dan zullen ze toch wel gepekeld hebben??? ik weet niet tot wanneer dit weer aan houdquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:51 schreef hondjes het volgende:
Ik krijg het zo koud van jullie met al die sneeuw verhalen..
Laat die zooi nu maar weggaan, ik moet straks..nou ja woensdag rijden...
wat lulligquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:58 schreef liesje1979 het volgende:
Wat ik begreep is dat het vanmiddag al gaat dooien.
Dan heb je volgens mij wel aardig weer hier. En de winter zet ook mooi doorquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:51 schreef hondjes het volgende:
Ik krijg het zo koud van jullie met al die sneeuw verhalen..
Laat die zooi nu maar weggaan, ik moet straks..nou ja woensdag rijden...
Hier begint het nuquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Echt ophouden doet 't niet, dus dan maar door de sneeuw een ontbijtje halen.
nou hier dooit het al.quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:01 schreef Gert het volgende:
KNMI
04-12-10 Sneeuw en vanavond ook ijzel
Vandaag sneeuwt het in het hele land enkele uren, waarna vanavond een nieuw nog actiever gebied met neerslag volgt. Dan gaat het opnieuw sneeuwen. Uiteindelijk gaat de sneeuw over in regen en kan het vanavond en vannacht ook glad worden door ijzel. Bovendien gaat het in de loop van de dag vandaag steeds harder waaien. Het wordt dus een weekeinde vol winterse ongemakken. Blijf de weerwaarschuwingen in de gaten houden!
Maar er ligt nu zo'n mooi pak, morgen is het ook nog wel wit.quote:
ja vind ik ook, daarom ga ik nu maar lekker naar buiten om er toch nog van te genietenquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar er ligt nu zo'n mooi pak, morgen is het ook nog wel wit.
Of... nee het gaat regenen hè. Hmm, dan is de lol van de winter meteen ook weer vanaf.
- 3 graden nog hier, over een uurtje of twee ben ik de paden op, de lanen inquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:01 schreef Gert het volgende:
KNMI
04-12-10 Sneeuw en vanavond ook ijzel
Vandaag sneeuwt het in het hele land enkele uren, waarna vanavond een nieuw nog actiever gebied met neerslag volgt. Dan gaat het opnieuw sneeuwen. Uiteindelijk gaat de sneeuw over in regen en kan het vanavond en vannacht ook glad worden door ijzel. Bovendien gaat het in de loop van de dag vandaag steeds harder waaien. Het wordt dus een weekeinde vol winterse ongemakken. Blijf de weerwaarschuwingen in de gaten houden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |