Het kost gewoon behoorlijk wat tijd om zo'n website te maken, zeker op basis van een CMS zoals op die site die je noemde. En tijd is geld. Ik denk dat je met 400 euro voor zo'n site niet boven de 15 euro per uur betaalt. En dat is dan exclusief de graphics.quote:Op zondag 5 december 2010 15:07 schreef NewKidsTurbo het volgende:
kijk ik rond op het net, kost een gemiddeld website laten maken 400 euro
Kijk ik zelfs naar internationale sites, kost het 400 Dollar
Hoe moeilijk kan het zijn om voor max. 50 euro een prima website te maken?
Het moet ongeveer in de trant van www.registratievrij.nl zijn.
400 euro voor dergelijk bagger waar ze makkelijk templates voor hebben en die ze in 1 uur af kunnen maken?
Wtf heeft PHP te maken of een website wel- of niet modern is?! Als er iets niet modern is, dan is het PHP welquote:Op zondag 5 december 2010 15:13 schreef ChevyVanDude het volgende:
Dat klopt.
Een een beetje moderne website heeft:
[..]
EDIT: en PHP niet te vergeten!
kan jij een moderne site noemen die geen php gebruikt?quote:Op zondag 5 december 2010 15:18 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Wtf heeft PHP te maken of een website wel- of niet modern is?! Als er iets niet modern is, dan is het PHP wel.
Ja, sites die .NET gebruiken.quote:Op zondag 5 december 2010 15:21 schreef ChevyVanDude het volgende:
[..]
kan jij een moderne site noemen die geen php gebruikt?
Omdat veel website's PHP gebruiken, wil nog niet zeggen dat je dit nodig hebt voor een moderne websitequote:Op zondag 5 december 2010 15:21 schreef ChevyVanDude het volgende:
[..]
kan jij een moderne site noemen die geen php gebruikt?
of www mapquote:Op zondag 5 december 2010 15:33 schreef beatrijs het volgende:
Domeinregistratie + hosting = 30 euri
Download wordpress zet het in je public_html.
Voer de installatie uit en download een template.
Klaar!
Net zoals de manager van Albert Heijn een extra werknemer inschakelt om vakken te laten vullen ipv het zelf te doen misschienquote:Het kost gewoon behoorlijk wat tijd om zo'n website te maken, zeker op basis van een CMS zoals op die site die je noemde. En tijd is geld. Ik denk dat je met 400 euro voor zo'n site niet boven de 15 euro per uur betaalt. En dat is dan exclusief de graphics.
Als het zo makkelijk en snel kan, waarom doe je het dan niet zelf?
Wel dus. Overigens een website in wordpress zetten is nog veel irritanter/meer werk dan hem 'uit nul' maken.quote:Op zondag 5 december 2010 15:45 schreef NewKidsTurbo het volgende:
[..]
Net zoals de manager van Albert Heijn een extra werknemer inschakelt om vakken te laten vullen ipv het zelf te doen misschien
Kom mij niet vertellen dat men een website uit nul maakt. Gewoon copy pasten met templates her en der.
Zelfs als ik een exacte kopie wil van een website als www.registratievrij.nl en dat in wordpress wilt zetten, vragen ze mij er 400 euro voor, echt niet dat copy pasten langer dan 1 minuut duurt voor een pro.
400 euro per minuut betalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |