Bij mij positie 5 doe je goed.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:29 schreef JDx het volgende:
Ja Google is tegenwoordig erg goed met nieuws.
Ik heb trouwens een site gemaakt vorige week "Hoger in Google", waar ik het over had. Hoe hoog staat JDZO.nl nu als je zoekt op: "hoger in google"?
Nice, wist niet of het alleen hier was namelijk. Maar heb nog geen bezoekers, mensen klikken er niet op. Of ze vinden 45 euro al te veel, of niemand zoekt hier op?quote:
Misschien zoekens ze op (dat doe ik teminste) : Google ranking, Ranking first in Google dat soort woorden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:39 schreef JDx het volgende:
[..]
Nice, wist niet of het alleen hier was namelijk. Maar heb nog geen bezoekers, mensen klikken er niet op. Of ze vinden 45 euro al te veel, of niemand zoekt hier op?
Ik dacht, mensen willen hoger in google, waar zoek je dan op: Hoger in Google... maar blijkbaar niet.
Dat eerste heb je helemaal gelijk in. Adsense schiet niet op 50 per maand ongeveer. Heb 2 maanden voor Just Eat geschreven (30 euro bestel tegoed per maand voor terug). Ben ik even mee gestopt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:46 schreef JDx het volgende:
Wel een werk zeg, dat allemaal bijhouden en je krijgt er bijna niets voor terug. Misschien toch wat aantrekkelijkere links plaatsen of kijken dat iemand een vaste link wil tegen betaling ofzo?
WordPress heeft ook plugins waar je schrijvers hun eigen ads kunt laten plaatsen bij een post. Zo kun je vast wel wat mensen vinden die iets willen schrijven!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:49 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat eerste heb je helemaal gelijk in. Adsense schiet niet op 50 per maand ongeveer. Heb 2 maanden voor Just Eat geschreven (30 euro bestel tegoed per maand voor terug). Ben ik even mee gestopt.
Maar ik ben er dagelijks (avonduren) druk mee. En nu heb ik weer het punt bereikt voor wie en wat doe ik het voor.
Zoek eigenlijk iemand die met mij wil samenwerken om er iets moois van te maken. Heb zo'n idee het moet mogelijk zijn. GS is vroeger ook klein begonnen en kijk nu eens 8 jaar later.
Je moet een bestaande website gebruiken om uberhaubs resultaten te zien. Google Analytics verzameld data pas als je kunt bewijzen dat een site ook van jou is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:51 schreef Viking84 het volgende:
Hoi, dit topic gaat niet over Google Analytics, maar jullie weten hier vast wel het antwoord op mijn vraag. Ik wil me graag verdiepen in GA, maar ik heb (nog) geen eigen website. Kan ik zomaar een andere website invullen?.
*huil*.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:29 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Je moet een bestaande website gebruiken om uberhaubs resultaten te zien. Google Analytics verzameld data pas als je kunt bewijzen dat een site ook van jou is.
Met een eigen weblog werkt het prima GA gebruik het zelf ook. Een andere aanrader is hulprogramma's voor webmasters van Google. Kun je zien via welke zoekwoorden je gevonden wordt en het CTR.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*huil*.
Zou het ook met een weblog werken? (maar als je hem leeg laat en dus geen bezoekers trekt heb je er alsnog niks aan). Er zijn vast wel sites die met mooie plaatjes uitleggen hoe GA werkt.
Thanks, anyway.
Waarschijnlijk wil je bezoekers ergens naartoe sturen? Wat je kunt doen is als mensen op die link klikken, ze eerst naar een tweede pagina van jou sturen, vanaf waar ze automatisch doorgestuurd worden naar de link...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:50 schreef JoshuaL het volgende:
Weet iemand hoe je de bounce rate van single-page websites kunt verlagen?
Dit had je voglens mij op de vorige pagina(s) ook al verteld dat heeft geen enkel nut, enige wat je doet is jezelf en analytics "voor de gek" houden. Je genereert fake pagina impressies, het heeft geen voordeel zover ik weet/zie.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:10 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wil je bezoekers ergens naartoe sturen? Wat je kunt doen is als mensen op die link klikken, ze eerst naar een tweede pagina van jou sturen, vanaf waar ze automatisch doorgestuurd worden naar de link...
88+22=110quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:26 schreef JoshuaL het volgende:
Maar is de bounce rate alleen dat mensen snel de pagina verlaten of moeten ze ook aan een bepaalde eis voldoen zoals bijvoorbeeld X seconden op de site blijven?
Het gaat vooral om http://ismijnovgeldig.nl, nu blijven mensen daar niet zo heel lang maar zover ik begreep heeft de bounce rate ook invloed op je pagerank (had dit ergens gelezen, weet alleen zo snel de bron niet meer) vandaar dat ik die dus wat lager wil hebben dan 88% (het lijkt erop dat 22% toch iets anders doet?).
quote:Bounce rate (sometimes confused with exit rate)[1] is an Internet marketing term used in web traffic analysis. It represents the percentage of visitors who enter the site and "bounce" (leave the site) rather than continue viewing other pages within the same site.
Ik zal eens kijken wat voor informatie ik eventueel op een andere pagina kan zetten, bedankt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:53 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
88+22=110![]()
Maak een aantal pagina's bij met algemene informatie over de ovkaart met info/nieuws etc dat mensen wat meer te klikken hebben. En je kunt toch in Analytics zoeken naar wat die andere 12% dan doet?
Als ik wil weten wanneer mijn OV geldig is vind ik dat boven aan je pagina, prima, bedankt.. maar waarom zou ik dan nog op je site blijven hangen? Dus je moet wat meer bieden.
[..]
Misschien een uitleg + link over hoe je de OV Chip kan "hacken"quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:18 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat voor informatie ik eventueel op een andere pagina kan zetten, bedankt.
Als ik me niet vergis is die een week of 2 geleden gebeurd?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:12 schreef Razor21 het volgende:
Wanneer wordt trouwens die pagerank van Google weer geupdate? Volgens mij moet ik toch wel een pagerank van minimaal 1 hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |