Veel. Elke dag komt er wel 1 / 2 nieuwsberichten bij. Het is een site omtrent het dorp waar ik in woon, verder gebruik ik het als website voor het voetbalelftal waar ik inspeel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ze updaten niet alle sites tegelijkertijd. Maar uit hoeveel pagina's bestaat je site dan?
paar weken geleden is de PR van 2 sites van me nog verhoogd (van 0 naar 2).quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:39 schreef Afwazig het volgende:
Is de pagerank afgelopen tijd weer eens geüpdate? Ik ben al een tijdje bezig met SEO voor mijn site, en naar mijn idee heb ik het wel aardig voor elkaar. Nog steeds sta ik op 0 helaas..
Voor je werk?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:59 schreef El_Liberaliste het volgende:
TVT, interessante materie aangezien ik hier ook binnenkort mee aan de slag moet..
Oprichting eigen onderneming + (onder andere) webshop.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Voor je werk?. Ik kan je de beginners guide van SEOmoz van harte aanbevelen
.
Succes!quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:07 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Oprichting eigen onderneming + (onder andere) webshop.
Ik ga dit topic deze week even uitpluizen en de aanbevelingen meenemen
Zoek je nog een accountant?quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:07 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Oprichting eigen onderneming + (onder andere) webshop.
Ik ga dit topic deze week even uitpluizen en de aanbevelingen meenemen
Of een tekstschrijver voor je content, hehehequote:Op donderdag 24 februari 2011 19:13 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Zoek je nog een accountant?
Hopelijk binnenkort, aangezien dat zou betekenen dat de zaken goed gaan. Maar realistisch gezien: Voorlopig nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:13 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Zoek je nog een accountant?
Daar ben ik zelf voor opgeleidquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of een tekstschrijver voor je content, hehehe.
Oh, echt? Wat is je achtergrond dan? En wat voor bedrijfje wil je gaan beginnen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:54 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Hopelijk binnenkort, aangezien dat zou betekenen dat de zaken goed gaan. Maar realistisch gezien: Voorlopig niet
[..]
Daar ben ik zelf voor opgeleid
Ik stuur je wel even een pmquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, echt? Wat is je achtergrond dan? En wat voor bedrijfje wil je gaan beginnen?(mag ook via DM of PM hoor?
)
Die is heel belangrijk!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:18 schreef Viking84 het volgende:
Links uitwisselen doe je bovendien bij voorkeur met relevante sites.
Is er een verstandig maximum aan metatags of kan je zoveel doen als je wilt? Mits relevant.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:17 schreef Afwazig het volgende:
Ook uitkijken voor dubbele content, en zorg dat je meta description matched met de content.
genoteerdquote:
Hier staat een prima voorbeeld.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:22 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Is er een verstandig maximum aan metatags of kan je zoveel doen als je wilt? Mits relevant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |