Hij verdiend GENOEG om wat anders te kopen, maar 't is z'n handelsmerk...quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:49 schreef Gronkel het volgende:
Waarom draagt die beste man altijd dezelfde kledij en helm?
Je doet het ontzettend leuk, je hebt een leuke stem, je bent een leuke verschijning, maar weet je wat ik wel eens tegen je zeg? Anagmiejoe, dat heb je echt nodig.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:08 schreef eleusis het volgende:
SAMEN SAMEN SAMENSAMEN SAMEN SAMENSAMEN SAMEN SAMENSAMEN SAMEN SAMEN
Wat een baas is het toch ook.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:35 schreef Gronkel het volgende:
http://dewerelddraaitdoor(...)97b2259e66d005cf5858
Vanaf 4:17
Ene Robert zou hem wel gevenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:49 schreef Rectum het volgende:
Het nieuwe Nederlandstalige supertalent is opgestaan. Geweldige achternaam ook.
Verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:49 schreef Rectum het volgende:
Ik zou hem een award gevenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:49 schreef Rectum het volgende:
Helemaal super, de rolleman van Henkie Guhnen is echt een klassieker.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:57 schreef Ragboer het volgende:
Mensen, wat vinden jullie van mijn grote held Henk Gühnen?
Was leuk daar op de camping, we waren daar met het hele kamp. Ik zal het nooit meer vergeten...
O ja, ik heb nog een bonusnummer van mijn held, deze moeten jullie ook even luisteren...
Mooi hé!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Henk Gühnen!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:58 schreef LeaderRoel het volgende:
Wie behandelen we in het volgende topic?
Django Wagner!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:58 schreef LeaderRoel het volgende:
Wie behandelen we in het volgende topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |