quote:De volgende spelers verdienden volgens de trainer een basisplaats voor deze wedstrijd: Van den Bosch - van den Bosch, Van den Bosch, Van Den Bosch, van den Bosch - Van Den Bosch, van den Bosch, Van Den Bosch - van den Bosch, Belmonte, Van den Bosch.
Wat zijn je kansen met en zonder ze?quote:Op zondag 5 december 2010 20:06 schreef MrMoon het volgende:
Hmmz.. mn beide middenvelders hebben een pleister.. zal ik ze opstellen?
ja die van den Bosch valt uit ten toon bij die Van den Boschquote:
Fout van Hattrick dan, hier is namelijk een Nederlandse taalregel voor.quote:Op zondag 5 december 2010 20:07 schreef Xummon het volgende:
[..]
ja die van den Bosch valt uit ten toon bij die Van den Bosch
Als het goed is niet. Wel een grotere kans op een lange blessure, mocht ie nu geblesseerd raken. Overkwam een van mijn toptrainees in de afgelopen bekerwedstrijdquote:Op zondag 5 december 2010 20:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
Mn bejaarde spits haalt zich een pleister op de hals. Heeft dit invloed op de prestatie als het tijdens de wedstrijd gebeurt?
de kans op winst is veel groter..quote:Op zondag 5 december 2010 20:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wat zijn je kansen met en zonder ze?
hehe.. ik wil voor promotie gaan.. dus ja..quote:Op zondag 5 december 2010 20:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En heb je de winst persé nodig om je doelstelling te behalen?
Dan zou ik de gok nemen en ze gewoon opstellenquote:Op zondag 5 december 2010 20:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hehe.. ik wil voor promotie gaan.. dus ja..
Ik doelde meer op Belmonte.quote:Op zondag 5 december 2010 20:07 schreef Xummon het volgende:
[..]
ja die van den Bosch valt uit ten toon bij die Van den Bosch
Gewoon opstellen.quote:Op zondag 5 december 2010 20:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hehe.. ik wil voor promotie gaan.. dus ja..
Niet boos worden op ons he, als ze er met een +4 af vliegenquote:Op zondag 5 december 2010 20:20 schreef MrMoon het volgende:
Iedereen dank voor de reactie.. ik laat ze idd maar gewoon staan
ik beloof niksquote:Op zondag 5 december 2010 20:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Niet boos worden op ons he, als ze er met een +4 af vliegen
quote:Op zondag 5 december 2010 20:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Niet boos worden op ons he, als ze er met een +4 af vliegen
Ik ga dit jaar voor de GLquote:Op zondag 5 december 2010 20:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb mn 1e gele kaart al binnen!
Nog een kleine 4 weken, dacht ikquote:Op zondag 5 december 2010 20:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah dan heb je 2 seizoenen om dat te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |