Nee, amper.quote:Op zondag 5 december 2010 13:02 schreef CantFazeMe het volgende:
Slechte bloedvaatjes wellicht? Snuit je veel met dit weer?
quote:Op zondag 5 december 2010 13:03 schreef FeestBoek het volgende:
Eerst de deur van de douchecabine open doen, voordat je er in stapt?
quote:Op zondag 5 december 2010 13:03 schreef FeestBoek het volgende:
Eerst de deur van de douchecabine open doen, voordat je er in stapt?
Ik denk dat ik morgen de dokter ook maar even inlicht, moet er sowieso al langs.quote:Op zondag 5 december 2010 13:03 schreef opastokvis het volgende:
je bloed gaat sneller stromen onder de douche, wellicht heeft dat er mee te maken.
ik zou toch eens bij de dokter langs gaan, al is het maar voor de zekerheid.
kan zijn dat er bloedvaatjes dicht aan de oppervlakte zitten en dat het gaat bloeden doordat het korstje dat erop zit week wordt door het douchenquote:Op zondag 5 december 2010 13:04 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen de dokter ook maar even inlicht, moet er sowieso al langs.
Tjongejongejonge.quote:
Heb ik vroeger (18 jaar terug) ook laten doen. Alleen dat dichtbranden hebben ze een paar keer moeten doen omdat het niet hielp. Heel vervelend overigens die korstjes die gaan barsten als je je neus beweegtquote:Op zondag 5 december 2010 13:21 schreef JaimyLee het volgende:
Waarschijnlijk heb je hetzelfde als ik, bloedvaatjes dicht aan de oppervlakte van de binnenkant van je neus. Gewoon naar de dokter gaan, die van mij heeft uiteindelijk de bloedvaatjes dichtgebrand
+1quote:Op zondag 5 december 2010 13:04 schreef Paxcon het volgende:
Waarschijnlijk door het koud-warmte verschil
Inderdaad, ik heb het ongeveer een half jaar terug gedaan denk ik en afgelopen week heb ik ineens weer 5 bloedneuzen gehad, maar weer even terug denkikquote:Op zondag 5 december 2010 13:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Heb ik vroeger (18 jaar terug) ook laten doen. Alleen dat dichtbranden hebben ze een paar keer moeten doen omdat het niet hielp. Heel vervelend overigens die korstjes die gaan barsten als je je neus beweegt
Laten dichtbranden.quote:Op zondag 5 december 2010 20:18 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Herkenbaar! Ik weet alleen ook niet wat er tegen te doen is.
In eerste instantie wordt het 'koud' dicht gebrand. Dichtetsen heet dat volgens mij. Ruik je niets van, voelt alleen onprettig. Bij mij ook gedaan paar weken geleden en sindsdien geen bloedneus meer gehad.quote:Op zondag 5 december 2010 20:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Laten dichtbranden.
Alleen meurt dat gigantisch volgens mij de eerste dagen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |