Dat jij zoveel posts nodig hebt om even lekker te slijmen, valt me een beetje tegen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:45 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Toch liggen we behoorlijk goed op schema, hoor
Het gaat bij mij om de kwantiteitquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:05 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dat jij zoveel posts nodig hebt om even lekker te slijmen, valt me een beetje tegen.
Had verwacht dat jij met één kwaliteitpost dit wel had geregeld.
IJzel is regen die valt op een bevroren ondergrond. De regen bevriest dan bij contact met de grond. Dat levert een gladde ijsvloer op, die ook nog eens slecht herkenbaar is. Het lijkt immers gewoon te regenen.quote:
Ik zal maar niet tikken, wat ik nu denk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:05 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het gaat bij mij om de kwantiteit
Waaruit dus volgt dat ijzel geen vorm van neerslag is, wat veel mensen wel denken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:08 schreef Light het volgende:
[..]
IJzel is regen die valt op een bevroren ondergrond. De regen bevriest dan bij contact met de grond. Dat levert een gladde ijsvloer op, die ook nog eens slecht herkenbaar is. Het lijkt immers gewoon te regenen.
Soms moet je wat meer moeite doen om iemands kwaliteiten te roemen en te waarderenquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:05 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dat jij zoveel posts nodig hebt om even lekker te slijmen, valt me een beetje tegen.
Had verwacht dat jij met één kwaliteitpost dit wel had geregeld.
Heel goed, ijzel is het gevolg van neerslag.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:37 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Waaruit dus volgt dat ijzel geen vorm van neerslag is, wat veel mensen wel denken.
Er kan wat mij betreft niet genoeg geslijmd worden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:41 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Soms moet je wat meer moeite doen om iemands kwaliteiten te roemen en te waarderen
Zo, genoeg geslijmd voor vandaag
[ afbeelding ]
Meestal is zegt één post met kwaliteit meer dan tig posten zonder kwaliteit.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:41 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Soms moet je wat meer moeite doen om iemands kwaliteiten te roemen en te waarderen
Ik zal ook maar niet tikken wat ik nu denk.quote:
Doenquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:31 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ik zal maar niet tikken, wat ik nu denk.
Neuh, ik ga voor kwaliteit.quote:
Ah, dus je bent wel bekend met die regel?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:42 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Meestal is zegt één post met kwaliteit meer dan tig posten zonder kwaliteit.
Da's overrated en vooral subjectiefquote:
Dan stop je dus alles wat je denkt in 1 post?quote:
Uiteraard. Wat niet wil zeggen dat ik me daar altijd netjes aan zal houden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:43 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ah, dus je bent wel bekend met die regel?
Daar zijn we het over eens.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:43 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Da's overrated en vooral subjectief
.....quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:44 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Uiteraard. Wat niet wil zeggen dat ik me daar altijd netjes aan zal houden.
Indien en waar mogelijk zal ik het inderdaad proberen zodanig te formuleren dat het binnen een post past.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:44 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dan stop je dus alles wat je denkt in 1 post?
Indien en waar, da's dubbelop.quote:
Tsja, ik ben ook bekend met de regel dat de maximumsnelheid op de snelwegen zonder verdere snelheidsbeperking 120 km/h is. Wat niet wil zeggen dat ik deze maximumsnelheid niet zal overschrijden.quote:
Dan is het in ieder geval duidelijk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:46 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Indien en waar, da's dubbelop.
Eerder verwarrendquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:47 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dan is het in ieder geval duidelijk.
Maar met een snufje kwaliteit.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:48 schreef Five_Horizons het volgende:
Man, man, man, wat een kwantiteit ineens
Ach ja, was even vergeten dat je een vrouw was. Mijn excuus.quote:
Blij dat je het niet over mijn posts hebt...quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:48 schreef Five_Horizons het volgende:
Man, man, man, wat een kwantiteit ineens
Dan had ie wel gezegd: vrouw, vrouw, vrouw, wat een kwantiteit ineens.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:49 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Blij dat je het niet over mijn posts hebt...
Precies, maar bij mijn posts voert toch de kwaliteit de boventoonquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:50 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dan had ie wel gezegd: vrouw, vrouw, vrouw, wat een kwantiteit ineens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |