Ben ik het niet mee eens, aflevering van vorige week vond ik erg goed. Wel heeft hij natuurlijk alle grote en bekende moordzaken al eens gehad in zijn uitzending. Maar ik weet zeker dat er nog genoeg zaken zijn waar hij een uitzending aan kan besteden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:05 schreef rubje het volgende:
IK weet niet of jullie het ook hebben maar ik raak een beetje uitgekeken op het hele Peter RRRRRR de vries gebeuren op SBS6.Tis niet dat ik zijn werk niet waardeer maar echt baanbrekend en schokkend zoals weleer vind ik het niet meer.
Eerder een makeover van zaken die in 1 of andere vorm al zijn voorgekomen. Misschien moet Peter RRR ff een jaartje of 2 er tussenuit om weer echt baanbrekend bezig te zijn.
Laatst genoemde die undercover dingen vind ik juist super. Maar die dossiers (vooral die van de laatste 2 weken) vond ik echt goed.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:05 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, aflevering van vorige week vond ik erg goed. Wel heeft hij natuurlijk alle grote en bekende moordzaken al eens gehad in zijn uitzending. Maar ik weet zeker dat er nog genoeg zaken zijn waar hij een uitzending aan kan besteden.
Heb ik het wel echt puur over de moord/verdwijningszaken, undercoveracties vind ik totaal oninteressant.
Als dit niet baanbrekend en "schokkend" is, dan weet ik het niet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:05 schreef rubje het volgende:
IK weet niet of jullie het ook hebben maar ik raak een beetje uitgekeken op het hele Peter RRRRRR de vries gebeuren op SBS6.Tis niet dat ik zijn werk niet waardeer maar echt baanbrekend en schokkend zoals weleer vind ik het niet meer.
Eerder een makeover van zaken die in 1 of andere vorm al zijn voorgekomen. Misschien moet Peter RRR ff een jaartje of 2 er tussenuit om weer echt baanbrekend bezig te zijn.
Die vent was sowieso een dikke baas.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:06 schreef Jac0bus het volgende:
Geniaal, viel het jullie ook op dat die lijkschouwer "Stayin Alive" als ringtone had?
Jisoo Han werd die nacht wakker vanwege een "banging noise" komend uit de badkamer, het kan dus heel goed zijn dat Mariska daar al eerder op haar (achter)hoofd is gevallen.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:30 schreef Ixnay het volgende:
Jisoo moet wel mede-schuldige zijn, als zij Dan zou verraden zou hij haar ook verraden. Dit is voor beide verdachten de enige manier om overeind te blijven.
Als in dat Honduraanse rapport al "homicide" stond en dat zij een klap met een stomp voorwerp gehad, lijkt mij dat die breuk in haar schedel niet ontstaan is tijdens de sectie, maar tijdens die fatale nacht. Hoe zouden ze anders op die conclusie gekomen zijn in dat rapport?
En als je voorover valt hoe kun je dan achter op je hoofd een breuk oplopen?
jaquote:Op zondag 15 mei 2011 23:06 schreef Jac0bus het volgende:
Geniaal, viel het jullie ook op dat die lijkschouwer "Stayin Alive" als ringtone had?
Belgenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:06 schreef Jac0bus het volgende:
Het feit alleen al dat hij zich voordeed als het slachtoffer om zodoende het onderzoek te vertragen is wat mij betreft alleszeggend.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:31 schreef Arcee het volgende:
Bijzonder intrigerende uitzending vanavond. Onbegrijpelijk toch dat J. niet veroordeeld is. Aan de andere kant, bewijs moet wel 100% sluitend zijn natuurlijk. Ja, en 99% is dat niet idd. Benieuwd hoe deze zaak verder gaat.
Het was weer zo'n typische reconstructie-uitzending, vind ik doorgaans altijd wel de meest boeiende.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:48 schreef Injetta het volgende:
Begrijp ik dat de uitzending van gisteren interessant genoeg is om via uitzending gemist te kijken?
Ehh nee toch? Rechtbank acht toch bewezen dat hij dood is door een misddrijf:quote:
Het bewijs was te indirect en onvoldoende.quote:
Ik moest er ook serieus aan denken gisterenquote:Op maandag 23 mei 2011 23:26 schreef Zipportal het volgende:
Speelde Fons uit de KPN reclame niet het slachtoffer, in reconstructie??
[ afbeelding ]
Kop komt me bekend voor.
Nieuwsgroep.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:54 schreef Nober het volgende:
Programma gemist doet het niet, heeft iemand een andere optie?
Kan niet anders. ^^quote:Op maandag 23 mei 2011 23:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik moest er ook serieus aan denken gisterenHij is acteur, dus het zou best kunnen
Die doet het nu in ieder geval wel, mocht je het nog niet opgemerkt hebben!quote:Op maandag 23 mei 2011 23:54 schreef Nober het volgende:
Programma gemist doet het niet, heeft iemand een andere optie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |