Chemistry is veel gecompliceerder hoor.
Een 100 chem team kan nog altijd verbeterd worden. Dit heeft met individual chem te maken. Pas als bij iedere speler de link optimaal is dan heb je optimale chem. Dit is een chem van 11 bij iedere speler (alleen te zien als je op de speler klikt op het moment dat chem in beeld is, anders staat er max 9 ivm een bug). Om die 11 chem te krijgen moet iedere speler omringd zijn door spelers die 2 dingen met hem gemeen hebben: nationaliteit/league of league/club. Daarnaast is het ook echt belangrijk om ze in de juiste formatie en op de goede positie te hebben.
In het geval van Douplepain is het best logisch dat hij verliest...Spitsen hebben geen link met elkaar, VdV heeft geen link met van Poersie en de meestel links zijn enkel op basis van nationaliteit. DIt is op zich niet erg, maar is wel het minimale. Daarnaast is Sneijder AMC op een MC positie (of heb je hem omgeturned?) en is Elia een winger op linksback, die totaal niet kan verdedigen ook nog..
brahimovic-Van Persie
----------Van der Vaart
Sneijder-Janssen-Afellay
Elia--Mathijsen-Heitinga-Van der Wiel
------Stekelenburg
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''