abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 mei 2011 @ 21:05:36 #126
327807 Mariposas
יה&#14
pi_96857144
quote:
15s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:05 schreef rubje het volgende:
IK weet niet of jullie het ook hebben maar ik raak een beetje uitgekeken op het hele Peter RRRRRR de vries gebeuren op SBS6. :Y Tis niet dat ik zijn werk niet waardeer maar echt baanbrekend en schokkend zoals weleer vind ik het niet meer. :N Eerder een makeover van zaken die in 1 of andere vorm al zijn voorgekomen. Misschien moet Peter RRR ff een jaartje of 2 er tussenuit om weer echt baanbrekend bezig te zijn. :Y
Ben ik het niet mee eens, aflevering van vorige week vond ik erg goed. Wel heeft hij natuurlijk alle grote en bekende moordzaken al eens gehad in zijn uitzending. Maar ik weet zeker dat er nog genoeg zaken zijn waar hij een uitzending aan kan besteden.
Heb ik het wel echt puur over de moord/verdwijningszaken, undercoveracties vind ik totaal oninteressant.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  zondag 15 mei 2011 @ 21:08:11 #127
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_96857317
quote:
14s.gif Op zondag 15 mei 2011 21:05 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens, aflevering van vorige week vond ik erg goed. Wel heeft hij natuurlijk alle grote en bekende moordzaken al eens gehad in zijn uitzending. Maar ik weet zeker dat er nog genoeg zaken zijn waar hij een uitzending aan kan besteden.
Heb ik het wel echt puur over de moord/verdwijningszaken, undercoveracties vind ik totaal oninteressant.
Laatst genoemde die undercover dingen vind ik juist super. Maar die dossiers (vooral die van de laatste 2 weken) vond ik echt goed.

Je wordt helemaal opgeslokt door het verhaal en gaat helemaal meedenken.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_96864833
quote:
15s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:05 schreef rubje het volgende:
IK weet niet of jullie het ook hebben maar ik raak een beetje uitgekeken op het hele Peter RRRRRR de vries gebeuren op SBS6. :Y Tis niet dat ik zijn werk niet waardeer maar echt baanbrekend en schokkend zoals weleer vind ik het niet meer. :N Eerder een makeover van zaken die in 1 of andere vorm al zijn voorgekomen. Misschien moet Peter RRR ff een jaartje of 2 er tussenuit om weer echt baanbrekend bezig te zijn. :Y
Als dit niet baanbrekend en "schokkend" is, dan weet ik het niet.
pi_96865995
Geniaal, viel het jullie ook op dat die lijkschouwer "Stayin Alive" als ringtone had? _O-
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 mei 2011 @ 23:08:56 #130
862 Arcee
Look closer
pi_96866120
Die conclusie dat Mariska Mast een stompe klap op haar hoofd moet hebben gehad was ook de eerste conclusie in het sectierapport op Honduras. Vreemd dat dat nog even genoemd werd.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_96866212
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:06 schreef Jac0bus het volgende:
Geniaal, viel het jullie ook op dat die lijkschouwer "Stayin Alive" als ringtone had? _O-
Die vent was sowieso een dikke baas. _O_ Wel een pittige uitzending.
  maandag 16 mei 2011 @ 00:30:12 #132
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_96870546
Jisoo moet wel mede-schuldige zijn, als zij Dan zou verraden zou hij haar ook verraden. Dit is voor beide verdachten de enige manier om overeind te blijven.

Als in dat Honduraanse rapport al "homicide" stond en dat zij een klap met een stomp voorwerp gehad, lijkt mij dat die breuk in haar schedel niet ontstaan is tijdens de sectie, maar tijdens die fatale nacht. Hoe zouden ze anders op die conclusie gekomen zijn in dat rapport?

En als je voorover valt hoe kun je dan achter op je hoofd een breuk oplopen?
  maandag 16 mei 2011 @ 11:53:35 #133
269577 TanteBeth
Alabamian Skank
pi_96880269
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:30 schreef Ixnay het volgende:
Jisoo moet wel mede-schuldige zijn, als zij Dan zou verraden zou hij haar ook verraden. Dit is voor beide verdachten de enige manier om overeind te blijven.

Als in dat Honduraanse rapport al "homicide" stond en dat zij een klap met een stomp voorwerp gehad, lijkt mij dat die breuk in haar schedel niet ontstaan is tijdens de sectie, maar tijdens die fatale nacht. Hoe zouden ze anders op die conclusie gekomen zijn in dat rapport?

En als je voorover valt hoe kun je dan achter op je hoofd een breuk oplopen?
Jisoo Han werd die nacht wakker vanwege een "banging noise" komend uit de badkamer, het kan dus heel goed zijn dat Mariska daar al eerder op haar (achter)hoofd is gevallen.
Daarnaast is dit een sectie 2.5 jaar na dato op een lichaam dat de halve wereld over is vervoerd oa op de achterbak van een pick-up truck.

Het enige dat dit aantoont is dat er sprake zou kunnen zijn geweest van geweld, maar bewijs is dit natuurlijk niet en enig gevolg voor Dan Ross of Jisoo Han zal het dan ook gelukkig niet hebben.
Does your conscience bother you?
Tell the truth.
pi_96880625
quote:
ja :') wat een nicht.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 mei 2011 @ 23:31:19 #135
862 Arcee
Look closer
pi_97182499
Bijzonder intrigerende uitzending vanavond. Onbegrijpelijk toch dat J. niet veroordeeld is. Aan de andere kant, bewijs moet wel 100% sluitend zijn natuurlijk. Ja, en 99% is dat niet idd. Benieuwd hoe deze zaak verder gaat.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  † In Memoriam † zondag 22 mei 2011 @ 23:56:40 #136
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_97183650
quote:
Belgen O+
Are you fokking to me?
pi_97188152
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 23:31 schreef Arcee het volgende:
Bijzonder intrigerende uitzending vanavond. Onbegrijpelijk toch dat J. niet veroordeeld is. Aan de andere kant, bewijs moet wel 100% sluitend zijn natuurlijk. Ja, en 99% is dat niet idd. Benieuwd hoe deze zaak verder gaat.
Het feit alleen al dat hij zich voordeed als het slachtoffer om zodoende het onderzoek te vertragen is wat mij betreft alleszeggend.
Hoeveel bewijs heeft een rechtbank nodig, het lijkt erop dat men sinds de Schiedammer parkmoord zaak wel heel erg voorzichtig is geworden om iemand schuldig te verklaren.
pi_97188824
Ik heb met verbazing naar de uitzending gekeken, maar vond de hoeveelheid indirect bewijs niet overtuigend. Wat ik aan het eind van de uitzending miste was het schetsen van andere mogelijke scenarios.

Verder werd er erg onduidelijk gedaan over dat rijbewijs en autopapieren, er zou mogelijk met een sleutel iemand de spullen hebben opgehaald, de politie zou het hebben meegenomen en/of de nepagent heeft het meegenomen. Het leek er haast op of er verdoezeld moest worden dat die papieren door politie al waren ingenomen en toch weer elders boven water kwamen.

Ik vond vooral het hele verhaal een luchtje hebben, en denk dat er heel wat anders aan de hand is, en dat J. slechts een stroman is. Waarom zou je anders als minnares zo open zijn, terwijl je minnaar zijn kaken stijf dicht houdt?
  maandag 23 mei 2011 @ 19:46:41 #139
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_97214852
Wat een uitzending was dit zeg. Ongelooflijk dat deze man is vrijgesproken. Volgende week alweer de laatste uitzending van het seizoen.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_97214950
Boeiende uitzending idd :Y Maar ik vond het ook vrij apart dat die minnares alles gelijk op tafel gooide.
pi_97214972
Begrijp ik dat de uitzending van gisteren interessant genoeg is om via uitzending gemist te kijken?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_97215020
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 19:48 schreef Injetta het volgende:
Begrijp ik dat de uitzending van gisteren interessant genoeg is om via uitzending gemist te kijken?
Het was weer zo'n typische reconstructie-uitzending, vind ik doorgaans altijd wel de meest boeiende.
pi_97218021
Best ziek dit, die Frans J. heeft een vrouw en kinderen. Ook lekker voor die kinderen om te weten dat je vader een moordenaar is, maar tot nu toe niet in de gevangenis zit wegens gebrek aan een lijk. :{
pi_97225990
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:35 schreef Mercer het volgende:
wegens gebrek aan een lijk. :{
Ehh nee toch? Rechtbank acht toch bewezen dat hij dood is door een misddrijf:

quote:
Het bewijs was te indirect en onvoldoende.
pi_97229987
Speelde Fons uit de KPN reclame niet het slachtoffer, in reconstructie??

Kop komt me bekend voor.
pi_97230034
Dadelijk even kijken als het op z'n site staat, had gisteren geen tijd.
pi_97230039
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:26 schreef Zipportal het volgende:
Speelde Fons uit de KPN reclame niet het slachtoffer, in reconstructie??

[ afbeelding ]

Kop komt me bekend voor.
Ik moest er ook serieus aan denken gisteren :D Hij is acteur, dus het zou best kunnen :Y
pi_97231408
Programma gemist doet het niet, heeft iemand een andere optie?
pi_97231476
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:54 schreef Nober het volgende:
Nieuwsgroep.
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:27 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik moest er ook serieus aan denken gisteren :D Hij is acteur, dus het zou best kunnen :Y
Kan niet anders. ^^
pi_97275399
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:54 schreef Nober het volgende:
Die doet het nu in ieder geval wel, mocht je het nog niet opgemerkt hebben!

Maar tis wel een heftige/rare zaak zeg.. In Amerika was je allang schuldig bevonden, in Nederland deugt het gewoon niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')