Dus ik was weer "terug" bij mij ex. Een aantal mensen heb ik het verteld. Een paar goede vriendinnen, mijn ouders, mijn zus en dus die vriend..verder kan ik me niet herinneren dat ik het meer mensen heb verteld. Ondertussen gaat het goed tussen mij en mijn ex en lijkt het allemaal de goede kant op te gaan. Tot zover geen probleem dus...Tot G. (ex) vanmiddag de post uit de bus ging halen..
Daarin zat een brief/ kaart van een voor hem onbekende. In de brief stonden allemaal nogal privedingen over hem en mij en een aantal leugens, zo stond erin dat ik alleen maar voor de sex bij hem was, dat ik verliefd ben op iemand en dat ik hem verlaat als ik die anders kan krijgen..EN DIT IS DUS ECHT NIET WAAR!!! ik geef nog erg veel om hem en wil hem absoluut niet kwetsen. Ik heb hem dit allemaal verteld en god zij dank gelooft hij mij....
maar nu komt dus het eigenlijk probleem, de brief moet van iemand komen die weet dat we weer bij elkaar zijn en iemand die aardig veel prive over ons weet. En diegene moet het adres van mijn ex hebben (en das niet zo makkelijk op te zoeken, omdat er meerdere mensen zijn met dezelfde achternaam etc.) En ik vind dit erg eng! ik weet dat ik dus iemand iets heb verteld die ik niet kan vertrouwen en die wil dat deze relatie niet standhoudt.
Kan om meerdere redenen zijn. (1 diegene wil iets met een van ons 2 diegene die haat een van ons 3 diegene vind het leuk om relaties te verstoren)
Eigenlijk ben i best wel bang voor wat er nu gebeurt en wat er nog van komen kan,...daarom vraag ik om jullie reacties...ik hoop dat iemand me een goede tip kan geven...want ik voel me echt zwaar KLOTE!
liefs ik
knuf
Jij wil natuurlijk weten wie het is, ik denk dat als je er aandacht aan besteed hij het alleen maar leuk vind, misschien, naar mijn idee, is het je ex (van G.) Dat hij zoiets heeft van gvd dumpt ze me toch weer voor haar ex, je hebt hem waarschijnlijk veel verteld toen der tijd enzo!
Verder kan ik me eigenlijk niet echt iemand bedenken!
Ik wens je er veel sterkte mee en als je vriend jou vertrouwd moet dit geen probleem worden en jullie moeten laten zien dat jullie sterker zijn als deze lafaard!
Liefs en
quote:check my profile! Voeg me toe op msn en we kletsen verder!!
Op zondag 02 juni 2002 01:10 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmzz ik hoop dat er zo iemand reageert..anders ga ik zo off..en me doodpiekeren over wie er zo bot is!knuf
edit: volgens mij ging er wat fout, probeer nog eens aub!!
[Dit bericht is gewijzigd door PizzaGuy op 02-06-2002 01:21]
quote:fautje!
Op zondag 02 juni 2002 01:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
ff voor de duidelijkheid,mijn ex (G)is diegene die de brief heeft gekregen en het is uit met diegene die mijn vriendje (R) was, doordat ik erachterkwam wat ik nog voor Ex (G) voelde
dus dan MOET het iemand zijn waar ik er mee over heb gesproken en dat zijn er niet veel.
En ik heb niemand het adres GEGEVEN van G., maar ja daar kan diegene zelf wel achter komen, want ik heb natuurlijk wel een agenda en dergelijke....
maar ik blijf het een eng idee vinden, kan er alleen zo weinig aan doen.
denk dat ik vandaag het handschrift maar ga checken, heb van8 met R gesmsed en geprobeert wat dingen uit te vinden, zonder over de brief en G te praten. En ben wel wat opmerkelijke dingen te weten gekomen....
quote:Ik heb net je verhaal gelezen en ik kan me heel goed voorstellen dat je je bang of iig geschrokken voelt in zo'n situatue, dat is heel normaal, het enige wat ik je kan aanraden is toch proberen je er zo weinig mogelijk van aan te trekken, en via via (handschrift bv) toch misschien achter iets te komen..
Op zondag 02 juni 2002 12:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
mijn G heeft er zelf nog met niemand over gesproken, tenminste niet in detail, er stond namelijk nogal wat persoonlijke dingen in die niemand zomaar kan weten...hij was er zelf ook erg van geschrokken en eerlijk ik kon gewoon zien dat hij er ook echt geen raad mee wist....dus dan MOET het iemand zijn waar ik er mee over heb gesproken en dat zijn er niet veel.
En ik heb niemand het adres GEGEVEN van G., maar ja daar kan diegene zelf wel achter komen, want ik heb natuurlijk wel een agenda en dergelijke....
maar ik blijf het een eng idee vinden, kan er alleen zo weinig aan doen.denk dat ik vandaag het handschrift maar ga checken, heb van8 met R gesmsed en geprobeert wat dingen uit te vinden, zonder over de brief en G te praten. En ben wel wat opmerkelijke dingen te weten gekomen....
Houd ons op de hoogte!!
BlaatschaaP
dus ff iets meer zekerheid en dan maar confronteren lijkt mij!? snap sowiezo niet hoe iemand zo bot kan zijn om op deze manier te proberen een relatie te verpesten. Het denken zou nog kunnen, maar dan ook nog daadwerkelijk zon brief schrijven en op de bus doen? vind het daarom ook best eng, want diegene wil er dus duidelijk wel moeite voor doen om ons uit elkaar te krijgen.
blijft wel een hele vreemde situatie zo. Vooral omdat ik dus een vermoeden heb van wie het komt...en dit alleen nog ff zeker wil weten, voordat ik er iets meer kan gaan doen..
quote:Het kan niet van G zelf zijn? Het spijt me als dit erg wantrouwend of paranoide klinkt, maar dit soort dingen komen wel voor. Soms sturen mensen zichzelf enge brieven om reacties bij andere mensen los te maken.
Op zondag 02 juni 2002 17:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
niemand anders die nog raad weet???
quote:Aan wie je het verteld hebt (Of weet je dat niet meer? ), vraag je het gewoon. (lijkt me)
Op zondag 02 juni 2002 12:03 schreef Beessie-Jen het volgende:dus dan MOET het iemand zijn waar ik er mee over heb gesproken en dat zijn er niet veel.
Anyways, Veel suc6
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |