Wat voor oude techniek dan? Of is dat het geheim van de smit?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:09 schreef JDx het volgende:
Heb er net eentje aangemaakt Automerken nu afwachten wat het gaat doen, heb een oude techniek toegepast.
Nog niet alles werkt, maar het is een testje om te zien hoe snel iets opgenomen wordt en hoe hoog iets kan komen wat eigenlijk nergens over gaat.
Heb ook ALL in One SEO pack voor WP daar heb ik alles ingevuld keywords etc.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:26 schreef tennisracket het volgende:
Ik wil graag mijn post editten maar ga mijn add blocker niet uitzetten.
Voor wordpress is die All in One SEO pack erg goed, ik raad je wel aan handmatig de keywords en description in te vullen. Naar mijn ervaring werkt dat altijd net een beetje beter.
De websites die ik bovenaan heb gepost zijn meer bedoelt voor gewone websites in plaats van weblogs. Vooral als het onderwerp erg varieerd kun je beter per blog-post SEO toepassen in plaats van de hele website.
Kijk ook eens naar WP Super Cache en WP Minify, deze kunnen bijdragen aan de snelheid van je site, Google kijkt daar ook naar.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:30 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb ook ALL in One SEO pack voor WP daar heb ik alles ingevuld keywords etc.
Maar wat jij dus zegt het is ook handig om het per post (artikel) ook nog in te vullen?
Zag inderdaad dat die optie ook aanwezig is.
Bij mij sta je 20e plaats (2e pagina onderaan).quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:16 schreef JDx het volgende:
Na 2 dagen ontdekte ik dit:
[ afbeelding ]
Het kan zijn dat ik hem hoger krijg dan jullie omdat ik ingelogd ben, maar wat een snelle opname zeg, kan me herinneren dat dit vroeger weken duurde!
Uiteraard, helemaal als je een blog hebt waarvan elke pagina/post sterk verschilt. Stel ook een beschrijvend keyword/keyphrase in voor je friendly URL.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:30 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb ook ALL in One SEO pack voor WP daar heb ik alles ingevuld keywords etc.
Maar wat jij dus zegt het is ook handig om het per post (artikel) ook nog in te vullen?
Zag inderdaad dat die optie ook aanwezig is.
Ligt eraan. Als je bedenkt dat ruim 2/3e van het internet uit de adult market bestaat, en hier SEO van vrij kleine invloed is, is SEO niet noodzakelijk voor online succes.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:28 schreef Seolabnl het volgende:
@tennisracket Bedankt voor je verwijzing!
SEO (Zoekmachine optimalisatie) is noodzakelijk voor online succes!
Dit maakt in principe niks uit (correct me if im wrong) omdat je op affiliate links en zowel redirect pages een nofollow zet zodat crawlers die pagina's niet crawlen. Dus je zal altijd maar die 1 pageview houden.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:52 schreef _dirkjan_ het volgende:
Ik heb ooit gehoord dat het ook belangrijk is dat als je google analytics gebruikt om ervoor te zorgen dat je bounce rate (het aantal bezoekers dat na één pagina wegklikt) niet te hoog is. Stel dat je meteen doorlinkt naar de pagina van een adverteerder, doe daar dan een redirectpagina tussen. Zo lijkt het of je bezoekers 2 pagina's bezoeken, en denkt google dat je bezoekers meer tevreden zijn op je site.
http://www.tools4google.c(...)keyword_tracking.phpquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:28 schreef JDx het volgende:
Is er ook een mogelijkheid om een goed beeld te krijgen van hoe hoog een site staat in Google op een bepaald zoekwoord?
Bijvoorbeeld nu.nl op het zoekwoord nieuws?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |