6 december 2010 15:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
Terecht zeg, dat ik met ze gebroken heb.
Vechten ----> bierkaai.quote:Op maandag 6 december 2010 15:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar je hébt toch helemaal geen kinderen? Juist omdat dan alles lekker in vorm blijft?
quote:Op maandag 6 december 2010 15:10 schreef Duderella het volgende:
Nou, ik hoop toch echt dat alles lekker in de juiste richting blijft wijzen voorlopigquote:Op maandag 6 december 2010 15:14 schreef DarkElf het volgende:
ach en wees eerlijk,straks dik in de 40 zijn met tieten alsof je 16 bent staat ook zo raar toch?
Zou Arty niet erg vinden hoorquote:Op maandag 6 december 2010 15:14 schreef DarkElf het volgende:
ach en wees eerlijk,straks dik in de 40 zijn met tieten alsof je 16 bent staat ook zo raar toch?
Meer ruimte voor je boekenverzamelingquote:Op maandag 6 december 2010 15:14 schreef Duderella het volgende:
Ik ga even verder bouwen aan de kledingkast.
Met Allemaal Lege Plankjes Waar Nimmer Rompertjes Op Zullen Rusten.![]()
zwaartekracht, jij als slim meisje zou toch moeten weten dat je er weinig tegen kan doenquote:Op maandag 6 december 2010 15:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, ik hoop toch echt dat alles lekker in de juiste richting blijft wijzen voorlopig
Restant boerenkoolstamppot met worst van gisteren.quote:Op maandag 6 december 2010 15:18 schreef DarkElf het volgende:
ik ga zo eens aan mijn avondeten beginnen, hoef ik t straks alleen nog op te warmen..
Viscurry met veel kruiden en yoghurt met veel groenten en basmati rijst. wordt t.
Wat gaan jullie allemaal eten?
Ik ben niet zo rijkelijk bedeeld hoorquote:Op maandag 6 december 2010 15:17 schreef DarkElf het volgende:
zwaartekracht, jij als slim meisje zou toch moeten weten dat je er weinig tegen kan doen
Hoewel sporten en een goeie (sport)beha en zo wel scheelt natuurlijk
Poehee Bluezz. Tijd voor thee!quote:Op maandag 6 december 2010 15:18 schreef Bluezz het volgende:
*veegt zweet van voorhoofd, pc op zwart, balie vol, telefoon roodgloeiend, spoedlijn roodgloeiend en dok in mijn nekEr was een stop doorgeslagen..... gelukkig niet bij mij
Erwtjes gaan niet zo gauw hangen.quote:Op maandag 6 december 2010 15:19 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben niet zo rijkelijk bedeeld hoordat scheelt dan toch?
Jij hebt Heupenquote:Op maandag 6 december 2010 15:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
vast welquote:Op maandag 6 december 2010 15:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Alleen nog een joggingbroek, dan kun je de volksbuurt inquote:Op maandag 6 december 2010 15:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Want anders ben ik straks een werkloze met hangtieten
aaahhhquote:Op maandag 6 december 2010 15:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Want anders ben ik straks een werkloze met hangtieten
Ninja editquote:Op maandag 6 december 2010 15:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Alleen nog een joggingbroek, dan kun je de volksbuurt in![]()
Mercikes héquote:Op maandag 6 december 2010 15:22 schreef TAV74 het volgende:
Alleen nog een joggingbroek, dan kun je de volksbuurt in![]()
Nou, meer een post die geplaatst werd voor ik überhaupt iets kon typen, ik heb af en toe nog ruzie met de nieuwe layoutquote:
Tja, carbs hequote:Op maandag 6 december 2010 15:29 schreef FutureFairytale het volgende:
maandelijks feestje![]()
ik moet/blijf eten![]()
na 3 krentenbollen heb ik nog niet genoeg
stomme vraag misschien maar als je lichaam minder insuline aanmaakt, wat doet je lijf dan met zo'n overdaad aan carbs en suiker? Slaat ie dat meer op dan ofzo?quote:Op maandag 6 december 2010 15:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tja, carbs he
Wit brood met fructose/glucose bommetjes (krenten) erin, hallo insulinepiek
Nee, het blijft dan wat langer in je bloed rondcirculeren. Net als bij diabetespatienten.quote:Op maandag 6 december 2010 15:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
stomme vraag misschien maar als je lichaam minder insuline aanmaakt, wat doet je lijf dan met zo'n overdaad aan carbs en suiker? Slaat ie dat meer op dan ofzo?
Ah ja tuurlijk, vraag mij af wat voor effecten dat op je lichaam heeft dan.quote:Op maandag 6 december 2010 15:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, het blijft dan wat langer in je bloed rondcirculeren. Net als bij diabetespatienten.
Goeie vraag, die moest ik even opzoeken:quote:Op maandag 6 december 2010 15:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ah ja tuurlijk, maar vraag mij af wat voor effecten dat op je lichaam heeft dan.
lucky youquote:
ja hallo! vet is niet goed, koolhydraten niet.. ik ga echt niet alleen maar eieren zitten eten hoorquote:Op maandag 6 december 2010 15:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tja, carbs he
Wit brood met fructose/glucose bommetjes (krenten) erin, hallo insulinepiek
tnxquote:Op maandag 6 december 2010 15:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goeie vraag, die moest ik even opzoeken:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hyperglycemia
Heb het idee dat de korte termijn effecten wat minder heftig zijn dan bij hypoglycemia...
Er is nog heul veul in between hoorquote:Op maandag 6 december 2010 15:56 schreef FutureFairytale het volgende:
ja hallo! vet is niet goed, koolhydraten niet.. ik ga echt niet alleen maar eieren zitten eten hoor
Dat wist ik ja, ik heb de etiketten weleens gelezen. Van die zachte smeerbare, chavroux of vergelijkbaar, is echt verrassend calorie-arm!quote:Op maandag 6 december 2010 16:02 schreef DarkElf het volgende:
geitenkaas is goed voor je las ik laatst, bevat minder vet dan koeienkaas
Daar ga je scheten van latenquote:Op maandag 6 december 2010 15:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lucky you
[..]
ja hallo! vet is niet goed, koolhydraten niet.. ik ga echt niet alleen maar eieren zitten eten hoor
Is dat zo!quote:Op maandag 6 december 2010 16:02 schreef DarkElf het volgende:
geitenkaas is goed voor je las ik laatst, bevat minder vet dan koeienkaas
quote:Op maandag 6 december 2010 16:12 schreef TAV74 het volgende:
Zo, morgenvroeg een gesprekje gepland om de fantastische sessie van vrijdag even te evaluerenBen nu ook uitgeraasd dus ik kan vast wel normaal edoch duidelijk onder woorden brengen waar de schoen wringt.
Uh-oh... Met wie moet je dat evalueren dan?quote:Op maandag 6 december 2010 16:12 schreef TAV74 het volgende:
Zo, morgenvroeg een gesprekje gepland om de fantastische sessie van vrijdag even te evaluerenBen nu ook uitgeraasd dus ik kan vast wel normaal edoch duidelijk onder woorden brengen waar de schoen wringt.
Klinkt gezelligquote:Op maandag 6 december 2010 14:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Zonder kerstmuziek maar wel met chaos in het helpdesk systeem krijg al een ochtend geen incidenten binnen door een conversie en een luxemburgse projectleidster aan de telefoon
Als mijn gehakt niet ontdooit is wordt het een visje uit de oven (gewoon gepocheerd in bouillon) met doperwtjes en gebakken aardappeltjes. Anders een gehaktbal met doperwtjes met gebakken aardappeltjesquote:Op maandag 6 december 2010 15:18 schreef DarkElf het volgende:
ik ga zo eens aan mijn avondeten beginnen, hoef ik t straks alleen nog op te warmen..
Viscurry met veel kruiden en yoghurt met veel groenten en basmati rijst. wordt t.
Wat gaan jullie allemaal eten?
Mooi! Wat voor baan, en waar ga je dan wonen?quote:Op maandag 6 december 2010 16:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klinkt gezellig
Goed nieuws hier![]()
Het is 99% zeker dat mijn vriend de baan krijgt waar hij vorige week op solliciteerde![]()
Dus nu kunnen we echt op zoek naar een huis
Vet cool ende gaafquote:Op maandag 6 december 2010 16:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klinkt gezellig
Goed nieuws hier![]()
Het is 99% zeker dat mijn vriend de baan krijgt waar hij vorige week op solliciteerde![]()
Dus nu kunnen we echt op zoek naar een huis
geen idee, ik bereid me nooit voor op dit soort dingenquote:
Met degene met wie ik dat gesprek had, op mijn verzoek.quote:Op maandag 6 december 2010 16:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Uh-oh... Met wie moet je dat evalueren dan?
Oeh, lekker zegquote:Op maandag 6 december 2010 16:20 schreef DarkElf het volgende:
Viscurry ruikt zalig, vond nog allemaal grote garnalen in de vriezer dus die heb ik erbij gegooid
De baan heet....(even spieken) Service Oriented Architectures maatwerk consultant....ofzoietsquote:Op maandag 6 december 2010 16:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mooi! Wat voor baan, en waar ga je dan wonen?
Een beetje uit Indian Everyday, een beetje aangeklungeldquote:Op maandag 6 december 2010 16:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oeh, lekker zegWelk recept heb je gebruikt?
Thanksquote:Op maandag 6 december 2010 16:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vet cool ende gaafFeli
![]()
EIN-DE-LIJK op jezelf
De mijne wel straks na werktijd, maar ipv met zijn 5en zijn we maar met zijn 3enquote:Op maandag 6 december 2010 16:20 schreef PdeHoog het volgende:
En mijn vergadering gaat vanavond niet door![]()
Lekker hoorquote:Op maandag 6 december 2010 16:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De mijne wel straks na werktijd, maar ipv met zijn 5en zijn we maar met zijn 3enMaar te belangrijk om het maar weer af te lasten... gelukkig wacht daarna de boerenkool van gisteren op me
Lekker insnoeren johquote:Op maandag 6 december 2010 16:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Nu ben ik echt wel weer ff uitgekocht btw..denk dat ik de winter wel door kom nu. Nieuwe winterjas moet maar een jaartje wachten, kan het met mijn huidige nog wel ff uitzingen denk ik zo.
Wow.....dat is wel een kast waar je een beetje stil van wordtquote:Op maandag 6 december 2010 16:35 schreef Duderella het volgende:
Gefeliciteerd sarabi, met de bijna-baan van je vriend. Wat goed!![]()
Kast schiet op:
[ afbeelding ]
Komen links nog elementen in en er komen huge hoogglans witte schuifdeuren voor.
O dit klinkt zalig DE!quote:Op maandag 6 december 2010 16:36 schreef DarkElf het volgende:
die curry was echt zo klaar! serieus!
(ui snijden, knoflook en gember raspen, groene chilipeper inprikken (niet eens snijden), tomaat in repen. ui fruiten, gember en knof erbij met een boel kruiden, yoghurt lepel voor lepel erin en een scheut heet water. 10 minuutjes sudderen, vis en garnalen erbij met wat garam masala (kan je in grote hoeveelheid maken dus heb je op vorraad dan), kleine tien minuutjes sudderen en klaar is DE)
Vanavond rijst koken, koriander snijden, curry opwarmen en that's it.
je weekmenuquote:Op maandag 6 december 2010 16:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lekker hoorZal ik ook vanavond aan de rijst met garnalen gaan?
Is wel een plan eigenlijk
En dan lekker sperzieboontjes en wat sambal erbij
Bij erge kou doe ik een softshell onder mijn jas, werkt primaquote:
De mr komt net thuis en was helemaal gelukkig al van de geur alleenquote:Op maandag 6 december 2010 16:38 schreef Duderella het volgende:
[..]
O dit klinkt zalig DE!![]()
Arty blieft niet zo gaarne vis, maar wie weet kan ik hem hiermee nog wel zo ver krijgen!
dat!quote:
Snap ikquote:DE, weet ik, maar ik heb vanavond denk ik ook gewoon geen zin in koken, 't al met al een zware dag geweest
Witvis is ook niet zo 'vissig' en garnalen eet Arty dacht ik wel. Ik ga het komend weekend maken denk ik!quote:Op maandag 6 december 2010 16:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
De mr komt net thuis en was helemaal gelukkig al van de geur alleenDe kruiden overheersen ook natuurlijk enorm dus wie weet lust Arty t zo wel!
Ik heb gewoon een witvis uit de diepvries erbij gegooid, we hadden victoria baarsfilet ofzo.. en een halve zak van die grote garnalen met staart nog.
alleen de hoeveelheid zalige kruiden maken Indiaas koken al een feestje vind ik altijdquote:Op maandag 6 december 2010 16:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Witvis is ook niet zo 'vissig' en garnalen eet Arty dacht ik wel. Ik ga het komend weekend maken denk ik!
Rabberig, wat een superleuk woordquote:Op maandag 6 december 2010 16:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Bij erge kou doe ik een softshell onder mijn jas, werkt primaHij begint er alleen een beetje rabberig uit te zien maar 1 seizoen er bij moet kunnen (dan zitten we op 3, netjes voor een jas in de aanbieding
)
Geen idee.. Sunnie's denk ikquote:Op maandag 6 december 2010 16:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Rabberig, wat een superleuk woordIs dat Twents of Noordhollands ofzo?
Klinkt heerlijk. Ga ik misschien deze week ook maar eens fabriceren.quote:Op maandag 6 december 2010 16:36 schreef DarkElf het volgende:
die curry was echt zo klaar! serieus!
(ui snijden, knoflook en gember raspen, groene chilipeper inprikken (niet eens snijden), tomaat in repen. ui fruiten, gember en knof erbij met een boel kruiden, yoghurt lepel voor lepel erin en een scheut heet water. 10 minuutjes sudderen, vis en garnalen erbij met wat garam masala (kan je in grote hoeveelheid maken dus heb je op vorraad dan), kleine tien minuutjes sudderen en klaar is DE)
Vanavond rijst koken, koriander snijden, curry opwarmen en that's it.
Wromnie?quote:Op maandag 6 december 2010 16:54 schreef rijsttafel het volgende:
Heej, CUL-vriendjes!
Die kast ziet er goed uit, dude. Maar die schoenenhouder kan echt niet![]()
Omdat ik er een Paris Hiltongevoel bij krijgquote:
Imelda Marcos was een kleine beginneling vergeleken bij Dude.quote:Op maandag 6 december 2010 16:58 schreef rijsttafel het volgende:
Omdat ik er een Paris Hiltongevoel bij krijg
Kom net van de toko, maar ik heb nu al een pot zwarte bonen gekocht, dus dan ga ik ze gebruiken ookquote:Op maandag 6 december 2010 16:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Rijst; die zakjes bij de toko of oosterse afdeling in de super zijn anders best lekker hoor
ik ga nach Hause
quote:Op maandag 6 december 2010 16:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, speciaal voor Steer de jurktrui ook nog in het zwart gekocht![]()
Uh huquote:Op maandag 6 december 2010 16:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
geen idee, ik bereid me nooit voor op dit soort dingenBedenk ik in de trein wel morgenvroeg
Ik herken veel van haar in mijzelf, dat klopt.quote:Op maandag 6 december 2010 16:58 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Omdat ik er een Paris Hiltongevoel bij krijg
Jij hebt ook een sextape?quote:Op maandag 6 december 2010 17:08 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik herken veel van haar in mijzelf, dat klopt.
Wontonvelletjes vullen met een mengsel van zwarte bonen, spinazie, wat sinaasappelrasp, sesamolie, rijstwijn, palmsuiker en wat zout. En dan stomen.quote:Op maandag 6 december 2010 17:02 schreef rijsttafel het volgende:
Kom net van de toko, maar ik heb nu al een pot zwarte bonen gekocht, dus dan ga ik ze gebruiken ook
je hebt toch wel mooiere voeten he?quote:Op maandag 6 december 2010 17:08 schreef Duderella het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 december 2010 17:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zwartebonensaus proberen te maken van een pot gekookte zwarte bonen is net zoiets als sojasaus maken van taugé
dat was lekker idd!quote:Op maandag 6 december 2010 17:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wontonvelletjes vullen met een mengsel van zwarte bonen, spinazie, wat sinaasappelrasp, sesamolie, rijstwijn, palmsuiker en wat zout. En dan stomen.
Eigenlijk zijn gekookte zwarte bonen weinig opwindender dan bijvoorbeeld kidneybonen. Gewoon, zetmelig. Wel OK. Een lekkere mexicaans-gekruide puree maken en dippen met tortillachips?quote:Op maandag 6 december 2010 17:12 schreef rijsttafel het volgende:
![]()
Dan verzin ik zelf wel wat
Bedankt voor dat recept maar daar heb ik neits van in huis
Wanneer mag ik weer eens in je hotelletje spelen komen?quote:Op maandag 6 december 2010 17:08 schreef Duderella het volgende:
Succes! Keur gelijk even je toekomstige huisgenotes?quote:Op maandag 6 december 2010 17:18 schreef Stereotomy het volgende:
Hele gang is leeg, ik sneak er ook wat eerder van door. Even kamer bezichtigen. Hoop dat het wat is.
Ieeek!quote:Op maandag 6 december 2010 17:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je hebt toch wel mooiere voeten he?
zie foto 3
heel druk gehad op mijn werk hierdoor zo erg voor al die mensen pffquote:Op maandag 6 december 2010 14:01 schreef golfer het volgende:
Flinke fik in de plaats waar FF werkt:
http://www.nu.nl/binnenla(...)lat-alphen-rijn.html
Poeh... even wat mensen bellen, be right back with you...quote:
Oeh jee Hobje, wist niet dat jij er mee te maken had. Wat is de stand van zaken nu?quote:Op maandag 6 december 2010 17:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
heel druk gehad op mijn werk hierdoor zo erg voor al die mensen pff![]()
Ravage niet normaal enne wonen best een hoop bekenden van me er heel vlakbij.
Mijn collega in de flat ernaast die was helemaal flabbergasted van die explosie alles bewoog zei ie.
Oh joh! Kan me voorstellen dat dat vreselijk was, als je er werk-technisch mee te maken hebt.quote:Op maandag 6 december 2010 17:28 schreef MissHobje het volgende:
Mijn collega in de flat ernaast die was helemaal flabbergasted van die explosie alles bewoog zei ie.
Oh shit ja.. heftig!!quote:Op maandag 6 december 2010 17:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wat zoal in het nieuws is zeg maar, ik heb niet meer info dan een ander.quote:Op maandag 6 december 2010 17:31 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oeh jee Hobje, wist niet dat jij er mee te maken had. Wat is de stand van zaken nu?
lekker is dat he, shoppenquote:Op maandag 6 december 2010 17:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
heb ook nog een zwarte grote riem gekocht
Kun je nog meer combineren!quote:Op maandag 6 december 2010 17:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
heb ook nog een zwarte grote riem gekocht
Fijn, dankje!quote:Op maandag 6 december 2010 17:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
Poeh... even wat mensen bellen, be right back with you...
Edit: Tot nu toe gaat het met drie mensen goed. Ik hou je op de hoogte...
Toch is het zo, ik kan heel goed achteraf piekeren, maar voorbereiden is niet mijn aapak, loopt toch altijd anders.quote:
Ik heb het nieuws niet gevolgd, vandaar dat ik het vraag.quote:Op maandag 6 december 2010 17:34 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wat zoal in het nieuws is zeg maar, ik heb niet meer info dan een ander.
idd. en een stuk of 4 gewonden, hele flat ontruimd (84 woningen) van de bovenste woonlaag 1 woning compleet weggevaagd met die eronder en groot gat waardoor flat op instorten staat.quote:Op maandag 6 december 2010 17:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik heb het nieuws niet gevolgd, vandaar dat ik het vraag.
Een dode lees ik nu.
Jeetje, heftig hoor!quote:Op maandag 6 december 2010 17:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
idd. en een stuk of 4 gewonden, hele flat ontruimd (84 woningen) van de bovenste woonlaag 1 woning compleet weggevaagd met die eronder en groot gat waardoor flat op instorten staat.
En nu allerlei technisch onderzoeken en de mensen worden opgevangen, hulpverlening was aardig voor elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 december 2010 17:51 schreef LieLie het volgende:
Mag ik even zielig doen?Ach gosh! En sarabi ook al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterschappies meiden!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
quote:Op maandag 6 december 2010 17:51 schreef LieLie het volgende:
Mag ik even zielig doen?*hugs*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog even volhouden en dan lekker op de bank gaan liggen
Is er iemand die je kan verzorgen?
Dankjewel Dude![]()
Meneer kookt eten en gaat dan vergaderen, maar dan lig ik toch voor pampusquote:Op maandag 6 december 2010 17:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
*hugs*
Nog even volhouden en dan lekker op de bank gaan liggen
Is er iemand die je kan verzorgen?
Dankjewel Dude
net het journaal gekeken. ze kunnen vannacht niet terug naar hun woning dus misschien zullen ze in de sportzaal moeten blijvenquote:Op maandag 6 december 2010 17:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
idd. en een stuk of 4 gewonden, hele flat ontruimd (84 woningen) van de bovenste woonlaag 1 woning compleet weggevaagd met die eronder en groot gat waardoor flat op instorten staat.
En nu allerlei technisch onderzoeken en de mensen worden opgevangen, hulpverlening was aardig voor elkaar.
sinds gisteren snap ik het 'voor pampus liggen'quote:Op maandag 6 december 2010 17:56 schreef LieLie het volgende:
[..]
Meneer kookt eten en gaat dan vergaderen, maar dan lig ik toch voor pampus
Jij ook niet zieker worden!
Dankje Dude!
Inderdaad, maar even goed in de gaten blijven houden.quote:Op maandag 6 december 2010 18:17 schreef Anthraxx het volgende:
Net met Evert naar de dierenarts geweest. Er lag overal bloed door het huis.
Infuus rijker, pijnstiller rijker, medicijnen rijker. 80 euro armer en een Evert die knorrend door het huis loopt. Daar doe je het voor.
Hij is wel in minder dan 1 jaar tijd meer dan 1 kg afgevallen. Dus dat gaan wij maar in de gaten houden, voordat er iets ernstigers aan de hand is.
Waar kwam dat bloed dan vandaan?quote:Op maandag 6 december 2010 18:17 schreef Anthraxx het volgende:
Net met Evert naar de dierenarts geweest. Er lag overal bloed door het huis.
Infuus rijker, pijnstiller rijker, medicijnen rijker. 80 euro armer en een Evert die knorrend door het huis loopt. Daar doe je het voor.
Hij is wel in minder dan 1 jaar tijd meer dan 1 kg afgevallen. Dus dat gaan wij maar in de gaten houden, voordat er iets ernstigers aan de hand is.
Wat ik er van begreep is dat de blaas erg gevoelig is van een kat. Doordat hij zoveel pijn heeft en zo weinig drinkt komt er vanzelf bloed uit. Maar goed, ik kan het mis hebben.quote:Op maandag 6 december 2010 18:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
Waar kwam dat bloed dan vandaan?
Nummer van Frank Zappa wat we net op hadden staan, word er vrolijk vanquote:
Jemig wat zielig.quote:Op maandag 6 december 2010 18:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat ik er van begreep is dat de blaas erg gevoelig is van een kat. Doordat hij zoveel pijn heeft en zo weinig drinkt komt er vanzelf bloed uit. Maar goed, ik kan het mis hebben.
Maar ik weet het verder ook niet. Anna is de dierenarts (in opleiding), maar die zit net een week in Groningen bij haar moeder. Dus ik moet de dierenarts maar geloven
.
Oe. Tof kastje Dudequote:Op maandag 6 december 2010 16:35 schreef Duderella het volgende:
Gefeliciteerd sarabi, met de bijna-baan van je vriend. Wat goed!![]()
Kast schiet op:
[ afbeelding ]
Komen links nog elementen in en er komen huge hoogglans witte schuifdeuren voor.
Planningen zijn om aangepast te worden. Althans....dat leer ik zo om me heenquote:
Erm... whut?quote:Op maandag 6 december 2010 18:32 schreef LieLie het volgende:
Dude, heb je het stuk op de Jaap gezien?
Nee, ze wordt dierendokterquote:Op maandag 6 december 2010 18:31 schreef Stereotomy het volgende:
Jeetje arme kat AnnieEn ik dacht dat Anna een mensendokter was?
Nou, de kamerwas niet
gemeubileerd
maar gestoffeerd
advertentiefoutje van het kamerburo. Ik ga proberen Memo (indien ze interesse heeft) voor te dragen, anders laten we deze schieten.
N. zag er precies zo uit als op de fotooverigens.
De zoektocht continues...
Anti-klacht: 35% korting op de Iglo Zalmvisticks, lekker maaltje zo
Uitzondering proberen te vragen?quote:Op maandag 6 december 2010 18:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, ze wordt dierendokter.
Maar net te horen gekregen dat ze pas 10 Oktober 2011 met haar coschappen kan beginnen. Bijna 1 heel jaar wachten en wel college geld door betalen, zonder colleges te hebben gaat mij wat ver.
Zegt me niks. Jaap.nl heet dat?quote:Op maandag 6 december 2010 18:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
Kan niet zo goed linken. Over gastcollege aan WH en reactie student.
Jaaa!!!! Vanavond staat ie weer op de DVD-programma.quote:Op maandag 6 december 2010 18:40 schreef rijsttafel het volgende:
Bloed..HEE WACHT!!
![]()
Maandag Dexterdag
Doen ze niet. Teveel studenten, te weinig plaats. Universiteit wijst met vingertjes naar de studenten dat ze te laks zijn en dat ze die niet willen helpen. Op de vraag van 'Wat als het kabinet hun plannen doorzet?' antwoordde ze kortaf: Dat is jullie probleem.quote:Op maandag 6 december 2010 18:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Uitzondering proberen te vragen?
Ook een nadeel van die massale opleidingen: individuele hulp is er niet bij...quote:Op maandag 6 december 2010 18:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Doen ze niet. Teveel studenten, te weinig plaats. Universiteit wijst met vingertjes naar de studenten dat ze te laks zijn en dat ze die niet willen helpen. Op de vraag van 'Wat als het kabinet hun plannen doorzet?' antwoordde ze kortaf: Dat is jullie probleem.
Ben ik de enige die denkt dat als die plannen doorgaan dat opeens de universiteiten wel gaan piepen, omdat hun inkomsten zwaar gekort wordt? Dan is het niet ineens 'hun' probleem meer.
Ze kon toch een onderzoeksscriptie doen tot die tijd?quote:Op maandag 6 december 2010 18:36 schreef Anthraxx het volgende:
Maar net te horen gekregen dat ze pas 10 Oktober 2011 met haar coschappen kan beginnen. Bijna 1 heel jaar wachten en wel college geld door betalen, zonder colleges te hebben gaat mij wat ver.
Dat klinkt goedquote:Op maandag 6 december 2010 19:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, gruwelijk lekker gegeten!Ratatouilleschotel met een shitload aan groente uiteraard
met een stukje gebakken kipfilet met wat spek er om voor de smaak. Heerlijke combi en niet heel zwaar
Nou ja, dat duurt geen jaarquote:Op maandag 6 december 2010 19:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ze kon toch een onderzoeksscriptie doen tot die tijd?
Massaal? Het is een studie met lotingquote:Op maandag 6 december 2010 18:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ook een nadeel van die massale opleidingen: individuele hulp is er niet bij...
Wat goed van je Krakquote:Op maandag 6 december 2010 19:33 schreef krakkemieke het volgende:
Goeienavond!
Steer, ik heb gebeld en ik word teruggebeld, vind ik netjes! Ook nog een hoop van dat soort moeilijke dingen gedaan, dus tevreden.
Wat jammer van die kamer.![]()
Beterschap voor Sarabi en Lielie!En natuurlijk voor Evert.
Da's best jammer...quote:Op maandag 6 december 2010 19:25 schreef Anthraxx het volgende:
Nou ja, dat duurt geen jaar. 3 tot 4 maanden. Dus dan heb je nog 7 tot 8 maanden over om niets te doen.
Naar vreemde meiden gegaan.quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 19:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Naar vreemde meiden gegaan.
Mij er alsmaar aan herinnerd dat ik moest bellen.
Ik heb welluswaar zelluf gebeld, maar het hielp echt dat je me hielp herinneren. Verdringen is my middle name.quote:Op maandag 6 december 2010 19:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]zou wel triest zijn als ik niet naar vreemde meiden durfde te gaan pilletje + psychoanalyse
En je hebt toch echt zelluf gebeld hoor
Goed gedaan hoor, weer een stapje verderquote:Op maandag 6 december 2010 19:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb welluswaar zelluf gebeld, maar het hielp echt dat je me hielp herinneren. Verdringen is my middle name.
Jammer dat er geen beroep bestaat waar je je geld met uitstellen. Ik zou er miljonair van worden!quote:Op maandag 6 december 2010 19:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goed gedaan hoor, weer een stapje verderBen benieuwd wat er uit de beroepentest komt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |