abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89741036
Inderdaad. Wat dacht je van Kanoute en Cassano? Beiden 83 en 84 en kun je samen voor 2000 halen met een beetje geluk.
pi_89741307
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:34 schreef emokid het volgende:
Inderdaad. Wat dacht je van Kanoute en Cassano? Beiden 83 en 84 en kun je samen voor 2000 halen met een beetje geluk.
Hoe bedoel je? Om te handelen?
pi_89742500
Nee, gewoon het feit dat goede spelers niks meer waard zijn. :P Alleen in de EPL en La Liga kosten de spelers nog wat.
pi_89839533
Ronaldinho aangeschafd voor de reservebank :P
pi_89842995
Voor hoeveel gekocht? 5000?
pi_89843721
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 19:13 schreef emokid het volgende:
Voor hoeveel gekocht? 5000?
:Y
pi_89853241
quote:
Op zondag 12 december 2010 19:33 schreef StijnDa het volgende:

[..]

:Y
is hij echt al vanaf 5000 te halen? Ga ik morgen eens rondkijken! Net Honda van CSKA gekocht, speelt echt heel chill! Goede skillmoves en werkelijk een dodelijk afstandsschot en vrije trap! Zeker een aanrader ;)
''Altijd trek in een pilsje''
pi_89856613
Yeah heb hem al regelmatig voor dat prijsje zien staan, Robinho ook overigens.Pato helaas nog niet, heb hem het goedkoopst voor 9 miljoen gekocht.
pi_89870173
FIWC is wel leuk om te spelen, helaas niet genoeg tijd om voor de 1e positie te gaan. Heb nu een ranking van ~2000. Wel leuk om alle wedstrijden met FC Utrecht te spelen, alhoewel het wel een nadeel is dat Mertens zo klein is :{. Helaas zijn de tegenstanders ook niet zo goed omdat ik zo'n lage rating heb.
pi_89898051
whahaha heb me rotgelachen net. Zon speler vraagt of ik mijn beste speler wil duplicaten. Ik zeg doe dat eerst maar bij mijn bronze speler en dan krijg je mn nasri IF. Ik snel 2 dezelfde bronze spelers kopen waar er maar 2 van opstonden. De een zet ik op trade pile voor 5000. De ander trade ik met hem. Hij koopt mijn andere voor 5000! Hij ze teruggeven en zegge dat het echt werkt :') Ik hem terug mailen en zeggen dat hij belazert is :')
pi_89898333
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:46 schreef broodjeeimetui het volgende:
whahaha heb me rotgelachen net. Zon speler vraagt of ik mijn beste speler wil duplicaten. Ik zeg doe dat eerst maar bij mijn bronze speler en dan krijg je mn nasri IF. Ik snel 2 dezelfde bronze spelers kopen waar er maar 2 van opstonden. De een zet ik op trade pile voor 5000. De ander trade ik met hem. Hij koopt mijn andere voor 5000! Hij ze teruggeven en zegge dat het echt werkt :') Ik hem terug mailen en zeggen dat hij belazert is :')
lol :P
pi_89898422
Daar posten ze op de EA fora ook vaak over ja, dat truukje.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_89898644
quote:
Op maandag 13 december 2010 22:54 schreef Tim86 het volgende:
Daar posten ze op de EA fora ook vaak over ja, dat truukje.
hij werk dus serieus. Echt een aanrader :Y ik krijg wel 3 tot 10 messages per dag over duplicators :r
pi_89898808
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:46 schreef broodjeeimetui het volgende:
held :P
  maandag 13 december 2010 @ 23:46:20 #40
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_89901022
Heb het spel een paar maanden niet meer gespeeld en dacht vanavond laat ik fifa 11 weer eens in de ps3 stoppen. Nog steeds een groot lobjes festijn :(

Jammer van mijn geld dit spel.
pi_89901093
lobjes festijn? Ik heb nog nooit een tegengoal gehad uit een lob itt de vorige versie.

Wat doe je met je keeper?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 13 december 2010 @ 23:51:36 #42
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_89901272
Niet vs keeper maar steekpaasjes met lob op bepaalde momenten. Verder zijn de irritaties nog steeds hetzelfde als een paar maanden terug.

Vind fifa11 gewoon minder dan 10 :P
pi_89903107
Idd, die lobjes zijn doodirritant, kan soms het spel wel doormidden breken. Ik kan wel tegen lobjes, maar het kutste is dat mijn verdedigers altijd zo'n stapje achteruit doen waardoor die spitsen door kunnen lopen.

Dit is al sinds fifa 09 een probleem, dat verdedigers achteruit stappen.
pi_89904480
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 00:41 schreef emokid het volgende:
Idd, die lobjes zijn doodirritant, kan soms het spel wel doormidden breken. Ik kan wel tegen lobjes, maar het kutste is dat mijn verdedigers altijd zo'n stapje achteruit doen waardoor die spitsen door kunnen lopen.

Dit is al sinds fifa 09 een probleem, dat verdedigers achteruit stappen.
Ja, of dat ze proberen te koppen terwijl je van mijlen ver ziet aankomen dat ze die bal nooit kunnen halen >< en dan loopt de spits er lachend voorbij en moet je aanhoren 'hoe geweldig die pass wel niet was'.
pi_89904700
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 01:42 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Ja, of dat ze proberen te koppen terwijl je van mijlen ver ziet aankomen dat ze die bal nooit kunnen halen >< en dan loopt de spits er lachend voorbij en moet je aanhoren 'hoe geweldig die pass wel niet was'.
Vooral met sneeuw, dan tyfen ze de bal naar voren en 9 van de 10 keer kan mijn verdediger en niet bij en de bal rolt dan verder en die gast tikt hem dan gewoon in.. :')
pi_89905391
Nog zo'n briljant stukje AI is wanneer je verdediger naar een bal toe rent en onderweg een soort poging doet om de bal te raken, dus gaat die met de benen naar voren maar "mist" hij hem zogenaamd, en ook hierdoor loopt een spits je voorbij.
pi_89908649
Waarom kan ik nooit winnen,

Mijn opstelling:
Ibrahimovic-Van Persie
----------Van der Vaart
Sneijder-Janssen-Afellay
Elia--Mathijsen-Heitinga-Van der Wiel
------Stekelenburg

Ik verlies gewoon van veel slechtere teams... :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2010 10:17:20 ]
  dinsdag 14 december 2010 @ 11:31:52 #48
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_89911324
Ibrahimovic en van der vaart/van persie hebben toch geen chemistry?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_89913653
Waarom zouden ze geen Chemistry hebben? Zolang ze in de juiste opstelling en positie staan krijgen ze toch ongeveer 6 punten?

Een beter team is in Ultimate Team nooit voldoende, heb dat zelf vaak genoeg gemerkt. Wanneer iemand met 3.5 sterren akkoord gaat om tegen mijn 5 sterren team te spelen, zie ik het vaal al aankomen. :')

Die Head Coaches en Physiokaarten spelen ook een rol denk ik, als je staf compleet is krijg je overal 10 a 15% bij.
pi_89915526
Chemistry is veel gecompliceerder hoor.

Een 100 chem team kan nog altijd verbeterd worden. Dit heeft met individual chem te maken. Pas als bij iedere speler de link optimaal is dan heb je optimale chem. Dit is een chem van 11 bij iedere speler (alleen te zien als je op de speler klikt op het moment dat chem in beeld is, anders staat er max 9 ivm een bug). Om die 11 chem te krijgen moet iedere speler omringd zijn door spelers die 2 dingen met hem gemeen hebben: nationaliteit/league of league/club. Daarnaast is het ook echt belangrijk om ze in de juiste formatie en op de goede positie te hebben.

In het geval van Douplepain is het best logisch dat hij verliest...Spitsen hebben geen link met elkaar, VdV heeft geen link met van Poersie en de meestel links zijn enkel op basis van nationaliteit. DIt is op zich niet erg, maar is wel het minimale. Daarnaast is Sneijder AMC op een MC positie (of heb je hem omgeturned?) en is Elia een winger op linksback, die totaal niet kan verdedigen ook nog..

brahimovic-Van Persie
----------Van der Vaart
Sneijder-Janssen-Afellay
Elia--Mathijsen-Heitinga-Van der Wiel
------Stekelenburg
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')