Ja, dit moet gewoon niet net voor een weekend gebeuren, kan nu niet eerder dan morgen of dinsdag actief iets ondernemen. Ik baal dan van mezelf, maar het blijft in mijn kop zitten.quote:Op zondag 5 december 2010 18:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...zo'n beroerde vrijdag kan forse nawerkingen hebben he
Ohquote:
Balen johquote:Ja, dit moet gewoon niet net voor een weekend gebeuren, kan nu niet eerder dan morgen of dinsdag actief iets ondernemen. Ik baal dan van mezelf, maar het blijft in mijn kop zitten.
Moet nog een beschaafde manier vinden om terug te geven dat ze zich gedroegen als twee arrogante, hufterige klootzakken die het niet eens verdienen dat ik überhaupt iets voor ze doequote:Op zondag 5 december 2010 18:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Balen johMaar goed...neem nog een lekker whiskietje straks
En dan morgen een honkbalknuppel mee naar kantoor en die gasten ff goed vertellen wat je ervan vind
quote:Op zondag 5 december 2010 18:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Moet nog een beschaafde manier vinden om terug te geven dat ze zich gedroegen als twee arrogante, hufterige klootzakken die het niet eens verdienen dat ik überhaupt iets voor ze doe
Lees het vorige topic maarquote:
Goed om te horen, en het is nog waar ookquote:Op zondag 5 december 2010 18:58 schreef golfer het volgende:
Die vestiging van TAV in Hengelo kreeg gisteren nog complimenten van onze vriend (van het hoofdkantoor in Amsterdam) met de mededeling dat ze daar over het algemeen de zaakjes goed in orde hebben.
Dus misschien helpt zo'n opmerking ook wel ontspannend voor je, TAV?
Enlighten me pleasequote:Op zondag 5 december 2010 18:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb een lamsbout in de vriezer liggen voor kerstHeb al een idee hoe ik hem ga bereiden, maar moet nog wel op zoek na een voor-, bij- en nagerecht
Nou, moet het nog ff opzoeken hoe precies, maar zag toen bij What to eat now, autum dat hij het met o.a. salie, tijm, honing en knoflook in de oven deed.quote:
quote:Op zondag 5 december 2010 19:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou, moet het nog ff opzoeken hoe precies, maar zag toen bij What to eat now, autum dat hij het met o.a. salie, tijm, honing en knoflook in de oven deed.![]()
Deze was het volgens mij: http://www.bbc.co.uk/food/recipes/roastshoulderoflambw_89776
eh ja, zoals Lein hem klaar heeft gemaakt dus.quote:Op zondag 5 december 2010 19:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou, moet het nog ff opzoeken hoe precies, maar zag toen bij What to eat now, autum dat hij het met o.a. salie, tijm, honing en knoflook in de oven deed.![]()
Deze was het volgens mij: http://www.bbc.co.uk/food/recipes/roastshoulderoflambw_89776
Ja was nagenoeg het zelfde iddquote:Op zondag 5 december 2010 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
eh ja, zoals Lein hem klaar heeft gemaakt dus.
Zoiets heb ik ooit als vulling voor kalkoen gebruikt, vond het niet echt lekkerquote:Op zondag 5 december 2010 19:10 schreef PdeHoog het volgende:
Hmm...ook een recept gevonden van lamsbout gevuld met abrikozen, parmaham en kruiden
Okquote:Op zondag 5 december 2010 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ooit als vulling voor kalkoen gebruikt, vond het niet echt lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |