Hoe bedoel je? Om te handelen?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:34 schreef emokid het volgende:
Inderdaad. Wat dacht je van Kanoute en Cassano? Beiden 83 en 84 en kun je samen voor 2000 halen met een beetje geluk.
is hij echt al vanaf 5000 te halen? Ga ik morgen eens rondkijken! Net Honda van CSKA gekocht, speelt echt heel chill! Goede skillmoves en werkelijk een dodelijk afstandsschot en vrije trap! Zeker een aanraderquote:
lolquote:Op maandag 13 december 2010 22:46 schreef broodjeeimetui het volgende:
whahaha heb me rotgelachen net. Zon speler vraagt of ik mijn beste speler wil duplicaten. Ik zeg doe dat eerst maar bij mijn bronze speler en dan krijg je mn nasri IF. Ik snel 2 dezelfde bronze spelers kopen waar er maar 2 van opstonden. De een zet ik op trade pile voor 5000. De ander trade ik met hem. Hij koopt mijn andere voor 5000! Hij ze teruggeven en zegge dat het echt werktIk hem terug mailen en zeggen dat hij belazert is
hij werk dus serieus. Echt een aanraderquote:Op maandag 13 december 2010 22:54 schreef Tim86 het volgende:
Daar posten ze op de EA fora ook vaak over ja, dat truukje.
heldquote:Op maandag 13 december 2010 22:46 schreef broodjeeimetui het volgende:
whahaha heb me rotgelachen net. Zon speler vraagt of ik mijn beste speler wil duplicaten. Ik zeg doe dat eerst maar bij mijn bronze speler en dan krijg je mn nasri IF. Ik snel 2 dezelfde bronze spelers kopen waar er maar 2 van opstonden. De een zet ik op trade pile voor 5000. De ander trade ik met hem. Hij koopt mijn andere voor 5000! Hij ze teruggeven en zegge dat het echt werktIk hem terug mailen en zeggen dat hij belazert is
Ja, of dat ze proberen te koppen terwijl je van mijlen ver ziet aankomen dat ze die bal nooit kunnen halen >< en dan loopt de spits er lachend voorbij en moet je aanhoren 'hoe geweldig die pass wel niet was'.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:41 schreef emokid het volgende:
Idd, die lobjes zijn doodirritant, kan soms het spel wel doormidden breken. Ik kan wel tegen lobjes, maar het kutste is dat mijn verdedigers altijd zo'n stapje achteruit doen waardoor die spitsen door kunnen lopen.
Dit is al sinds fifa 09 een probleem, dat verdedigers achteruit stappen.
Vooral met sneeuw, dan tyfen ze de bal naar voren en 9 van de 10 keer kan mijn verdediger en niet bij en de bal rolt dan verder en die gast tikt hem dan gewoon in..quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:42 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Ja, of dat ze proberen te koppen terwijl je van mijlen ver ziet aankomen dat ze die bal nooit kunnen halen >< en dan loopt de spits er lachend voorbij en moet je aanhoren 'hoe geweldig die pass wel niet was'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |