Aanzetten tot illegale praktijk en/of hackdingen zijn verboden in de Google TOS en kan een ban opleverenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:21 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Misschien een uitleg + link over hoe je de OV Chip kan "hacken"
Dat dacht ik ook volgens een site zou het 31 december gebeuren. Kan natuurlijk ook gewoon zijn dat ik gewoon nog een PR van 0 heb.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:21 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis is die een week of 2 geleden gebeurd?
Oja natuurlijk niet eens aan gedacht.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:22 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Aanzetten tot illegale praktijk en/of hackdingen zijn verboden in de Google TOS en kan een ban opleveren
Ahhh ok, maar welke geeft het nou echt goed aan dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Het is PageRank niet SiteRank heM.a.w: Iedere pagina heeft een andere PR.
En ze gaan niet zeggen op welke momenten ze dit aanpassen, dan zou het makkelijker te achterhalen zijn op welke manier het berekend wordt.
Geeft de Google Toolbar dit in Firefox en IE niet gewoon weer?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:30 schreef JDx het volgende:
[..]
Ahhh ok, maar welke geeft het nou echt goed aan dan?
Ik gebruik altijd prcheck.nl, prchecker.info en masspagerank.com (tot 50 tegelijk).quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:30 schreef JDx het volgende:
[..]
Ahhh ok, maar welke geeft het nou echt goed aan dan?
nog wat opties;quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:15 schreef JDx het volgende:
Damn, maximaal 3 zoekopties per dag, was even aan het testen of het een beetje werkt en zat er al over. Makkelijkste blijft denk ik gewoon thuis, bij ouders en op het werk proberen (en eventueel op openbare locaties) en daar het gemiddelde van nemen.
Ik persoonlijk (eerste dat in mij opkomt).quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:50 schreef JDx het volgende:
Stel je gaat een dagje naar Amsterdam, of welke stad dan ook en je wilt een auto huren.
Zoek je dan op Autohuur Amsterdam? Of Autoverhuur Amsterdam, of heel iets anders?
Dat idd!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:54 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik persoonlijk (eerste dat in mij opkomt).
auto huren Amsterdam
JDx kan toch ook gewoon meerdere zoekwoorden gebruiken? (synoniemen)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Dat soort dingen is met o.a. de Keyword Tool en Google Insights te zien (niet heel accuraat maar je krijgt er wel een goed idee van).
Misschien kwam uit hun keyword research dat de markt overvol is op die andere keywords en dat het niet waard was om daarop te mikken. Of ze blijven op 1 keyword hangen dat kan, maar het zal vast niet goedkoop zijn om hoog te ranken op goede keywords.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
JDx kan toch ook gewoon meerdere zoekwoorden gebruiken? (synoniemen)
Wat mij opvalt is dat bedrijven zich heel vaak focussen op één enkel zoekwoord en met een ander woord helemaal niet te vinden zijn en daarmee lopen ze veel potentiële klanten mis.
Bijv: "online marketing" en "internet marketing". Komt op hetzelfde neer, maar als je die zoekwoorden gebruikt vind je heel verschillende bedrijven.
Bounce-rate is puur het percentage mensen dat weer weggaat van je site na de indexpagina. Bij een site van 1 pagina zal dit dus altijd 100% zijn en het is ook niet erg. Het kan ook geen invloed hebben op je pagerank, want een bounce-rate is voor Google alleen te berekenen als je gebruik maakt van Analytics.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:26 schreef JoshuaL het volgende:
Maar is de bounce rate alleen dat mensen snel de pagina verlaten of moeten ze ook aan een bepaalde eis voldoen zoals bijvoorbeeld X seconden op de site blijven?
Het gaat vooral om http://ismijnovgeldig.nl, nu blijven mensen daar niet zo heel lang maar zover ik begreep heeft de bounce rate ook invloed op je pagerank (had dit ergens gelezen, weet alleen zo snel de bron niet meer) vandaar dat ik die dus wat lager wil hebben dan 88% (het lijkt erop dat 12% toch iets anders doet?).
Mijn ervaring is dat je beter met 1 woord op 1 kan staan dan met 5 op 20.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
JDx kan toch ook gewoon meerdere zoekwoorden gebruiken? (synoniemen)
Wat mij opvalt is dat bedrijven zich heel vaak focussen op één enkel zoekwoord en met een ander woord helemaal niet te vinden zijn en daarmee lopen ze veel potentiële klanten mis.
Bijv: "online marketing" en "internet marketing". Komt op hetzelfde neer, maar als je die zoekwoorden gebruikt vind je heel verschillende bedrijven.
Ik maak ook gebruik van Google Analytics, heeft het dan wel invloed op de eventuele pagerank?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:53 schreef illusions het volgende:
[..]
Bounce-rate is puur het percentage mensen dat weer weggaat van je site na de indexpagina. Bij een site van 1 pagina zal dit dus altijd 100% zijn en het is ook niet erg. Het kan ook geen invloed hebben op je pagerank, want een bounce-rate is voor Google alleen te berekenen als je gebruik maakt van Analytics.
nee, dat zou nl impliceren dat het gebruik van Analytics je pagerank zou verslechteren...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:30 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Ik maak ook gebruik van Google Analytics, heeft het dan wel invloed op de eventuele pagerank?
De titel van de site is niet het enige waar je op moet lettenquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:34 schreef JDx het volgende:
Een autoverhuur site zouden jullie dus eerder "Auto Huren Amsterdam", dan bijvoorbeeld "Autoverhuur Amsterdam"?
Nee maar toch helpt het. Het wordt namelijk ook vetgedrukt als je erop zoekt in de resultaten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:03 schreef Light het volgende:
[..]
De titel van de site is niet het enige waar je op moet letten
Als je bedrijf Autoverhuur Amsterdam heet, kun je dat in de paginatitel verwerken. In de titel boven de tekst kun je dan weer Auto huren verwerkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:05 schreef JDx het volgende:
[..]
Nee maar toch helpt het. Het wordt namelijk ook vetgedrukt als je erop zoekt in de resultaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |