30 seconden?quote:Op maandag 6 december 2010 01:36 schreef OnCraintDégun het volgende:
FIFA loopt nu elke keer als het rust is of als de wedstrijd afgelopen is vast voor +/- 30 sec. bij mij?
weet iemand waar dat aan ligt?
Xbox, en ik heb het op de hdd geïnstalleerd, had het net een paar keer niet trouwens, maar het zal wel liggen aan dat ik bij sommige clubs nog muziek en geluiden heb geïmporteerd ofzoquote:Op maandag 6 december 2010 12:38 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
30 seconden?
Dat is wel heel veel. Ik heb soms last van een freeze van 2 seconden ofzo. Welk platform speel je? Spel op je HDD geïnstalleerd?
Ik herken hetquote:Op maandag 6 december 2010 14:18 schreef jpg97 het volgende:
Wat een baggerspel ook. Nog steeds bugs, vastlopers, onlogische dingen bah bah bah
en toch blijven spelen....![]()
als je hem crackt wel ja, maar koop hem gewoon maar!quote:Op maandag 6 december 2010 18:29 schreef Wilskracht het volgende:
Weet iemand of je fifa voor pc met code zonder cd kan spelen?
Ik heb hem uitgeleend aan mijn neefjesquote:Op maandag 6 december 2010 22:59 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
als je hem crackt wel ja, maar koop hem gewoon maar!
quote:Op woensdag 8 december 2010 01:13 schreef emokid het volgende:
Nog mensen die Ultimate Team spelen? Heb zojuist een Chamakh voor 2000 gevonden en een Vermaelen voor 1500. (op de 59e minuut) Heerlijk als mensen niet weten wat een speler waard is.
De beste blijft toch wel Bale voor 4000 (is ongeveer 12k waard).
Ja zeker!quote:Op woensdag 8 december 2010 01:13 schreef emokid het volgende:
Nog mensen die Ultimate Team spelen? Heb zojuist een Chamakh voor 2000 gevonden en een Vermaelen voor 1500. (op de 59e minuut) Heerlijk als mensen niet weten wat een speler waard is.
De beste blijft toch wel Bale voor 4000 (is ongeveer 12k waard).
Dat hele online is bagger.quote:Op zondag 5 december 2010 23:11 schreef Flashbag het volgende:
Fifa 11 online is zooooooo onlogischSta 4-3 voor en wil je in de 90e minuut de bal uit de 16 trappen met X ( ps3 het vierkantje) SCHOPT DIE DE BAL IN EIGEN DOEL SNOEIHARD
!! Ik heb staan kijken met open ogen en was er helemaal klaar mee....
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#hHMUyvCtbacXxquote:Op woensdag 8 december 2010 09:59 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ja zeker!
Dit is mijn teampje tot nu toe:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#kyEj73lwbacDg
Wat is zijn IF waard? Zag er een voor 9000 maar wist niet of ik hem moest nemen, vaak gaan die dingen voor het dubbele weg.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:46 schreef StijnDa het volgende:
CM – FC Twente – Theo Jansen 80 (75)
IF
Er staan er een paar Buy Now te koop voor 2500, dus 9000 is geen goede prijsquote:Op donderdag 9 december 2010 21:40 schreef emokid het volgende:
[..]
Wat is zijn IF waard? Zag er een voor 9000 maar wist niet of ik hem moest nemen, vaak gaan die dingen voor het dubbele weg.
Een keertje met de teams tegen elkaar spelen trouwens? (indien xbox)
Jep, speelt lekkerquote:Op donderdag 9 december 2010 21:51 schreef emokid het volgende:
IF Cavani en Pazzini, nice.![]()
Ik ben nog lang niet welvarend genoeg met mijn team, speel eigenlijk behoorlijk budget. Ga binnenkort wel Van Persie toevoegen. Is het wijs om hem gewoon voor de 25k BIN te kopen?
Nog tips verder voor coins?
Inderdaad, er blijft niets over van die prijzen.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:04 schreef emokid het volgende:
Grappig van die Nesta's, dat mensen ze echt kopen voor 2.5k. Ik koop Vermaelen's voor 3k en verkocht ze voor 6, maar ze kosten inmiddels ongeveer 4k dus het schiet weinig op.
Sowieso zijn alle prijzen nu bijna gehalveerd sinds de jumbo's worden uitgegeven. Zelfs Marcelo kun je voor 1900 krijgen, nog niet zo kort geleden meer dan 5000.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |