Te veelquote:Op maandag 6 december 2010 12:36 schreef fokmetme het volgende:
Oke, ja ik zit op school maar 10dagen verlof kan toch gewoon wel? of is dat teveel
Ik vind het nogal zuinig eigenlijk.quote:Op maandag 6 december 2010 12:36 schreef fokmetme het volgende:
Oke, ja ik zit op school maar 10dagen verlof kan toch gewoon wel? of is dat teveel
Zo bekeken zouden ze helemaal geen verlof nodig hebben eigenlijk....quote:Op maandag 6 december 2010 12:49 schreef ManAtWork het volgende:
Een man heeft niet zoveel verlof nodig om van een bevalling bij te komen.
Hoogstens een dagje om bij te komen van een slapeloze nacht.quote:Op maandag 6 december 2010 12:51 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Zo bekeken zouden ze helemaal geen verlof nodig hebben eigenlijk....
één slaaploze nacht?quote:Op maandag 6 december 2010 12:52 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Hoogstens een dagje om bij te komen van een slapeloze nacht.
Ik geloof niet dat school daarin voorziet... ga eens overleggen zou ik zeggen.quote:Op maandag 6 december 2010 12:36 schreef fokmetme het volgende:
Neequote:Op maandag 6 december 2010 12:53 schreef ManAtWork het volgende:
Had je 9 maanden eerder over na moeten denken.
Wow, een kwaliteitsreactie, da's de eerste hierquote:Op maandag 6 december 2010 12:54 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat school daarin voorziet... ga eens overleggen zou ik zeggen.
En bedankt hèquote:Op maandag 6 december 2010 12:54 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Wow, een kwaliteitsreactie, da's de eerste hier
Dan nu ook niet klagen.quote:
No shitquote:Op maandag 6 december 2010 13:06 schreef Sjeen het volgende:
Liefjens, het gaat hier om verlof, niet om slapeloze nachten, vantevoren nadenken en klagen
Nee dat gaat moeilijk zonder luiers, mag ik in je jouwe kijken?quote:Op maandag 6 december 2010 13:09 schreef ManAtWork het volgende:
No shit?
Heb je wel goed in de luier gekeken?
(OK, nu ga ik weer aan het werk. Pauze is voorbij.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |