Is dit een mededeling?quote:
in wat?quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:43 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Tijd voor een bijdrage in 'Fok!kers in acite'.
Zou ook een wens kunnen zijn.quote:
sanger weet het topic wel te vinden.quote:
Is het dus niet. Zie de reactie van de weledelgestrenge poster.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:49 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Zou ook een wens kunnen zijn.
Dat had ik gelezen. Ik zei ook niet wat het is, want dat wist ik wel door de reactie van die gestrengelde poster. Ik refereerde slechts aan een andere mogelijke betekenis.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Is het dus niet. Zie de reactie van de weledelgestrenge poster.
Ow, het was een privé chat, sorry, zal me er niet meer mee bemoeien.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
sanger weet het topic wel te vinden.
Dan hadden we het hele topic vol kunnen gooien met mogelijkheden. Theoretisch had het ook een verwensing kunnen zijn.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:53 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dat had ik gelezen. Ik zei ook niet wat het is, want dat wist ik wel door de reactie van die gestrengelde poster. Ik refereerde slechts aan een andere mogelijke betekenis.
Nee hoor. Is een openbaar forum. Anders had ik hem wel een DM gestuurd.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:54 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ow, het was een privé chat, sorry, zal me er niet meer mee bemoeien.
Het enkele feit dat ik een mogelijkheid opper, wil nog niet zeggen dat het hele topic met alle mogelijkheden gevuld moet worden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:55 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dan hadden we het hele topic vol kunnen gooien met mogelijkheden. Theoretisch had het ook een verwensing kunnen zijn.
Maar als ik om uitleg vraag, wordt die wel geweigerd...quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:56 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Nee hoor. Is een openbaar forum. Anders had ik hem wel een DM gestuurd.
Daarom noem ik het ook een mogelijkheid. Niet een vereiste.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:59 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Het enkele feit dat ik een mogelijkheid opper, wil nog niet zeggen dat het hele topic met alle mogelijkheden gevuld moet worden.
Dat wil niet zeggen dat het een privé chat is. Dat wil alleen zeggen dat jij de link niet hebt gelegd.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:59 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Maar als ik om uitleg vraag, wordt die wel geweigerd...
Welke link heb ik niet gelegd?quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:01 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat het een privé chat is. Dat wil alleen zeggen dat jij de link niet hebt gelegd.
De link tussen foto's van sanger en 'Fok!kers in actie'.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:02 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Welke link heb ik niet gelegd?
quote:
* ManAtWork klikt alvast op de volg-buttonquote:
Ik neem aan dat je digitaal fotografeert en ze dus niet hoeft te ontwikkelen in de donkere kamer.quote:Probleem is het tijdgebrek, juist deze maand lijtk het alleen maar erger te zijn.
Nog niet eens een topic en toch al een fanquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:55 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
[me=ManAtWork] klikt alvast op de volg-button
[/me]
Dat zou er nog eens bij moeten komenquote:Ik neem aan dat je digitaal fotografeert en ze dus niet hoeft te ontwikkelen in de donkere kamer.
*Meldt*quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:05 schreef sanger het volgende:
Overigens vraag ik me af wie er op FOK! in mijn fotografische doelgroep zit, aangezien dat autosport is
Jij racet zelf?quote:
Gelden aspiraties ook?quote:
Auto's? Hoeveel heb je er dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:46 schreef Maharbal het volgende:
Ik ben van plan om m'n auto 's af en toe op trackdays te gooien, maar niet in de winter.Het is altijd al iets geweest dat ik fantastisch vind/vond, maar tot nu toe ontbraken de financiele middelen wat. Daar heb ik nu minder last van![]()
Aspiraties gelden ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:46 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Gelden aspiraties ook?
Ik ben van plan om m'n auto 's af en toe op trackdays te gooien, maar niet in de winter.Het is altijd al iets geweest dat ik fantastisch vind/vond, maar tot nu toe ontbraken de financiele middelen wat. Daar heb ik nu minder last van![]()
Er staat een spatie na de autoquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:54 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Auto's? Hoeveel heb je er dan?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:05 schreef sanger het volgende:
[..]
Aspiraties gelden ook![]()
Ik deed het af en toe op Zandvoort. Is leuk om te doen
Oeps...quote:
Stoplichtsprintjes met overmoedige jonge Golf-coureurs vallen daar zeker niet onder?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:05 schreef sanger het volgende:
Overigens vraag ik me af wie er op FOK! in mijn fotografische doelgroep zit, aangezien dat autosport is
Haha, leuk herkenbaar verhaaltje.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:41 schreef TronCarter het volgende:
[..]
Stoplichtsprintjes met overmoedige jonge Golf-coureurs vallen daar zeker niet onder?
De spanning en sensatie wanneer een borrelend 4-cylindrisch mormel naast je stopt om vervolgens de pet om aerodynamische redenen achterstevoren te zetten. Het luide geratel van een loshangende uitlaat doet mijn hart sneller kloppen. Kan mijn 5-zits familie-auto dit wel winnen? Zal ik de familie schaamte toe brengen door te falen?
Ik duw het allemaal uit mijn geest en maak hem geheel leeg (niet al te moeilijk, weinig inhoud). Het stoplicht staat al zo lang op rood, het zal toch moeten gebeuren nu. En dan... ja, dan... GROEN! Met een luide krakeel uit de uitlaat van de Golf spurt de jongeman naast mij vooruit, wat een snelheid, wat een bravado! De wereld is zijn circuit en hij laat zich door niks weerhouden!
Ik geef gas en de strijd is begonnen, bij elke versnelling hikt en stoot de Golf, bij elke versnelling van mij gebeurt er niks want ik rij automaat (da's valsspelen volgens de ingewijden).
Nek aan nek komen we bij het volgende stoplicht waar de jongeman beretrost op zichzelf is, hij heeft het bijgehouden, en zodra dit licht op groen springt zal hij met een vernietigende blitz (het blijft een Volkswagen he) mij een poepie laten ruiken.
Terwijl het rode licht mij lachend aan zit te staren herinner ik mij weer, mijn gaspedaal kan verder dan een kwart gas.
Het licht springt op groen en in een donkere dieselwolk verdwijnt een beduusde jongeman met bijpassende aerodynamische pet.
Ik krijg nooit genoeg van josti's in Golfjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |