Echt eentje voor MPG dusquote:Op zondag 5 december 2010 13:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Er kunnen makkelijk vier koppen koffie in
koffie, neus, dankjewelquote:
MPG hééft een grote mok! Met kabbel en babbel eropquote:
Maar even serieus nu, Amsterdam dus?quote:Op zondag 5 december 2010 13:47 schreef Stuart het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik Islington leuker dan Notting Hill hoewel ook dat leuk is
Daar sta ik niet van te kijkenquote:Op zondag 5 december 2010 13:50 schreef Muck het volgende:
[..]
koffie, neus, dankjewel
[..]
MPG hééft een grote mok! Met kabbel en babbel erop
trevquote:
Nou, dat hou ik open omdat het een goedbetaalde baan is. Ik kijk wel wat mijn agency zegtquote:Op zondag 5 december 2010 13:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar even serieus nu, Amsterdam dus?
pezuquote:
Hoiquote:Op zondag 5 december 2010 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hi![]()
Ben ook weer zo wegKòm je en keer langs...
Volgens mij gebruikt hij hem alleen niet, of hij heeft hem een jaartje geleden tegen een muur gegooid, binnenkort eens vragenquote:
stuartquote:
bekendequote:
JBquote:Op zondag 5 december 2010 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hi![]()
oe est?quote:
Hey JBquote:Op zondag 5 december 2010 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hi![]()
Lol. waarom zou hij dat doen?quote:Op zondag 5 december 2010 13:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikt hij hem alleen niet, of hij heeft hem een jaartje geleden tegen een muur gegooid, binnenkort eens vragen
Hoiquote:Op zondag 5 december 2010 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hi![]()
kutquote:
Hoe lang zit je nu bij het huidige gezin?quote:Op zondag 5 december 2010 13:51 schreef Stuart het volgende:
Nou, dat hou ik open omdat het een goedbetaalde baan is. Ik kijk wel wat mijn agency zegt
Heel kort maar het bevalt me niet (2 maanden)quote:Op zondag 5 december 2010 13:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe lang zit je nu bij het huidige gezin?
Omdat het zo lekker uit elkaar spat danquote:
he oe m verrekt?quote:Op zondag 5 december 2010 13:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kut![]()
mijn lies doet verrekte zeer
fok moequote:Op zondag 5 december 2010 13:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, ik heb de laatste tijd echt veel minder zin om te fokken, geen idee waar t aan ligt eigenlijk.
Hoe was Sinterklaas bij Marijke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |