Hoe dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ga in een hoekje huilen samen met Ploertendoder
is goed, ik ga hier wel weg en ga naar aardige mensen. doeiquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Heb ik je nu weggepest?quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:09 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
is goed, ik ga hier wel weg en ga naar aardige mensen. doei
IKKE IKKE IKKE!!!!quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:13 schreef Lutte het volgende:
Wie wil er een PM van een Lutte-en-Thoimoisch foto?
Raymond zegt in de sneeuwquote:
Met je lekkere lijfquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Raymond zegt in de sneeuw![]()
Vulkaan vind ik te gevaarlijk.
Michhas!quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:13 schreef Lutte het volgende:
Wie wil er een PM van een Lutte-en-Thoimoisch foto?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:14 schreef honkeytonk het volgende:
Bij een sneeuwman is-ie altijd stijf!
Ik zag hem laatstquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig kom ik de verschrikkelijke sneeuwman zelden tegen. Het lijkt me zo'n viespeuk.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kon hij z'n poten wel thuishouden?quote:
Zijn poten wel jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kon hij z'n poten wel thuishouden?
Soms lijk je net op zo'n irritant pestjoch uit groep 8quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Soms lijk je net op zo'n irritant pestjoch uit groep 8
Ik begin je steeds meer uit te kotsenquote:
Wij kunnen dat album niet in, geen vrienden met die gastquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:22 schreef Lutte het volgende:
Jongens, jullie moeten in dat album even de foto met als titel IMG_2082
Ik kan zijn foto's niet bekijkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:22 schreef Lutte het volgende:
Jongens, jullie moeten in dat album even de foto met als titel IMG_2082
Okquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:25 schreef Lutte het volgende:
Ik ga nog een keer zo met [IMG] doen. Ik was erop gespot maar die heb ik verwijderd, anders hadden jullie hem zo kunnen zien...
Ik mag die Thomas welquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:27 schreef Lutte het volgende:
Ik stuur wel een linkje naar Thomas zijn Hyves. Het is wel een lelijke foto maarja. En hij is voor Ajax.
Comma's!quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:27 schreef Lutte het volgende:
Hoe kan ik drie mensen in een PM zetten?
Komma'squote:
En gezien. Draagt hij een oorbel?quote:
Nee joh! Hoezo?quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En gezien. Draagt hij een oorbel?
Dat lijkt op die fotoquote:
Haha, ja, want die foto is een beetje apart.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:32 schreef eNGine10 het volgende:
Is het vreemd als ik nu zeg dat het een lekkerding is?
Haha oke, dan vind ik hem een lekkerdingquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, ja, want die foto is een beetje apart.
Maar zou wel leuk zijn.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En gezien. Draagt hij een oorbel?
Dan kon jij jouw gekregen oorbellen aan hem gevenquote:
Ik vind hem heel knap. Hij is nu iets slanker, en met meer spieren en... Kwijl.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Haha oke, dan vind ik hem een lekkerdingDenk ik. Ook weer niet zoveel verstand van.
Mijn papa heeft wel een gaatje.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[..]
Dan kon jij jouw gekregen oorbellen aan hem geven![]()
Nou fijn voor jequote:Op zaterdag 4 december 2010 19:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind hem heel knap. Hij is nu iets slanker, en met meer spieren en... Kwijl.
Maar dankje BB!
Arsenal zei ze pasquote:
Ohwquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Arsenal zei ze pasTop of the league!
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:41 schreef Michhas het volgende:
Damn Lutte, die Thomas ziet er uit als een smakelijk hapje! Issie vrijgezel?
Jij hebt al een vriendinquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:41 schreef Michhas het volgende:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:41 schreef Michhas het volgende:
Zitten jullie me nu te foppen en vinden jullie hem kei lelijk?quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:41 schreef Michhas het volgende:
haha nee. Ziet er uit als een normale jongen. Geen idee of dat hij door vrouwen/meisjes knap gevonden word. Onmogelijk om over andere mannen/jongens te zeggenquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zitten jullie me nu te foppen en vinden jullie hem kei lelijk?
Nicequote:Op zaterdag 4 december 2010 19:47 schreef iBenny het volgende:
Goedenavond
Zie mijn sneeuwpop
Het show-je-sneeuwpop-topic!
Armen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:47 schreef iBenny het volgende:
Goedenavond
Zie mijn sneeuwpop
Het show-je-sneeuwpop-topic!
Moet kunnenquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:49 schreef eNGine10 het volgende:
Ik heb er nog een van vorig jaar Benny, telt dat ook?
Klopt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:54 schreef Lutte het volgende:
Gezwel? Ontploft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:54 schreef Lutte het volgende:
Wtf???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:57 schreef Lutte het volgende:
Megapuist.
En ik had het gespoilerd! Braaf hè?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:57 schreef Lutte het volgende:
Megapuist.
Pics van ontplofte puist.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:57 schreef Lutte het volgende:
Megapuist.
Wil je niet hè?quote:
FOK! jij waar je vriendin bij is?quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:01 schreef Michhas het volgende:
Dania heeft net warme mokka chocomel met slagroom voor me gemaakt
Wat liefquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:01 schreef Michhas het volgende:
Dania heeft net warme mokka chocomel met slagroom voor me gemaakt
quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wil je niet hè?En ik heb een bovengemiddeld groot voorhoofd.
![]()
Hier eijzelde het net ff... nu niksquote:En het sneeuwt hier!
Ik zo IHVHquote:En ik kijk Ushi en Loesie.
Ja, why not.. We zitten lekker te chillen, filmpje kijken, en ik heb haar laptop al de hele avondquote:
Ik ook. Maar dan ga ik even achter mijn iPod uit, even gezellig doen enzo.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:04 schreef iBenny het volgende:
[..]![]()
[..]
Hier eijzelde het net ff... nu niks
[..]
Ik zo IHVH
Huum, Thomas weet dat ik op FOK! zit maar als we op de bank zitten ofzo, al vind ik de film nog zo saai, ga ik niet internetten.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja, why not.. We zitten lekker te chillen, filmpje kijken, en ik heb haar laptop al de hele avond
Vraag het haar.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:07 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik ben benieuwd of Denise morgen voor mij een warme chocomel met slagroom wil maken
Ja maar wij hebben een volwassen relatie, ik ga echt niet elke minuut met haar hand in hand zitten, daar hebben we allebei geen behoefte aanquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huum, Thomas weet dat ik op FOK! zit maar als we op de bank zitten ofzo, al vind ik de film nog zo saai, ga ik niet internetten.
MOKKAchocomel hequote:Op zaterdag 4 december 2010 20:07 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik ben benieuwd of Denise morgen voor mij een warme chocomel met slagroom wil maken
Is anders als je bijna samenwoont enzo, natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja maar wij hebben een volwassen relatie, ik ga echt niet elke minuut met haar hand in hand zitten, daar hebben we allebei geen behoefte aan
Preciesquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Is anders als je bijna samenwoont enzo, natuurlijk.
En elke minuut hand in hand zitten is ook gewoon echt niet tof. Ik kan daar echt niet tegen, zo opgesloten.
Moest je huilen? Waarom is het uit?quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Had idd...
Sinds een paar weken(2 zo uit mijn hoofd) is het uit
quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Had idd...
Sinds een paar weken(2 zo uit mijn hoofd) is het uit
quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Moest je huilen? Waarom is het uit?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Moest je huilen? Waarom is het uit?
Huum, jammer.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Dr waren daarvoor al een paar keer meningsverschillen, ed. en de afstand(ze woont in Keulen, D) heeft ook wel gedeeltelijk tegen hebben gewerkt
Oke...quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huum, jammer.![]()
Als het ooit uitgaat met Thomas gaan wij trouwen hè Benny!
quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:19 schreef Lutte het volgende:
Maar nu even zonder grapjes... Niet leuk als het uitgaat.
Maar je zal het er verder wel niet over willen hebben, niet dat ik het afkap uit desinteresse want dat is echt niet.
Veel plezierquote:
Volgende week 2,5 jaar. Ik wil nog een kleinigheidje kopen maar weet niet zo goed watquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:33 schreef iBenny het volgende:
En hoe zit het bij jullie? Jullie hebben al lang iets?
Jullie kennen elkaar ook niet zo lang toch?quote:
Okequote:Op zaterdag 4 december 2010 20:37 schreef Lutte het volgende:
Ik heb nu vijf maanden 'echt' iets met Thomas, maar er speelt al anderhalf jaar 'iets', maar we waren allebei te verlegen iets te doen.Maar echt afspreken en ook intiem lichamelijk contact en uitwisseling van lichaamssappen enzo... Zeven maanden?
Netjesquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Volgende week 2,5 jaar. Ik wil nog een kleinigheidje kopen maar weet niet zo goed wat
Nee nog niet zo gek lang, maar de vonk sloeg overquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jullie kennen elkaar ook niet zo lang toch?
Wel leukquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:48 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee nog niet zo gek lang, maar de vonk sloeg over
Hehe dat vind ik dus ookquote:
Nee Biker Boyz ofzoiets. Een film die ik al minstens 6x gezien heb.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:45 schreef honkeytonk het volgende:
Is iedereen IHVH kijken? Dan ben ik ook weg
Ook niet Duits...quote:
Ik heb vernomen dat je vervelend bent, dus ik kwam even eenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je PI spreekt je post tegen, maar wat is er?
Van wie heb je dat vernomen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat je vervelend bent, dus ik kwam even een
PROTEST SMILEYposten
Ze kreeg oorbellen en eten, maar ze heeft niet eens gaatjesquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
LUTTE!waren de suprises leuk?
of zat ik niet op te letten en had je dat niet gisteren?
Jawel! Het was leuk, heb oorbellen gehad! En ik heb geen gaatjes, haha.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
LUTTE!waren de suprises leuk?
of zat ik niet op te letten en had je dat niet gisteren?
Waren het wel leuke oorbellen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jawel! Het was leuk, heb oorbellen gehad! En ik heb geen gaatjes, haha.
je hebt heul wel gaatjesquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jawel! Het was leuk, heb oorbellen gehad! En ik heb geen gaatjes, haha.
Jaaa! Das het vervelende.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Waren het wel leuke oorbellen?
Wat heb ik nu weer verkeerd gedaan?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij bent stom
protest smiley
![]()
Hou van je
Je vader vertelde dus, dat je morgen in de zak gaat, dus moet ik je vandaag nog even treiteren, gisteren had ik het te drukquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat heb ik nu weer verkeerd gedaan?
Mijn vader is Dannyquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je vader vertelde dus, dat je morgen in de zak gaat, dus moet ik je vandaag nog even treiteren, gisteren had ik het te druk
*quote:
Zij gaat eerst richting mijn zakquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
*
nina edit![]()
alsnog ga je in de zak en dan moet je in de zak yvonne pijpen
Mijn vader is tong80/ dannyquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zij gaat eerst richting mijn zakEn welke edit?
Ik mocht willen dat Tong80 mijn vader wasquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mijn vader is tong80/ danny
hehehehehe HT wil dat yvonne naar zijn zak gaat
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik mocht willen dat Tong80 mijn vader wasEn dat wil ik niet, zij betaalt mij ervoor
Je moet medelijden met mij hebben, weet je hoe eng het is, als je ballen in haar mond liggen? Je moet haar wel vertrouwen, op dat moment heeft zij alle macht over jequote:Op zaterdag 4 december 2010 22:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb medelijden met yvonne
ik hoop dat ze erin bijt zodat je een paar dagen niet kan FOK!ken van de pijnquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je moet medelijden met mij hebben, weet je hoe eng het is, als je ballen in haar mond liggen? Je moet haar wel vertrouwen, op dat moment heeft zij alle macht over je
Wat heb jij tegen mij?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik hoop dat ze erin bijt zodat je een paar dagen niet kan FOK!ken van de pijn
Het was nooit mijn bedoeling om hem weg te halen, en het was maar 1 opmerking, die niet eens onaardig bedoeld wasquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
niks, jij bent lekker aardig wil je zeggen tegen Elmo
je bent gewoon te impulsief, en post dingen die heel erg gemeen overkomen, op sommige dagen kan ik je echt wel wurgenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het was nooit mijn bedoeling om hem weg te halen, en het was maar 1 opmerking, die niet eens onaardig bedoeld was
Valt wel mee toch? Ik meen vrijwel niets van wat ik post... En toch houd ik van jequote:Op zaterdag 4 december 2010 22:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je bent gewoon te impulsief, en post dingen die heel erg gemeen overkomen, op sommige dagen kan ik je echt wel wurgen![]()
kusje
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Ik meen vrijwel niets van wat ik post... En toch houd ik van je![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op een dag, zal god zich tegen je keren
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Yvonne zal zich nooit tegen me kerenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
op een dag, zal god zich tegen je keren
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Yvonne zal zich nooit tegen me keren
Maar hoezo? Ik vind zelf dat ik best wel aardig ben op het forumquote:
Je kijkt naar mij? En word je prettig gestoord of gewoon gek?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik moet echt minder op jou gaan letten want hoe langer ik naar je kijk hoe gekker ik word
![]()
ja ik kijk toch naar je posts of niet?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je kijkt naar mij? En word je prettig gestoord of gewoon gek?
Hoezo? Buiten deze SC bagger ik helemaal niet meerquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik kijk toch naar je posts of niet?
En ik word echt gewoon gek van je
Beterschapquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:48 schreef Spock_nimoy het volgende:
ligt het aan mij of zijn er veel mensen die zaterdag avond niks te doen hebben.
ikzelf heb de griep dus vandaar dat ik me zulke dingen nu afvraag.
Huum, ik ben nu te moe iets te doen. Welkom trouwens.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:48 schreef Spock_nimoy het volgende:
ik weet niet, ben net terug van mijn werk en ben zo weer pleite want ik heb gisteren voor dit weekend gepost en heb met mezelf afgesproken een FOK!loos weekend te hebben maar ik heb gefaaldquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:48 schreef Spock_nimoy het volgende:
haha jij hebt een snor!quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:51 schreef honkeytonk het volgende:
wie dit leest, heeft een snor...
Tof topic
Wat een ongelooflijke toffe beer! En wie is die aantrekkelijke gast in de spiegelquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[ afbeelding ]
een lieve beer voor dit topic!
Hij heeft een chocolade papiertje in zijn linkerhand. Maar dat zie je niet zo goedquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[ afbeelding ]
een lieve beer voor dit topic!
ja de beer is liefquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke toffe beer! En wie is die aantrekkelijke gast in de spiegel
nee maar het blijft een toffe beerquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hij heeft een chocolade papiertje in zijn linkerhand. Maar dat zie je niet zo goed
even kijken danquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die Spock_Nimoy post bagger, en random dingen
Hij heeft al dingen meegemaakt joh! Ik was hem toen ik 3 was vergeten op wintersport, en thuis huilen dat ik deed! En toen hebben die toffe Zwitsers hem opgestuudrquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee maar het blijft een toffe beer![]()
ik wil ook zon beer![]()
ik heb alleen een beertje met BB kleertjes aan
lief van de Zwitsersquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hij heeft al dingen meegemaakt joh! Ik was hem toen ik 3 was vergeten op wintersport, en thuis huilen dat ik deed! En toen hebben die toffe Zwitsers hem opgestuudr
Ik ben écht geen pestkop, ik zweer hetquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
lief van de Zwitsers![]()
en zo aantrekkelijk is die gast in die spiegel niet, ik denk dat het een pestkop is
het is jammer dat je het niet kan bewijzenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben écht geen pestkop, ik zweer het
In het oosten bestaan geen pestkoppen, iedereen kent elkaar en het is net één groot dorpquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is jammer dat je het niet kan bewijzen
Omdat je dus in het oosten woont
en ik niet
er moet toch echt een de pestkop zijn, iemand wil de baas zijn, en waar een baas is zijn er pestkoppen, zo werkt dat nu eenmaalquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
In het oosten bestaan geen pestkoppen, iedereen kent elkaar en het is net één groot dorp
vind je het heel vreemd met die reacties van jequote:Op zaterdag 4 december 2010 22:58 schreef honkeytonk het volgende:
Ik vind het stom dat jullie een verkeerde indruk van mij hebben
Dat klopt, in mijn klas zit een pestkop, maar die heeft geen vriendenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
er moet toch echt een de pestkop zijn, iemand wil de baas zijn, en waar een baas is zijn er pestkoppen, zo werkt dat nu eenmaal
hij is vast lelijkquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat klopt, in mijn klas zit een pestkop, maar die heeft geen vrienden
Ik moet toch ergens mijn woede kwijt sinds ik weet dat de maatschappij tegen mij gelogen heeft over het bestaan van Stinkerklaasquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
vind je het heel vreemd met die reacties van je
ja dat reageer je dus maar lekker op de gemeente af, ik kan er ook niks aan veranderen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik moet toch ergens mijn woede kwijt sinds ik weet dat de maatschappij tegen mij gelogen heeft over het bestaan van Stinkerklaas![]()
Dat kloptquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dat reageer je dus maar lekker op de gemeente af, ik kan er ook niks aan veranderen.
deze post heeft een toegevoegde waarde.quote:
En deze niet.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:01 schreef Spock_nimoy het volgende:
[..]
deze post heeft een toegevoegde waarde.
nee deze post heeft een toegevoegde waardequote:Op zaterdag 4 december 2010 23:01 schreef Spock_nimoy het volgende:
[..]
deze post heeft een toegevoegde waarde.
Doe ik toch alquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:01 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ja, het is ent een sneeuwstorm buiten
[..]
Ga janken dan.
Ik zei het toch! Hij post gewoon een beetje random posts in een random topicquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee deze post heeft een toegevoegde waarde
Dat nooit, die beer is zo tof dat hij zijn eigen topic heeftquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik laat je gejank stoppen als jij me die beer geeft
oke ik geef het toe, je hebt gelijk Honkeytonkquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zei het toch! Hij post gewoon een beetje random posts in een random topic
waar dan?quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat nooit, die beer is zo tof dat hij zijn eigen topic heeft
Dat is goed om te horenquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke ik geef het toe, je hebt gelijk Honkeytonk
Stoere Beer [Nu met pics!!]quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waar dan?
ik hou van die beer,
Wat heb ik ooit tegen je gedaan? Het was maar één postquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:03 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ok, maar ik vind het toch leuker als je jankt (in plaats van slijmt)
Nee, je postgedrag, de inhoud van je postsquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat heb ik ooit tegen je gedaan? Het was maar één post
Dat vind ik jammerquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:04 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Nee, je postgedrag, de inhoud van je posts
Dit dus, moet je in elke post een janksmiley doen?quote:
Jammer, ik vind het wel meevallen, maar ik ga nu wel meer opletten op mijn posts nu ik dit weet...quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
stiekem heeft elmo gelijk
dit proberen we je al 230 topics duidelijk te maken, dringt het nu pas tot je door? damnquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jammer, ik vind het wel meevallen, maar ik ga nu wel meer opletten op mijn posts nu ik dit weet...
Ja, dat wilde jij toch?quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:05 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dit dus, moet je in elke post een janksmiley doen?
Écht? Wat slecht van mij, ik had het echt niet doorquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dit proberen we je al 230 topics duidelijk te maken, dringt het nu pas tot je door? damn
nee oke, ik ga me best doenquote:
nee je leeft gewoon in je eigen wereld, maar ik vergeef het je als je me een beer stuurtquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Écht? Wat slecht van mij, ik had het echt niet door
Dat gaat niet gebeuren, maar soms ben ik toch best grappig?quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee je leeft gewoon in je eigen wereld, maar ik vergeef het je als je me een beer stuurt
ik blijf volhouden tot je me een beer stuurtquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren, maar soms ben ik toch best grappig?
Dat wil ik, even wat feedback over mijzelf... Vond je me eerst wel leuk? Want een maand geleden ben ik extreem anders gaan posten...quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:07 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik sta weer op eht punt weg tegaan. Laten we het leuk houden hier
het is hier eindelijk voorbijquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:08 schreef Spock_nimoy het volgende:
zijn ze sneeuwbuien daar al los gebarsten?
Hier ligt nu 5 tot 10 CM en bij jou?quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:08 schreef Spock_nimoy het volgende:
zijn ze sneeuwbuien daar al los gebarsten?
even je oude topics bekijkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat wil ik, even wat feedback over mijzelf... Vond je me eerst wel leuk? Want een maand geleden ben ik extreem anders gaan posten...
toen je normaal ging posten was het leuk, nu ben je weer rete irritantquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat wil ik, even wat feedback over mijzelf... Vond je me eerst wel leuk? Want een maand geleden ben ik extreem anders gaan posten...
Écht? Maar ik heb het gevoel dat ik helemaal niet anders ben gaan postenquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
toen je normaal ging posten was het leuk, nu ben je weer rete irritant
moet hier nog beginnen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is hier eindelijk voorbij
20x de lapo zonder iemand anders het te gunnenquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Écht? Maar ik heb het gevoel dat ik helemaal niet anders ben gaan postenDan ga ik maar beter opletten!
6 keerquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
20x de lapo zonder iemand anders het te gunnen![]()
Zeggen dat users in een hoekje moeten gaan huilen als ze iets zeggen wat je niet aanstaat
denk dan eens beter na, maar ik heb het je nog niet vergeven want je stuurt me geen beerquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
6 keer![]()
Dat was inderdaad stom van mij
ik heb even nagedacht, toen je baggerde mocht ik je meer, dat is ongeveer 2 a 3 maand geleden.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Lutte, jij bent altijd eerlijk, ben ik echt zo'n kutuser?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:12 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ik heb even nagedacht, toen je baggerde mocht ik je meer, dat is ongeveer 2 a 3 maand geleden.
Nou, ik ben de afgelopen week niet zo veel op FOK! geweest, maar je bent de laatste tijd wel een beetje arrogant. Ook elk kuttopic in ONZ gelijk helemaal 'slotje' 'modje' whateveren, en nu ook voort topics met potentie...quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Lutte, jij bent altijd eerlijk, ben ik echt zo'n kutuser?
Dat deed ik tot 1 oktober, toen was ik gestoptquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:12 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ik heb even nagedacht, toen je baggerde mocht ik je meer, dat is ongeveer 2 a 3 maand geleden.
Eensch, terechte klachtquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou, ik ben de afgelopen week niet zo veel op FOK! geweest, maar je bent de laatste tijd wel een beetje arrogant. Ook elk kuttopic in ONZ gelijk helemaal 'slotje' 'modje' whateveren, en nu ook voort topics met potentie...
Je moet wat meer ontspannen.
Ok, ik ben het wel eens met dat slotje enzoquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou, ik ben de afgelopen week niet zo veel op FOK! geweest, maar je bent de laatste tijd wel een beetje arrogant. Ook elk kuttopic in ONZ gelijk helemaal 'slotje' 'modje' whateveren, en nu ook voort topics met potentie...
Je moet wat meer ontspannen.
en het komt misschien ook door je schijt irritante UIquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat deed ik tot 1 oktober, toen was ik gestoptMaar baggeren zal ik niet meer doen, ik zal wel anders gaan posten.
Okquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
owja nog een tip, hou eens op met dat NSB gedrag
Dat zal het niet zijnquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:13 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
en het komt misschien ook door je schijt irritante UI
Ik maak ook wel eens TR'squote:Op zaterdag 4 december 2010 23:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
owja nog een tip, hou eens op met dat NSB gedrag
Gewoon in elk topic. Je hoeft niet in elk topic te posten, en in elk kuttopic te zeggen dat het kut is.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ok, ik ben het wel eens met dat slotje enzoMaar was dat echt in topics met potentie? Dat heb ik niet doorgehad
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik word er druk van, het was gisteren jouw schuld
Maar dat meld ik nooitquote:
Kijk dit dus, dat deed ik ook, alleen als ik een leuke post in mijn hoofd heb, maar ik post eigenlijk amper slotje of kuttopicquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gewoon in elk topic. Je hoeft niet in elk topic te posten, en in elk kuttopic te zeggen dat het kut is.
Negeer het gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |