wat kreeg je van de goed heiligman?quote:
quote:
quote:
je was niet zoet genoegquote:
een chocoletter en een waarschuwing dat ik niet weer zon heftig verjaadagsfeest als vorig jaarquote:
wat heeft de sint daar mee te makenquote:Op zondag 5 december 2010 18:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
een chocoletter en een waarschuwing dat ik niet weer zon heftig verjaadagsfeest als vorig jaar
MISSCHIEN STOND HET VERKEERD IN ZIJN GROETE BOEK, HET IS EEN COMPLOT, IK ZWEER JEquote:
Ik denk het.quote:Op zondag 5 december 2010 18:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat heeft de sint daar mee te maken_!
[..]
MISSCHIEN STOND HET VERKEERD IN ZIJN GROETE BOEK, HET IS EEN COMPLOT, IK ZWEER JE
nou veel hij beheert hier de boel en vorig jaar was het nogal uit de hand gelopenquote:Op zondag 5 december 2010 18:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat heeft de sint daar mee te maken_!
Je had hem met mij moeten delen.quote:Op zondag 5 december 2010 18:13 schreef aight1 het volgende:
Ik heb een chocoladeletter op en nu ben ik misselijk
ik zou er lak aan hebbenquote:Op zondag 5 december 2010 18:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou veel hij beheert hier de boel en vorig jaar was het nogal uit de hand gelopen
ja wnat dat is waar de pvv voor staatquote:Op zondag 5 december 2010 18:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
De PVV heeft er gewoon voor gezorgd dat de Pieten met alle cadeautjes het land zijn uitgezet.
IK HEB CHOCO KRUIDNOTENquote:Op zondag 5 december 2010 18:13 schreef aight1 het volgende:
Je had hem mogen hebben hoorquote:
Alrightonequote:Op zondag 5 december 2010 18:13 schreef aight1 het volgende:
ik niet anders word ik eruit gegooidquote:
Ja, ze haten op alle multi-cultifeesten. Is er eindelijk een feestje waar negers aan mee kunnen doen, verpesten ze het weer.quote:
quote:Op zondag 5 december 2010 18:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik niet anders word ik eruit gegooid
quote:Op zondag 5 december 2010 18:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, ze haten op alle multi-cultifeesten. Is er eindelijk een feestje waar negers aan mee kunnen doen, verpesten ze het weer.
quote:Op zondag 5 december 2010 18:15 schreef aight1 het volgende:
[..]
Je had hem mogen hebben hoor![]()
maar nu is het te laat
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |