Nee dit jaar zowaar vanaf 16 december begreep ik!quote:Op zondag 5 december 2010 23:50 schreef borisz het volgende:
Sport1 heeft de rechten van de
• Premier League Darts
• UK Open
• World Matchplay
• World Grand Prix
• World Darts Championship
Maar goed ze zullen zeker pas na de kerst het WK gaan uitzenden
En terecht.quote:Op zondag 5 december 2010 23:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee dit jaar zowaar vanaf 16 december begreep ik!
Daar had Barneveld het ook over.quote:Op maandag 6 december 2010 00:13 schreef borisz het volgende:
[..]
En terecht.
Als ik een ander forum mag geloven zijn er wel onderhandelingen gaande tussen het PDC en RTL. We zullen het wel horen de komende tijd.
De engelsen kwamen met 2 spelers met elk een eigen tafel...quote:Op maandag 6 december 2010 12:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik kijk nu pas hoe dat toernooi een beetje verlopen is, maar Engeland dat van Spanje verliest? Dat moet wel een fix zijn..
Ze gooiden desondanks toch gewoon 100 gemiddeld.quote:Op maandag 6 december 2010 23:42 schreef wdn het volgende:
[..]
De engelsen kwamen met 2 spelers met elk een eigen tafel...
Dat was geen teamEn Taylor kan veel maar niet in zijn eentje tijdens een wedstrijd waar je het met zijn tweeen moet doen
Wat is daar mis mee? Hij kan daarmee refereren aanquote:Op maandag 6 december 2010 23:33 schreef marcodej het volgende:
Eerste opmerking van Barneveld bij Holland Sport: "Zo, applaus, dat is lang geleden dat ik dat gehad heb in Holland."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |