Daar ben ik dan weer anders in.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.
Zij vinden Sint iets voor hun kinderen en jij moet je maar aanpassen.
En ach, je bent toch alleen met 3 katten, dus tuurlijk kun je komen wanneer het hen uitkomt![]()
Zo zou ik het voelen![]()
Maar....ik ging me dus echt niet haasten, dan maar zwarte Piet missen en de kids met dootjes.
Ik zou wel zorgen dat ik iig op tijd zou zijn voor het eten
Dat is heel verstandig en moet ik ook doen, maar daar ben ik zo slecht in, in die confrontaties.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat, is het niet verstandig om morgenavond als alles achter de rug is es te zeggen dat je het vervelend vond dat er geen rekening met jouw schema wordt gehouden?
Hoeft niet direct ruzie te worden, maar het lucht wel op.
En als jij niets zegt, gaan zij er van uit dat het je allemaal best is
Ik zou het wel gewoon 'laten vallen'. Niet op een nare manier, maar al zeg je maar bij het afscheid 'Was leuk! Alleen beetje jammer dat ik het eerste deel moest missen...'. Gewoon met een smile. Geeft ze iig iets om over na te denken waarschijnlijkquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is heel verstandig en moet ik ook doen, maar daar ben ik zo slecht in, in die confrontaties.![]()
Maar als ik het niet zeg dan moet ik ook niet blijven miepen. Want, zoals Ll heel terecht opmerkt, heeft broer het misschien nog niet eens door.
Man, is dat niet te subtiel?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou het wel gewoon 'laten vallen'. Niet op een nare manier, maar al zeg je maar bij het afscheid 'Was leuk! Alleen beetje jammer dat ik het eerste deel moest missen...'. Gewoon met een smile. Geeft ze iig iets om over na te denken waarschijnlijk
ik zou t zeker aankaarten, en de meeste mensen snappen de hint van Ll wel denk ikquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Man, is dat niet te subtiel?![]()
Nah, als ik het ga aankaarten dan zeg ik ook wat me van het hart moet. En dan niet op een nare manier, maar gewoon hen eens vertellen hoe ik dit afsprakengedoe ervaar.
Mjah ik weet het niet, waarschijnlijk inderdaad welquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Man, is dat niet te subtiel?![]()
Nah, als ik het ga aankaarten dan zeg ik ook wat me van het hart moet. En dan niet op een nare manier, maar gewoon hen eens vertellen hoe ik dit afsprakengedoe ervaar.
Lastig, dat is het.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah ik weet het niet, waarschijnlijk inderdaad welMaar je weet ook niet hoe hun het zien natuurlijk. Wie weet vinden ze het allemaal maar gedoe dat ze met je werk rekening moeten houden en krijg je er halve ruzie om als je er nog wat van zegt dan.
Lastig
Ik ga er nog steeds vanuit dat hij er rekening mee had gehouden als hij eraan had geacht. Maar hij was het glad vergeten. Ik had het ook niet zo benadrukt vorige week omdat het een non issue was: ik werd pas rond vieren daar verwacht.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:48 schreef Ynske het volgende:
maar werk is toch iets waar je moeilijk om heen kunt, kunt moeilijk niet gaan
dat er mensen in t weekend werken, dat vind ik niet meer dan logisch, en snap ook niet dat anderen daar geen rekening mee kunnen willen houden.
voor mij is t niet meer dan normaal, maar goed kom dan ook uit een gezin met een ouder die fulltime continu diensten draaide, ik weet niet beter
Het is voor beide kanten best lastig. Ik zou het ook best lastig vinden als er een familielid of vriend ofzo veel onregelmatige diensten had terwijl (wellicht, ik weet niet of dat zo is) het hele gezin 'gewoon' doordeweeks werkt. En je dan dus toch niet helemaal je 'eigen' plan kan trekken.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:48 schreef Ynske het volgende:
maar werk is toch iets waar je moeilijk om heen kunt, kunt moeilijk niet gaan
dat er mensen in t weekend werken, dat vind ik niet meer dan logisch, en snap ook niet dat anderen daar geen rekening mee kunnen willen houden.
voor mij is t niet meer dan normaal, maar goed kom dan ook uit een gezin met een ouder die fulltime continu diensten draaide, ik weet niet beter
hier is het net gestoptquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:54 schreef Cat22 het volgende:
Zo, ander onderwerp: sneeuwt het bij jullie nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |