http://nl.wikipedia.org/wiki/Triple_secquote:Op maandag 6 december 2010 13:28 schreef Duderella het volgende:
Wie weet wat triple sec voor iets is?
Daar ga je vast weer allerlei foto's van posten, of niet?quote:Op maandag 6 december 2010 13:28 schreef rubje het volgende:
Gaan er nog mensen uit de CUL zone die met de kerst buitenshuis eten,of zelfs over de grens?![]()
Wij blijven dit jaar thuis en bereiden alles zelf. scheelt geld en veel goedkoper
Dus Grand Marnier is een triple sec?quote:Op maandag 6 december 2010 13:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Triple_sec
het schijntquote:Op maandag 6 december 2010 13:30 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dus Grand Marnier is een triple sec?
Ik ben gelukkig nog lang geen 4 jaar onderweg.... Maar goed, wat bij mij ook heel erg meespeelt bij het langzaam-vlotten van het werk is de belachelijke berg nevenactiviteiten. En de nogal weirde manier waarop deze afdeling wordt gerund. En dat wordt in de nabije toekomst alleen maar erger.quote:Op maandag 6 december 2010 12:46 schreef Stereotomy het volgende:
Een vriend van me doet hetzelfde hier: 4 jaar AIO'schap gedaan, maar niet voldoende om te promoveren, laat het dus nu schieten en gaat naar een andere baan zoeken. Hij was er best naar van, maar aan de andere kant was hij ook blij dat hij ervan af was (hij heeft vrouw en klein kind gekregen in die jaren). En ondanks geen titel wel waardevolle ervaring opgedaan.
Ik maar overal op zoek naar triple sec, staat de kast hier vol met die zooi.quote:
ze probeerden je dus om te kopen, pff. leuk om ook eens van iemand te horen die al veel geld heeft dat die niet verlangt naar nog meer en nog meer...quote:Op maandag 6 december 2010 13:28 schreef Duderella het volgende:
@FF: nee de directie snapte het niet en nog steeds niet. Ze snappen niet dat ik met-de-poezen-en-een-boek-op-de-bank verkies boven een big shot-loopbaan. Dus gaven ze me onlangs een vette promotie. "Want ik zou vanzelf toch wel 'om' gaan." Nou, bedankt. Méér boeken kopen voor op die bank!En 'om' ga ik niet, ook niet voor de poen. Dat heb ik zat en status kan me gestolen worden. Maar goed, dat gaat er bij de heren nog niet helemaal in.
Wie weet wat triple sec voor iets is?
Ik vier de kerst in Burkina Faso, het zal mij benieuwen wat ze daar eten rond die tijd!quote:Op maandag 6 december 2010 13:28 schreef rubje het volgende:
Gaan er nog mensen uit de CUL zone die met de kerst buitenshuis eten,of zelfs over de grens?![]()
Wij blijven dit jaar thuis en bereiden alles zelf. scheelt geld en veel goedkoper
Tijgerwolf, denk ik!quote:Op maandag 6 december 2010 13:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vier de kerst in Burkina Faso, het zal mij benieuwen wat ze daar eten rond die tijd!
Wij gaan naar Duitsland (vlakbij Frankrijk, Straatsburg die hoogte) om ons lekkere dingen voor te laten zettenquote:Op maandag 6 december 2010 13:28 schreef rubje het volgende:
Het was buffet. Ik vond het wel goed, geloof ik. 't Heeft niet enorm veel indruk gemaaktquote:Op maandag 6 december 2010 13:41 schreef Duderella het volgende:
Tijgerwolf, denk ik!![]()
Wij zitten in Casa Grande. Is het restaurant daar een beetje aangenaam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |