quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:41 schreef purplerose het volgende:
dat wordt echt een ijsbaan straks, ik zie het al spiegelen
Of hij wil op tijd thuis zijn voor het eten.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die zal wel om half zes een afspraak gehad hebben. Of gewoon de kerstborrel op het Stadhuis.
er zullen altijd pipo's zijn en daarom mogen we om ze lachenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:30 schreef yavanna het volgende:
Sowieso dat mensen nog durven te fietsen, ik was iig gaan lopen.
Sommige mensen durven wel meer wat ik niet snap. Zag je dat vrachtwagentje net? Die reed stevig door en toeterde maar eens flink zodat niemand het überhaupt in z'n hoofd haalde om over te steken.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:30 schreef yavanna het volgende:
Sowieso dat mensen nog durven te fietsen, ik was iig gaan lopen.
Ik vind sowieso dat de voetgangers op de cam zich altijd voor de auto's lijken te werpen, ze gaan er voor het gemak maar van uit dat ze voor hen remmen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:35 schreef yavanna het volgende:
Met die auto's hou je inderdaad je hart vast, je ziet het in gedachten een keer misgaan. Al die voetgangers die nog even snel willen oversteken, die fietsers die denken dat het nog wel lukt en die auto's die niet lijken te denken aan hun rem vermogen en inderdaad maar wat toeteren als heer en meester op de gladde rijbaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |