abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89567208
Hallo,

Ff ee vraagje:
Ik woon in een huurhuis waarvan de woonkamer moeilijk warm te krijgen is.
Dit komt omdat het in de keuken ontzettend tocht en er geen deur zit.
Maar ik ging net kijken of ik de deur van de werkkamer daar kon inzetten.
Toen bleek dat er niet eens scharnieren voor een deur inzitten.
Mag ik zelf paar scharnieren/een deur plaatsen ?
niet meer
pi_89567255
Neem contact op met je verhuurder?
  Boks-Chick zondag 5 december 2010 @ 22:09:35 #3
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_89567319
meestal niet, maar wat Racer zegt, kijk eens in je huurvoorwaarden (daar hoort wat over in te staan) c.q. neem contact op met je huurbaas :).
lolwut
pi_89567333
quote:
10s.gif Op zondag 5 december 2010 22:08 schreef RacerDKB het volgende:
Neem contact op met je verhuurder?
die is nu niet bereikbaar :')
we moeten de verwarming echt op 25 zetten willen we het in de woonkamer beetje wam hebben.
En dan is het in de rest van het huis bloedheet ;(
niet meer
pi_89567402
als je het een beetje mooi doet? ja dan zullen ze bijna nooit zeuren

ja op een dag ga je weg uit het huis en dan meestal doen ze een controle... maar vaak weten ze zelf geeneens hoe de woning orgineel hoort te zijn dus ja als de deur er dan natuurlijk uitziet ( alsof hij er gewoon hoort ) dan kijken ze 90% van de gevallen eroverheen...en heb je geen probleem dus
  Moderator zondag 5 december 2010 @ 22:13:56 #6
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_89567567
Gewoon doen? En wanneer het niet mag gooi je wat pur in die gaatjes en klaaaaar. Dat is net zoiets als timmeren in een muur voor een kastje. Dat mag toch ook zolang je het herstelt naar de originele staat.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_89567629
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:13 schreef Renesite het volgende:
Gewoon doen? En wanneer het niet mag gooi je wat pur in die gaatjes en klaaaaar. Dat is net zoiets als timmeren in een muur voor een kastje. Dat mag toch ook zolang je het herstelt naar de originele staat.
dacht ik ook al maar zit bij de huismeesters en dat zijn vrij lastige lui ;(
niet meer
pi_89567651
Ligt aan de verhuurder, bij mijn vorige huis mocht ik alles veranderen binnen, zolang het huis net zo stevig zou blijven. Bij die daarvoor mocht je niets zonder toestemming. Even vragen dus.
compact en kleverig.
pi_89567808
zal echt wat voor mij zijn om dan die hele deurpost eruit te slopen :')
niet meer
pi_89567814
ja ik heb ook wel eens in oude huizen gewoont met veel tocht : een prima middel is ook als je een lap stof of een gordijn koopt ergens ( tweedehands of op de markt ) en die precies op de plek doet van de deur van je keuken ( met punaises of wat ik altijd deed met spijkers ) ja dat houd de tocht heel erg tegen en houd de warmte binnen

kost nix en je bent voorlopig een beetje van je probleem af...tot april en dan haal je de doek weer weg dus....
pi_89567892
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:18 schreef dandybleu het volgende:
ja ik heb ook wel eens in oude huizen gewoont met veel tocht : een prima middel is ook als je een lap stof of een gordijn koopt ergens ( tweedehands of op de markt ) en die precies op de plek doet van de deur van je keuken ( met punaises of wat ik altijd deed met spijkers ) ja dat houd de tocht heel erg tegen en houd de warmte binnen

kost nix en je bent voorlopig een beetje van je probleem af...tot april en dan haal je de doek weer weg dus....
al eens gedaan maar de katten slopen dat doek dan :D
niet meer
pi_89567969
ja maar als je een gordijn koopt voor een tientje? dan maakt het toch niet uit of ie kapot gaat? dan gooi je hem gewoon weg in de lente en dat je dan in je agenda zet dat je dan de huurbaas een keer belt voor de volgende winter die gaat komen...
pi_89567982
volgens mij mag je zelfs muren erin zetten en wegbreken
als je maar bij vertrek alles in de originele staat terugzet

/edit..niet bij particuliere huur dan he ;)
pi_89568146
denk dat ik zo maar gewoon aan de slag ga :D
niet meer
pi_89568270
ja zou ik ook doen als ik jou was....en de "schade" is later toch gewoon te herstellen? gewoon met lijm en een beetje plamuur en schilderwerk? kans is bijna nul komma nul dat ze ooit gaan zeuren... ( tenzij je een gat in de vloer gaat zagen ha ha )
pi_89568374
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:27 schreef dandybleu het volgende:
ja zou ik ook doen als ik jou was....en de "schade" is later toch gewoon te herstellen? gewoon met lijm en een beetje plamuur en schilderwerk? kans is bijna nul komma nul dat ze ooit gaan zeuren... ( tenzij je een gat in de vloer gaat zagen ha ha )
ja als ik hier wegga zet ik de deur gewoon terug en laat ik de scharnieren zitten,denk niet dat iemand dat opvalt :+
niet meer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')