Ja, helemaal mee eensquote:Op zondag 5 december 2010 00:49 schreef Symphonic het volgende:
Nostalgie op internet klinkt stom, maar het was echt een hele gave tijd toen
Klinkt niet stomquote:Op zondag 5 december 2010 00:49 schreef Symphonic het volgende:
Nostalgie op internet klinkt stom, maar het was echt een hele gave tijd toen
Jullie krijgen KSC kortingquote:Op zondag 5 december 2010 00:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel koop interesse als je zoiets begint
Kijk, heeft ze voorlopig voor een jaar lang werkquote:Op zondag 5 december 2010 00:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ooook, ik oooooooooooooook
Ik voelde me hier al thuis, en sinds de meet voelt het als een warme dekenquote:Op zondag 5 december 2010 00:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar ken ik KSC nog niet goed genoeg voor om dat te kunnen zeggen
ja?quote:
Dat is liefquote:Op zondag 5 december 2010 00:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Klinkt niet stom
[..]
Jullie krijgen KSC korting
Klinkt goed. Ik hoop ook eens naar een meet te kunnen komenquote:Op zondag 5 december 2010 00:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik voelde me hier al thuis, en sinds de meet voelt het als een warme deken
met sneeuw en leifde en nerds en milfsquote:Op zondag 5 december 2010 00:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja?
misschien heb ik hem al een keer gezien ook
Dat zou wel tof zijnquote:Op zondag 5 december 2010 00:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik hoop ook eens naar een meet te kunnen komen
ik heb echt geen idee meer... Het ging om FOK! en daar hebben we het de hele dag niet over gehad, dat weet ik nog welquote:Op zondag 5 december 2010 00:52 schreef Muck het volgende:
Sym, weet jij nog waarom MPG, BX en ik toen op visite kwamen? Er was een aanleiding voor, maar ik weet het gewoon niet meer
Jij bent ook gewoon echt een vat vol liefde hequote:Op zondag 5 december 2010 00:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik voelde me hier al thuis, en sinds de meet voelt het als een warme deken
De 17equote:Op zondag 5 december 2010 00:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik hoop ook eens naar een meet te kunnen komen
ohhh, die is leukquote:Op zondag 5 december 2010 00:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/fun/gizmo/article2056598.ece
Jaquote:Op zondag 5 december 2010 00:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee meer... Het ging om FOK! en daar hebben we het de hele dag niet over gehad, dat weet ik nog wel
quote:Op zondag 5 december 2010 00:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon echt een vat vol liefde he
Ouwe softy is hetquote:Op zondag 5 december 2010 00:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon echt een vat vol liefde he
Whehehehe ja dat en Kusquote:Op zondag 5 december 2010 00:54 schreef Muck het volgende:
[..]
ohhh, die is leuk
Maar das breien, niet haken
Maar troost je, dat kan ik ook
[..]
Ja
En de meiden wilden weten of we gingen trouwen
Weet je wel hoe koud! Bovendien kende ik die groep nietquote:Op zondag 5 december 2010 00:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Droompje![]()
Waarom niet mee gedaan?
ja mijn mama had eenkeer gemaakt ondaks dat ie wel mooi was was ie niet heel mooiquote:Op zondag 5 december 2010 00:54 schreef Muck het volgende:
[..]
ohhh, die is leuk
Maar das breien, niet haken
Maar troost je, dat kan ik ook
[..]
Ja
En de meiden wilden weten of we gingen trouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |