Waarschijnlijk omdat ik het laatste jaar geen actieve bijdrage heb geleverdquote:Op maandag 6 december 2010 19:09 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Hey Sanger, jij bent Fok!-fotograaf toch? Waarom kan ik dan niet op jou stemmen in http://verkiezingen.fok.nl/ bij 7. Beste FOK!-fotograaf ?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:03 schreef ManAtWork het volgende:
Juist een reden om op te stemmen dus.
Gelukkig zijn dat jouw woorden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Misschien is dat wel mijn beste bijdrage aan FOK! tot nog toe
Ach, een beetje zelfspot/zelfkennis* is nooit wegquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:34 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Gelukkig zijn dat jouw woorden.
Tijd voor een bijdrage in 'Fok!kers in acite'.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik het laatste jaar geen actieve bijdrage heb geleverd
Is dit een mededeling?quote:
in wat?quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:43 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Tijd voor een bijdrage in 'Fok!kers in acite'.
Zou ook een wens kunnen zijn.quote:
sanger weet het topic wel te vinden.quote:
Is het dus niet. Zie de reactie van de weledelgestrenge poster.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:49 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Zou ook een wens kunnen zijn.
Dat had ik gelezen. Ik zei ook niet wat het is, want dat wist ik wel door de reactie van die gestrengelde poster. Ik refereerde slechts aan een andere mogelijke betekenis.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Is het dus niet. Zie de reactie van de weledelgestrenge poster.
Ow, het was een privé chat, sorry, zal me er niet meer mee bemoeien.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
sanger weet het topic wel te vinden.
Dan hadden we het hele topic vol kunnen gooien met mogelijkheden. Theoretisch had het ook een verwensing kunnen zijn.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:53 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dat had ik gelezen. Ik zei ook niet wat het is, want dat wist ik wel door de reactie van die gestrengelde poster. Ik refereerde slechts aan een andere mogelijke betekenis.
Nee hoor. Is een openbaar forum. Anders had ik hem wel een DM gestuurd.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:54 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ow, het was een privé chat, sorry, zal me er niet meer mee bemoeien.
Het enkele feit dat ik een mogelijkheid opper, wil nog niet zeggen dat het hele topic met alle mogelijkheden gevuld moet worden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:55 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dan hadden we het hele topic vol kunnen gooien met mogelijkheden. Theoretisch had het ook een verwensing kunnen zijn.
Maar als ik om uitleg vraag, wordt die wel geweigerd...quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:56 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Nee hoor. Is een openbaar forum. Anders had ik hem wel een DM gestuurd.
Daarom noem ik het ook een mogelijkheid. Niet een vereiste.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:59 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Het enkele feit dat ik een mogelijkheid opper, wil nog niet zeggen dat het hele topic met alle mogelijkheden gevuld moet worden.
Dat wil niet zeggen dat het een privé chat is. Dat wil alleen zeggen dat jij de link niet hebt gelegd.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:59 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Maar als ik om uitleg vraag, wordt die wel geweigerd...
Welke link heb ik niet gelegd?quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:01 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat het een privé chat is. Dat wil alleen zeggen dat jij de link niet hebt gelegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |