Whiz kidquote:
ow dat scheelt dan dat ik geen tvp plaatstequote:Op dinsdag 14 december 2010 00:10 schreef Light het volgende:
Nee, want daarvoor hebben we de "volg topic" knop.
heet dat zo?quote:
Hmm, volgens mij staat hij op pagina 9, maar dat heeft bij mij nooit zo geklopt, geloof ik. Ik lees wel vaker andere pagina nummers.quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 07:40 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij staat hij op pagina 9, maar dat heeft bij mij nooit zo geklopt, geloof ik. Ik lees wel vaker andere pagina nummers.
Môhgehquote:
Ja, dit is een veel waardiger einde van zo'n kwaliteitstopic dan de eerste afsluiterquote:Op dinsdag 14 december 2010 07:55 schreef r_one het volgende:
En hij kan door z'n eigen slotjes heen editen
Wat was de eerste afsluiter?quote:Op dinsdag 14 december 2010 07:59 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ja, dit is een veel waardiger einde van zo'n kwaliteitstopic dan de eerste afsluiter
Een one-liner in de trend van 'je zal er dan vast wel voor geleerd hebben'. Ik onthou helaas niet iedere post letterlijkquote:
Die staat er nog steeds, hij heeft er alleen een two-liner van gemaaktquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:04 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Een one-liner in de trend van 'je zal er dan vast wel voor geleerd hebben'. Ik onthou helaas niet iedere post letterlijk
Wat een strebertje, he?quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:33 schreef r_one het volgende:
[..]
Die staat er nog steeds, hij heeft er alleen een two-liner van gemaakt
Hij geeft wél fatsoenlijk tekst en uitleg van zijn slotjesquote:
Ja, niks dan lof voor FHquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:36 schreef r_one het volgende:
[..]
Hij geeft wél fatsoenlijk tekst en uitleg van zijn slotjes
Jaaaaaaah, kwaliteitsmodje die F_Hquote:
Moeten we zuinig op zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |