abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 juni 2002 @ 01:00:03 #1
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_4412617
Ik voel me klote! zeeeeeeeeeeeer klote! ik zal uitleggen waarom en hoop dat iemand me er iets zinnigs over kan zeggen.

In feb is mijn verkering uitgegaan met G. En sinds zes weken geleden had ik een nieuwe vriend. Ik had het heel leuk en gezellig met hem. Maar door omstandigheden,heb ik weer afgesproken met mijn ex (hij voelde zich depressief en miste me). Op die afspraak zijn we erachter gekomen hoeveel we nog voor elkaar voelen en die dag erna heb ik dit eerlijk aan mijn vriend verteld en gezegd dat het me beter leek dat we er maar een punt achter zouden zetten.

Dus ik was weer "terug" bij mij ex. Een aantal mensen heb ik het verteld. Een paar goede vriendinnen, mijn ouders, mijn zus en dus die vriend..verder kan ik me niet herinneren dat ik het meer mensen heb verteld. Ondertussen gaat het goed tussen mij en mijn ex en lijkt het allemaal de goede kant op te gaan. Tot zover geen probleem dus...Tot G. (ex) vanmiddag de post uit de bus ging halen..

Daarin zat een brief/ kaart van een voor hem onbekende. In de brief stonden allemaal nogal privedingen over hem en mij en een aantal leugens, zo stond erin dat ik alleen maar voor de sex bij hem was, dat ik verliefd ben op iemand en dat ik hem verlaat als ik die anders kan krijgen..EN DIT IS DUS ECHT NIET WAAR!!! ik geef nog erg veel om hem en wil hem absoluut niet kwetsen. Ik heb hem dit allemaal verteld en god zij dank gelooft hij mij....

maar nu komt dus het eigenlijk probleem, de brief moet van iemand komen die weet dat we weer bij elkaar zijn en iemand die aardig veel prive over ons weet. En diegene moet het adres van mijn ex hebben (en das niet zo makkelijk op te zoeken, omdat er meerdere mensen zijn met dezelfde achternaam etc.) En ik vind dit erg eng! ik weet dat ik dus iemand iets heb verteld die ik niet kan vertrouwen en die wil dat deze relatie niet standhoudt.
Kan om meerdere redenen zijn. (1 diegene wil iets met een van ons 2 diegene die haat een van ons 3 diegene vind het leuk om relaties te verstoren)

Eigenlijk ben i best wel bang voor wat er nu gebeurt en wat er nog van komen kan,...daarom vraag ik om jullie reacties...ik hoop dat iemand me een goede tip kan geven...want ik voel me echt zwaar KLOTE!

liefs ik

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 2 juni 2002 @ 01:10:21 #2
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_4412729
hmzz ik hoop dat er zo iemand reageert..anders ga ik zo off..en me doodpiekeren over wie er zo bot is!

knuf

zondag 2 juni 2002 @ 01:12:50 #3
27891 PizzaGuy
Just having fun in live!
pi_4412752
Héél simpel! Ik denk dat als jou vriend jou geloofd jij je nergens druk om hoeft te maken! Lijkt mij de meest logische oplossing en hij gewoon die briefen in de fik moet steken ofzo!

Jij wil natuurlijk weten wie het is, ik denk dat als je er aandacht aan besteed hij het alleen maar leuk vind, misschien, naar mijn idee, is het je ex (van G.) Dat hij zoiets heeft van gvd dumpt ze me toch weer voor haar ex, je hebt hem waarschijnlijk veel verteld toen der tijd enzo!

Verder kan ik me eigenlijk niet echt iemand bedenken!

Ik wens je er veel sterkte mee en als je vriend jou vertrouwd moet dit geen probleem worden en jullie moeten laten zien dat jullie sterker zijn als deze lafaard!

Liefs en

Dream as if you are going to live forever, live life as if you are going to die tomorrow [br] Love is like war, easy to start, hard to end, and impossible to forget!! [br] [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=27891]FokFotoBoek[/url]
pi_4412756
hrm, denk eens goed na... iemand probeerd te stoken tussen jullie, maar wat voor reden zou degene kunnen hebben?
zijn er soms mensen die de laatste tijd nogal close willen zijn? dan is diegene misschien verliefd ofzo en wil dat jouw vriend vrijgezel wordt?
-ionpulse
  zondag 2 juni 2002 @ 01:14:59 #5
27891 PizzaGuy
Just having fun in live!
pi_4412769
quote:
Op zondag 02 juni 2002 01:10 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmzz ik hoop dat er zo iemand reageert..anders ga ik zo off..en me doodpiekeren over wie er zo bot is!

knuf

check my profile! Voeg me toe op msn en we kletsen verder!!

edit: volgens mij ging er wat fout, probeer nog eens aub!!

[Dit bericht is gewijzigd door PizzaGuy op 02-06-2002 01:21]

Dream as if you are going to live forever, live life as if you are going to die tomorrow [br] Love is like war, easy to start, hard to end, and impossible to forget!! [br] [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=27891]FokFotoBoek[/url]
  zondag 2 juni 2002 @ 01:21:00 #6
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_4412819
ff voor de duidelijkheid,mijn ex (G)is diegene die de brief heeft gekregen en het is uit met diegene die mijn vriendje (R) was, doordat ik erachterkwam wat ik nog voor Ex (G) voelde
  zondag 2 juni 2002 @ 01:21:57 #7
27891 PizzaGuy
Just having fun in live!
pi_4412826
quote:
Op zondag 02 juni 2002 01:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
ff voor de duidelijkheid,mijn ex (G)is diegene die de brief heeft gekregen en het is uit met diegene die mijn vriendje (R) was, doordat ik erachterkwam wat ik nog voor Ex (G) voelde
fautje!
  zondag 2 juni 2002 @ 03:04:59 #8
19018 Brennie
CCU nurse
pi_4413471
Hmm..erg naar voor je,ik zou me ook zorgen maken.
Heb je het handschrift niet kunnen herkennen?
Wie heb je het adres van je vriend gegeven?
Ik denk dat 1 van je vriendinnen of je ex ( nu ) erachter zit..vrees ik
Het kan ook iemand zijn aan je vriends kant..misschien is een vriend van hem gek op jou! en probeert zo te stoken.
Ben bang dat je er niet zo achterkomt..afwachten en probeer gewoon door te leven..sterkte!
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  zondag 2 juni 2002 @ 03:10:05 #9
3767 Herald
Come get some
pi_4413482
waarom moet het een van jou kennissen zijn? Heeft je vriend geen mond? Praat die nooit? Ben je zo saai dat niemand het over jou heeft? Is het een groot geheim dat je weer bij hem bent?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  zondag 2 juni 2002 @ 12:03:17 #10
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_4414484
mijn G heeft er zelf nog met niemand over gesproken, tenminste niet in detail, er stond namelijk nogal wat persoonlijke dingen in die niemand zomaar kan weten...hij was er zelf ook erg van geschrokken en eerlijk ik kon gewoon zien dat hij er ook echt geen raad mee wist....

dus dan MOET het iemand zijn waar ik er mee over heb gesproken en dat zijn er niet veel.

En ik heb niemand het adres GEGEVEN van G., maar ja daar kan diegene zelf wel achter komen, want ik heb natuurlijk wel een agenda en dergelijke....
maar ik blijf het een eng idee vinden, kan er alleen zo weinig aan doen.

denk dat ik vandaag het handschrift maar ga checken, heb van8 met R gesmsed en geprobeert wat dingen uit te vinden, zonder over de brief en G te praten. En ben wel wat opmerkelijke dingen te weten gekomen....

zondag 2 juni 2002 @ 12:09:43 #11
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_4414552
quote:
Op zondag 02 juni 2002 12:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
mijn G heeft er zelf nog met niemand over gesproken, tenminste niet in detail, er stond namelijk nogal wat persoonlijke dingen in die niemand zomaar kan weten...hij was er zelf ook erg van geschrokken en eerlijk ik kon gewoon zien dat hij er ook echt geen raad mee wist....

dus dan MOET het iemand zijn waar ik er mee over heb gesproken en dat zijn er niet veel.

En ik heb niemand het adres GEGEVEN van G., maar ja daar kan diegene zelf wel achter komen, want ik heb natuurlijk wel een agenda en dergelijke....
maar ik blijf het een eng idee vinden, kan er alleen zo weinig aan doen.

denk dat ik vandaag het handschrift maar ga checken, heb van8 met R gesmsed en geprobeert wat dingen uit te vinden, zonder over de brief en G te praten. En ben wel wat opmerkelijke dingen te weten gekomen....

Ik heb net je verhaal gelezen en ik kan me heel goed voorstellen dat je je bang of iig geschrokken voelt in zo'n situatue, dat is heel normaal, het enige wat ik je kan aanraden is toch proberen je er zo weinig mogelijk van aan te trekken, en via via (handschrift bv) toch misschien achter iets te komen..

Houd ons op de hoogte!!

BlaatschaaP

zondag 2 juni 2002 @ 12:17:55 #12
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_4414652
ja dat zal ik ook zeker doen en wil er ook echt achter komen. Heb wel een sterke verdenking, zeg maar verdachte, maar daar spreek je iemand niet zomaar op aan als je het niet 100 % zeker weet....

dus ff iets meer zekerheid en dan maar confronteren lijkt mij!? snap sowiezo niet hoe iemand zo bot kan zijn om op deze manier te proberen een relatie te verpesten. Het denken zou nog kunnen, maar dan ook nog daadwerkelijk zon brief schrijven en op de bus doen? vind het daarom ook best eng, want diegene wil er dus duidelijk wel moeite voor doen om ons uit elkaar te krijgen.

zondag 2 juni 2002 @ 12:45:49 #13
27535 Pulsemaster
Politiek en sociaal incorrect!
pi_4414895
de weg van het '180 graden de andere kant op' wil in dit geval ook wel eens werken lijkt me zo. behandel die kaarten eens als een soort 'fanmail' en laat mensen zien dat je die dingen krijgt (als ze bij jullie thuis komen). Zeg daarbij ook gelijk 180 graden de andere kant op dingen als : ja, ik heb mijn vriend ook alleen voor de sex, logisch toch! (vette knipoog). Dit bereikt de kaartenstuurder vast wel een keer en als hij ziet dat je er zo op reageert, zal hij de nutteloosheid van zijn acties inzien (lijkt me)
Uit welke klei hebben ze jou getrokken? :?
  zondag 2 juni 2002 @ 12:59:03 #14
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_4415007
uh ja maar diegene die het heeft gestuurd weet nog niet dat ik het weet, en misschien is het beter om dat zo te houden, om dingen uit te zoeken....want diegene wil ons tegen elkaar uitspelen, dus misschien is het beter om dus gewoon niet te laten blijken dat we het er samen over hebben en kijken of diegene dan denkt dat ie zijn doel heeft bereikt? ja ik weet het anders eigenlijk ook niet....

blijft wel een hele vreemde situatie zo. Vooral omdat ik dus een vermoeden heb van wie het komt...en dit alleen nog ff zeker wil weten, voordat ik er iets meer kan gaan doen..

zondag 2 juni 2002 @ 17:26:43 #15
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_4417035
niemand anders die nog raad weet???
  zondag 2 juni 2002 @ 17:31:14 #16
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_4417063
vertel die persoon iets wat je zeker niet aan de rest verteld.
als die persoon weer een brief stuurt, met dat daarin weetje wie.... simpele filtertechniek.
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
pi_4417071
quote:
Op zondag 02 juni 2002 17:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
niemand anders die nog raad weet???
Het kan niet van G zelf zijn? Het spijt me als dit erg wantrouwend of paranoide klinkt, maar dit soort dingen komen wel voor. Soms sturen mensen zichzelf enge brieven om reacties bij andere mensen los te maken.
  zondag 2 juni 2002 @ 18:08:09 #18
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_4417351
neej van G is het absoluut niet. Ken G zijn handschrift en niemand heeft zon belabberd handschrift haha. En hij was echt nogal upset en in zon mate dat ik denk dat niet iemand dat kan toneelspelen.....
en ik ken hem sowiezo goed genoeg om te weten dat ie dat nooit zou doen.
pi_4417393
Als je vriend je vertrouwd zou ik me daar echt geen zorgen om gaan maken hoor.
Jaloezie drijft mensen tot waanzin (net Moulin Rouge gekeken )
  zondag 2 juni 2002 @ 18:12:36 #20
20504 PuNkAnArChY
Offspring Roels
pi_4417398
quote:
Op zondag 02 juni 2002 12:03 schreef Beessie-Jen het volgende:

Aan wie je het verteld hebt (Of weet je dat niet meer? ), vraag je het gewoon. (lijkt me)

Anyways, Veel suc6

[b]Molly doesn't have her head anymore, keep it underneath my bed, on the floor[/b]
pi_4419447
misschien is diegene achter het telefoonnummer van je vriend gekomen, en heeft diegene met dat telefoonnummer het adres opgezocht?
iig veel sterkte
Strawberry Flavour..
  maandag 3 juni 2002 @ 14:21:57 #22
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_4427894
Het was de butler, in de postkamer, met de steeksleutel.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_4428160
Het lijkt mij het beste dat je niet aan iemand verteld dat je deze brief hebt ontvangen, de schrijver van deze brief zal dit niet leuk vinden, want je voldoet niet aan het verwachtingspatroon wat hij/zij heeft.
Misschien en dat hoop ik voor je, eindigen deze misselijke geintjes erg snel....
Sterkte !
love starlight
pi_4428196
Misschien was het wel die EX van je...
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
  maandag 3 juni 2002 @ 15:06:50 #25
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_4428587
dus het gewoon even laten rusten en hopen dat er niet meer van die geintjes achteraan komen?
Kan verder ook ff weinig doen, baal er wel van hoor. maar ik heb zoiets van> ik heb het leuk met G en we weten beide wat we aan elkaar hebben en zolang we eerlijk tegen elkaar zijn kan diegene van alles proberen, maar krijgt ie ons echt niet uit elkaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')