abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89518351
Mijn beste vriend woont in Vlissingen, is 3 maanden geleden verhuist, maar z'n internetprovider Zeelandnet zit steeds te zeiken en hij weet allemaal niet hoe het moet. Het leven kan best zwaar zijn met een niet te opereren tumor in je hoofd ter grootte van een pingpongbal. Ikzelf woon in Thailand en kan niks voor hem doen behalve deze oproep plaatsen: is er iemand in, of in de buurt van Vlissingen die dat administratieve onbenulligheidje even voor hem wil doen, het kan nooit veel zijn.

Dank !
♬ ♫ ♭ ♯ ♪ ♬ ♫ ♭ ♯ ♪ Viva Colombia ♬ ♫ ♭ ♯ ♪ ♬ ♫ ♭ ♯ ♪
pi_89543309
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 15:22 schreef Hoedjeman het volgende:
Mijn beste vriend woont in Vlissingen, is 3 maanden geleden verhuist, maar z'n internetprovider Zeelandnet zit steeds te zeiken en hij weet allemaal niet hoe het moet. Het leven kan best zwaar zijn met een niet te opereren tumor in je hoofd ter grootte van een pingpongbal. Ikzelf woon in Thailand en kan niks voor hem doen behalve deze oproep plaatsen: is er iemand in, of in de buurt van Vlissingen die dat administratieve onbenulligheidje even voor hem wil doen, het kan nooit veel zijn.

Dank !
ik woon daar in de buurt (middelburg) wil eventueel wel helpen heb zelf ook wat gezeik gehad met hun in het verleden maar wel netjes op gelost (ben inmiddels zo een 10 jaar klant biuij hun of iets in die richting)

PM maar dan kunnen we verder "praten" daar
pi_89544413
you've got mail !
♬ ♫ ♭ ♯ ♪ ♬ ♫ ♭ ♯ ♪ Viva Colombia ♬ ♫ ♭ ♯ ♪ ♬ ♫ ♭ ♯ ♪
  Boks-Chick zondag 5 december 2010 @ 17:32:52 #4
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_89556023
Sorry hoedjeman, maar dit forum is echt bedoeld voor FOK!kers onderling :)
Dus deze gaat op slot.
lolwut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')