We houden het wel beschaafd hier he?quote:Op maandag 6 december 2010 11:40 schreef Greys het volgende:
"Met een rendier in je oor" had me ook een leuke TT geleken.
En dan het volgende topic met een rendier in je reetbipsebaps.
Etc.
Ik moet weer ff werken![]()
Greys is een liegebeestquote:Op maandag 6 december 2010 11:40 schreef Greys het volgende:
"Met een rendier in je oor" had me ook een leuke TT geleken.
En dan het volgende topic met een rendier in je reet.
Etc.
Ik moet weer ff werken![]()
Nee, de PM met de vraag was voor straks, srslyquote:
Die is toch alweer wegquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 11:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, de PM met de vraag was voor straks, srsly
Over een uurtje of twee, dan ga ik ook even H&Men. Ik laat je wel weten wat het geworden is.
Online shoppen ook?quote:Op maandag 6 december 2010 11:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh, ik heb geen shopverslaving btw....ik haaaaat het hartgrondig
Nee! Why?quote:Op maandag 6 december 2010 11:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk zelf ook best dat je niet heel erg betrouwbaar overkomt he
![]()
Beetje posten dat je gaat werken en tegelijkertijd pmmen voor kortingscodes om te gaan shoppen juffiequote:
Kleding voor mezelf vind ik lastig om online te kopen.quote:Op maandag 6 december 2010 11:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Online shoppen ook?
I luuuuuuuv online shoppen![]()
En helemaal H&M sale met kortingscodes![]()
Morgen heb ik ieg twee nieuwe cd's![]()
Because I'm worth it
Jij kunt dat toch ook altijd prima tegelijk?quote:Op maandag 6 december 2010 11:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Beetje posten dat je gaat werken en tegelijkertijd pmmen voor kortingscodes om te gaan shoppen juffie
H&M is echt perfect hoor, wat je niet wil stuur je terug en dat kost maar 1 euro en je betaalt pas na het passen ( en die korting blijft geldenquote:Op maandag 6 december 2010 11:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kleding voor mezelf vind ik lastig om online te kopen.
Voor de rest shop ik idd zoveel mogelijk online
Multitasken FTWquote:Op maandag 6 december 2010 11:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij kunt dat toch ook altijd prima tegelijk?
Ik geef gewoon niet graag geld uit aan kledingquote:Op maandag 6 december 2010 11:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
H&M is echt perfect hoor, wat je niet wil stuur je terug en dat kost maar 1 euro en je betaalt pas na het passen ( en die korting blijft gelden)
Tombooooquote:
Ja, diequote:
Ik was voor 8:00 al wakker, maar heb het genegeerd tot net na 9:00. Ik heb nog niet gehoord dat de boel ontploft is, dus vermoedelijk staat alles er nog. En broer heeft ongetwijfeld hoofdpijn van de stress, want dat heeft ie altijdquote:Op maandag 6 december 2010 11:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Wakker?
Bedrijf staat er nog?
Broer al hoofdpijn van de stress?
Oh vreselijkquote:Op maandag 6 december 2010 12:02 schreef Loveless85 het volgende:
Online shoppen is handig, het boeit me allemaal te weinig om er een hele dag voor in de stad te gaan lopen sjokken. Alleen schoenen e.d. is wel lastig, die moet je echt ff aan hebben vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |