dan zullen ze toch wel gepekeld hebben??? ik weet niet tot wanneer dit weer aan houdquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:51 schreef hondjes het volgende:
Ik krijg het zo koud van jullie met al die sneeuw verhalen..
Laat die zooi nu maar weggaan, ik moet straks..nou ja woensdag rijden...
wat lulligquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:58 schreef liesje1979 het volgende:
Wat ik begreep is dat het vanmiddag al gaat dooien.
Dan heb je volgens mij wel aardig weer hier. En de winter zet ook mooi doorquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:51 schreef hondjes het volgende:
Ik krijg het zo koud van jullie met al die sneeuw verhalen..
Laat die zooi nu maar weggaan, ik moet straks..nou ja woensdag rijden...
Hier begint het nuquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Echt ophouden doet 't niet, dus dan maar door de sneeuw een ontbijtje halen.
nou hier dooit het al.quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:01 schreef Gert het volgende:
KNMI
04-12-10 Sneeuw en vanavond ook ijzel
Vandaag sneeuwt het in het hele land enkele uren, waarna vanavond een nieuw nog actiever gebied met neerslag volgt. Dan gaat het opnieuw sneeuwen. Uiteindelijk gaat de sneeuw over in regen en kan het vanavond en vannacht ook glad worden door ijzel. Bovendien gaat het in de loop van de dag vandaag steeds harder waaien. Het wordt dus een weekeinde vol winterse ongemakken. Blijf de weerwaarschuwingen in de gaten houden!
Maar er ligt nu zo'n mooi pak, morgen is het ook nog wel wit.quote:
ja vind ik ook, daarom ga ik nu maar lekker naar buiten om er toch nog van te genietenquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar er ligt nu zo'n mooi pak, morgen is het ook nog wel wit.
Of... nee het gaat regenen hè. Hmm, dan is de lol van de winter meteen ook weer vanaf.
- 3 graden nog hier, over een uurtje of twee ben ik de paden op, de lanen inquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:01 schreef Gert het volgende:
KNMI
04-12-10 Sneeuw en vanavond ook ijzel
Vandaag sneeuwt het in het hele land enkele uren, waarna vanavond een nieuw nog actiever gebied met neerslag volgt. Dan gaat het opnieuw sneeuwen. Uiteindelijk gaat de sneeuw over in regen en kan het vanavond en vannacht ook glad worden door ijzel. Bovendien gaat het in de loop van de dag vandaag steeds harder waaien. Het wordt dus een weekeinde vol winterse ongemakken. Blijf de weerwaarschuwingen in de gaten houden!
Welcome to the Real World..quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:19 schreef Dementor het volgende:
Zojuist weer gestrooid.
Wij hebben van die zogenaamd sociale buren, als je herrie maakt (klussen) staan ze voor je deur maar als de buurman met de sneeuwruimer in de weer is dan is het hem teveel gevraagd om over de erfgrens drie keer een haal te doen om ook bij ons de sneeuw te verwijderen.
Ik heb bij de buren die nooit zeuren en wel normaal kunnen doen het pad wel gestrooid.
De onze staat ook bij het eerste hamerklopje voor de deur. Maar hij zegt dan: Ooh klussen, mag ik komen spelen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:19 schreef Dementor het volgende:
Zojuist weer gestrooid.
Wij hebben van die zogenaamd sociale buren, als je herrie maakt (klussen) staan ze voor je deur maar als de buurman met de sneeuwruimer in de weer is dan is het hem teveel gevraagd om over de erfgrens drie keer een haal te doen om ook bij ons de sneeuw te verwijderen.
Ik heb bij de buren die nooit zeuren en wel normaal kunnen doen het pad wel gestrooid.
Priceless.quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hier waren mensen om 10u de stoep aan 't schoonvegen terwijl 't keihard sneeuwde. Een kwartier later was alles weer wit, dooh.
zo zonde tochquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Je gaat toch dat mooie, prachtige witte goedje niet wegvegen of teniet doen met zout?
Een piem0l-topic?quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het grote show-hier-je-aantal-centimeters fototopic.
Oh weer zo faalactie van de NS?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Verre van zelfs, het treinverkeer rond midden-nederland ligt plat en wie wil er vanavond Sinteklaas gaan vieren bij moeders. Ik dus.
Damnquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Verre van zelfs, het treinverkeer rond midden-nederland ligt plat en wie wil er vanavond Sinteklaas gaan vieren bij moeders. Ik dus.
Oh ja, al die verwarmde wissels.quote:Wisselstoringen
Het spoor heeft in het westen en oosten van het land door de sneeuwval te maken met een aantal wisselstoringen. Ook staat een aantal defecte treinen stil op het spoor door de winterse omstandigheden.
Volgens een woordvoerder van ProRail zijn er honderden medewerkers zaterdag in het hele land bezig om mogelijke wisselstoringen zo snel mogelijk te verhelpen. ''We zijn in de hoogste staat van paraatheid om vertragingen op het spoor zoveel mogelijk te voorkomen."
Awwquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Logisch want het vriest min 15 graden en er is anderhalve meter sneeuw gevallen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
En dat is pas de helft van 't probleem, want tussen Utrecht en Arnhem ligt de boel ook deels plat.
Nou misschien leest de sint wel stiekem mee. O wacht, dat had je zelf ook al wel bedacht.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:45 schreef Dementor het volgende:
Ik wil stiekem die cd wel hebben, niet alles wat erop staat is goed maar toch.
[..]
(Geleend uit het MUZ topic).
Een puik natje en droogje, jongedame.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:48 schreef Laysa het volgende:
Het sneeuwt al heel de tijd hier...en das echt fijn als je dan met grofvuil moet gaan zeulen![]()
maar nu weer lekker warm binnen en net een kapsalon op![]()
en nu lekker een roséétje
Anti vries is een noodzakelijk iets dezer dagenquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Een puik natje en droogje, jongedame.
Baggeren? Heb je niet even de stoep schoon gebezemd?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:30 schreef Toverheks het volgende:
wat is dat lekker even zo in de sneeuw baggeren
heb toch een nieuwe beneden buurvrouw, nou die heeft bij de buurtjes en mij alles weggeruimt met sneeuwschuiver, ben ik toch blij met deze buurvrouw, wat heb ik het toch getroffen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Baggeren? Heb je niet even de stoep schoon gebezemd?
Wij kwamen een onder buurman tegen en die had wel een karakteristieke kop.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb toch een nieuwe beneden buurvrouw, nou die heeft bij de buurtjes en mij alles weggeruimt met sneeuwschuiver, ben ik toch blij met deze buurvrouw, wat heb ik het toch getroffen.
Je kind een sneeuwengel laten maken en je vrouw inzepen......hup vort weer naar buitenquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:11 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ] Sneeuwpop maken.
[ afbeelding ] Sneeuwballen tegen ramen tyfen.
Dan win ik met mijn Spijkenisse - Rotterdam-Zuid van afgelopen week, 2 uurquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:25 schreef rubje het volgende:
Spijkenisse-Rotterdam centrum = 30 minuten![]()
Gaat dus de goeie kant op D_K. Houwen zo.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
O ja, meer goed nieuws! Ik ben vandaag buiten geweest, heb denk ik wel 100 meter gelopen en wat dingetjes gedaan!![]()
Ik moest wel lopen met de stok, maar dat gaat toch de goede kant uit!
Eensch, Mickey komt amper boven de sneeuw uit.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:18 schreef Deisyy het volgende:
Flikker nou maar op met die klote sneeuw![]()
Spijkenisse-Oegstgeest, tweeënhalf uur over gedaan
Dank!quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaat dus de goeie kant op D_K. Houwen zo.
zie je nou dat je een aansteller bent ...quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
O ja, meer goed nieuws! Ik ben vandaag buiten geweest, heb denk ik wel 100 meter gelopen en wat dingetjes gedaan!![]()
Dat zal best lekker zijn geweest, ondanks de klote sneeuw.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[RLS SC #1012] Weg met de dooiquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:33 schreef anufri het volgende:
[..]
zie je nou dat je een aansteller bent ...![]()
MOOI !!!!
En er was overal sneeuw!quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal best lekker zijn geweest, ondanks de klote sneeuw.
Lekker even een frisse neus gehaald
Ben trots op jequote:Op zaterdag 4 december 2010 18:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
ja nou....Stond ik daar op de meest tochtigste hoek van nijmegen naast een studentenflat het grofvuil uit te laden....de sneeuw werd gekquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal best lekker zijn geweest, ondanks de klote sneeuw.
Lekker even een frisse neus gehaald
Koud tot aan zijn buikjequote:Op zaterdag 4 december 2010 18:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eensch, Mickey komt amper boven de sneeuw uit.
Wie is Tom en waarom moest die een spoedoperatie?quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Koud tot aan zijn buikje![]()
Ik moest gisteravond 2 x door de sneeuwbui omdat Tom voor een spoedoperatie moest
Echt? Wat dan?quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik moest gisteravond 2 x door de sneeuwbui omdat Tom voor een spoedoperatie moest
Hebben jullie geen vuilstort in Nijmegen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja nou....Stond ik daar op de meest tochtigste hoek van nijmegen naast een studentenflat het grofvuil uit te laden....de sneeuw werd gek![]()
En DK maar dappper naar de voordeur lopen
Jawel, maar waarom zouden we daar heengaan. Ik betaal keurig voor het ophalen voor het grofvuil en we moesten toch in mijn woning zijn voor het een en ander.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben jullie geen vuilstort in Nijmegen?
Tom is mijn katertje, nou ja sinds woensdag ex-katertje en er kwam een roze uitstulpsel uit zijn wondje. Bleek dat hij zijn balzakje naar buiten had gelikt, dus in verband met infectiegevaar moest dat weg gesneden en alsnog gehecht worden. (De mannen die dit lezen kijken nu heel benauwd).quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wie is Tom en waarom moest die een spoedoperatie?
mooi, je bent aardig verwendquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:40 schreef anufri het volgende:
Ik durf het bijna niet te laten zien, met al die nood topics enzo
![]()
maar ik doet het toch maar even![]()
dit was mijn sinterklaascadeautje![]()
even een toepje gezocht zodat jullie hem effe goed kenne zien![]()
werd vanmiddag bezorgd en die Griek is al twee uur bezig geweest om
me al die snufjes uit te leggendie is kapot
![]()
Maar ik kan nu bellenen als ik gebeld wordt zie ik naam en foto
van die persoon, vin ik wel geinig![]()
nah komt ie danecht best geil ding
![]()
ook een extra handset voor de slaapkamer natuurlijkanders moet
ik mijn nest uit als de telefoon gaat, en dat zou pas echt armoe zijn![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tom is mijn katertje, nou ja sinds woensdag ex-katertjeSterkte voor tom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij heeft nu een lampenkap op zijn kop.
Verder![]()
Geeft ie ook licht?
oh gutquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tom is mijn katertje, nou ja sinds woensdag ex-katertje en er kwam een roze uitstulpsel uit zijn wondje. Bleek dat hij zijn balzakje naar buiten had gelikt, dus in verband met infectiegevaar moest dat weg gesneden en alsnog gehecht worden. (De mannen die dit lezen kijken nu heel benauwd).
Hij heeft nu een lampenkap op zijn kop.
jah... zit vast iets achter...quote:
Aaaahhhh, wat sneu. En zo'n lampenkap is ook al zo klote( no pun intended).quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:43 schreef Deisyy het volgende:
Tom is mijn katertje, nou ja sinds woensdag ex-katertje en er kwam een roze uitstulpsel uit zijn wondje. Bleek dat hij zijn balzakje naar buiten had gelikt, dus in verband met infectiegevaar moest dat weg gesneden en alsnog gehecht worden. (De mannen die dit lezen kijken nu heel benauwd).
ja wie gaat er dan ook zijn eigen ballen likken ?quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aaaaachhh zielig .....quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
als je soepele heupjes hebt zal het best lukkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:46 schreef anufri het volgende:
[..]
ja wie gaat er dan ook zijn eigen ballen likken ?![]()
gut ik wist niet eens dat dat kon
hahahaha...quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:46 schreef anufri het volgende:
[..]
ja wie gaat er dan ook zijn eigen ballen likken ?![]()
gut ik wist niet eens dat dat kon
Wat een kraakpand zeg! Wanneer gaat die tegen de grond?quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:48 schreef Laysa het volgende:
Overigens heb ik nu vnl bekers die ik weg ga doen...bekers die uit de jaren 70 komen...Toen ik mijn moeder vroeg of ze ze terug wilde, deinsde ze verschrikt achteruit bij het zien van die bekers....Ze vond ze zelf niet mooi meeren vroeg zich af hoe ik er aan kwam
![]()
[ afbeelding ]
en nog voor de leut een foto van mij op zn kop gezette huis![]()
[ afbeelding ]
[..]
zo zo wat heb jij een spullen zeg hahaha jemig je bent al ver hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:48 schreef Laysa het volgende:
Overigens heb ik nu vnl bekers die ik weg ga doen...bekers die uit de jaren 70 komen...Toen ik mijn moeder vroeg of ze ze terug wilde, deinsde ze verschrikt achteruit bij het zien van die bekers....Ze vond ze zelf niet mooi meeren vroeg zich af hoe ik er aan kwam
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zodra wij onze hielen hebben gelichtquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat een kraakpand zeg! Wanneer gaat die tegen de grond?
dat zijn retro bekers joh ! helemaal hipquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:48 schreef Laysa het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Jouw Griek wil jou wel goed bereikbaar hebben he, hij heeft je laatst toch ook al een nieuwe mobiel met toeters en bellen gegeven?quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:40 schreef anufri het volgende:
![]()
![]()
![]()
Die wil niet op de foto...maar die zit links van de fotomaaksterquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo zo wat heb jij een spullen zeg hahaha jemig je bent al ver hoorwaar zit D-K verstopt??? of zit ie al vast in de verhuisdoos
Heeft ie alleen analoog of ook digitale tv ontvangst?quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
![]()
Hier de oppashond (zonder ballen) Ahh gut
[ afbeelding ]
Hebben?quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:50 schreef anufri het volgende:
[..]
dat zijn retro bekers joh ! helemaal hip![]()
en wat een teringzooi![]()
nah wel netjes maar toch gaat dat in 1x de verhuiswagen in?
dan scheelt het weer, maar dat uitpakkenmoet er niet aan denken !
Ik ga echt nooit meer verhuizenwat een ellende ....
Maar dan heb je wel goede televisie-ontvangst.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
wann schotelquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
ja zie je... ik zei toch dat er wat achter zatquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jouw Griek wil jou wel goed bereikbaar hebben he, hij heeft je laatst toch ook al een nieuwe mobiel met toeters en bellen gegeven?
Ik ook! Dat deed ik bij onze eerste telefoon die dat kon al!quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:53 schreef anufri het volgende:
[..]
ja zie je... ik zei toch dat er wat achter zat![]()
nah...... dat andere ding kraakte ook wel als een gek hoor, en de batterij
viel steeds uit.. dus is wel een errug welkom kaddotje, maar al die toeters
en bellen schrik ik dan eerst van, maar nu heb ik het wel door
en je ken ook ''intern'' bellen![]()
Ja vin ik leuk![]()
Heeft er nog iemand belanstelling voor een ''licht krakende'' telefoonsetje
met 3 foons ?![]()
Ik stuur hem graties naar je toe...
Hij ziet er ook niet errug vrolijk uitquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:55 schreef Laysa het volgende:
Ik vind dat intern bellen echt heul vervelend
nee joh... is leuk... ik hoef niet eens op te nemen ik kan ook gewoon op eenquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:55 schreef Laysa het volgende:
Ik vind dat intern bellen echt heul vervelend
Hij zat te zonnen. Maar spelen ging wat minderquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:54 schreef anufri het volgende:
[..]
Hij ziet er ook niet errug vrolijk uit![]()
arm kereltje
Uhuh....Lees wat DK zei....ik huppel dus blij richting foon...is het die luie donder van bovenquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:56 schreef anufri het volgende:
[..]
nee joh... is leuk... ik hoef niet eens op te nemen ik kan ook gewoon op een
knoppie drukken en dan staat ie op luidspreker, is geinig
Toepje doet het niet bij mij !quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij zat te zonnen. Maar spelen ging wat minder![]()
Bekijk deze YouTube-video
Huh? Dat ziet er hier raar uit op mijn scherm.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Video is prive.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:57 schreef Soury het volgende:
Ohhh Wacht ..quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:59 schreef anufri het volgende:
ik krijg dit Muis bij dat toepje !
Deze video is privé.
Die ook niet ??? WTFquote:
Deze video is privé.quote:
een leuke Fokker of???/quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:04 schreef Laysa het volgende:
hihihi....wij wonen dadelijk op een steenworp afstand van een andere fokker
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
een leuke Fokker of???/
hoi Bong
Als we een steen gaan gooien dan gooien we straks nog een ruit van die fokker in!quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:04 schreef Laysa het volgende:
hihihi....wij wonen dadelijk op een steenworp afstand van een andere fokker
ja zwaaien of je middelvinger opsteken, ik vraag is het een leuke fokkerquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
ghehehehe grapsig...we kunnen zwaaien naar elkaar
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja zwaaien of je middelvinger opsteken, ik vraag is het een leuke fokker
Hoi Bongetje.quote:
Wat klinkt dat liefquote:
en ik knikte van jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja zwaaien of je middelvinger opsteken, ik vraag is het een leuke fokker
Bongetje is weer helemaal blijquote:
Das op zn TAL-iesquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat klinkt dat lief
Maar iig bedankt
Echt niet !! Tis openbaar ..quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:04 schreef anufri het volgende:
[..]
Deze video is privé.![]()
gaat niet muis
Muis is jullie buurvrouw?quote:
Dacht ik alquote:
nee weer nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt niet !! Tis openbaar ..
Nah zal wel
Ah, pc problemen, maar nu alles weer opgelost?quote:
Heb WinXP erop gezet ipv Windows 7, loopt toch een stuk sneller en soepeler, het lijkt (klopt even af) geen hardware matige oorzaak te hebben maar met nieuwe PC's is dat altijd even aftastenquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, pc problemen, maar nu alles weer opgelost?
Oh, omdat muis WTF zei, vandaar.quote:
Je weet, ik heb de ballen verstand van pc's maar gebruik al jaren XP. Werkt als een zonnetje op mijn Medion.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:09 schreef BONG4002 het volgende:
Heb WinXP erop gezet ipv Windows 7, loopt toch een stuk sneller en soepeler, het lijkt (klopt even af) geen hardware matige oorzaak te hebben maar met nieuwe PC's is dat altijd even aftasten
Ik heb Vistaquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je weet, ik heb de ballen verstand van pc's maar gebruik al jaren XP. Werkt als een zonnetje op mijn Medion.
Jahquote:
Hoe oud is jouw Medion systeem eigenlijk?quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je weet, ik heb de ballen verstand van pc's maar gebruik al jaren XP. Werkt als een zonnetje op mijn Medion.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:16 schreef anufri het volgende:
Even eten enzo en dan film kijken
doei doei allemaal![]()
Wél terugsturen, ze hebben voor zover ik weet géén onsite garantie (dat ze dus bij je thuis langskomen om bijv. een grafische kaart om te wisselen in de PC) en dat is wel een klein nadeel, zeker omdat in de meeste gevallen het systeem helemaal naar Duitsland wordt verzonden en je hem zomaar een paar weken kwijt kan zijnquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb Vista![]()
Maar XP![]()
Medion = Aldi = 3 jaar garantie
3,5- 4 jaar.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoe oud is jouw Medion systeem eigenlijk?
Die ik heb (sinds één week) werd geleverd met Windows 7, op zich een leuk besturingssysteem maar ik houd van liever van eenvoudig en strak dan al die toeters en bellen bij de nieuwere Windows versies, zoals Windows Live en de nieuwe MSN etc.
Smakelijk, en veel plezier vanavondquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:16 schreef anufri het volgende:
doei doei allemaal![]()
Ik heb een laptop en die kwamen ze thuis ophalen en was de week daarna weer thuis.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wél terugsturen, ze hebben voor zover ik weet géén onsite garantie (dat ze dus bij je thuis langskomen om bijv. een grafische kaart om te wisselen in de PC) en dat is wel een klein nadeel, zeker omdat in de meeste gevallen het systeem helemaal naar Duitsland wordt verzonden en je hem zomaar een paar weken kwijt kan zijn
doehoeiiiquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:16 schreef anufri het volgende:
doei doei allemaal![]()
Dat is een hele tijd, meestal doe ik niet langer dan max. 3 jaar met een PC/laptopquote:
Misschien verschilt het per product maar kon het niet duidelijk aflezen op de bijgeleverde garantiekaart, daarin wordt aangegeven het hele spul terug te sturen incl. kopie van aankoop bonquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb een laptop en die kwamen ze thuis ophalen en was de week daarna weer thuis.
Hier ook zo'n 4 jaar en reparaties uitvoeren is niet echt eenvoudig. Je kunt de pc wel ergens naartoe brengen in Nederland ( ben even kwijt waar), maar de service is uitstekend.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:16 schreef BONG4002 het volgende:
Wél terugsturen, ze hebben voor zover ik weet géén onsite garantie (dat ze dus bij je thuis langskomen om bijv. een grafische kaart om te wisselen in de PC) en dat is wel een klein nadeel, zeker omdat in de meeste gevallen het systeem helemaal naar Duitsland wordt verzonden en je hem zomaar een paar weken kwijt kan zijn
Smakelijk en enjoy your new foon.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:16 schreef anufri het volgende:
doei doei allemaal![]()
Volgens de garantiegegevens is de Nederlandse tak van Medion gevestigd in Panningenquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier ook zo'n 4 jaar en reparaties uitvoeren is niet echt eenvoudig. Je kunt de pc wel ergens naartoe brengen in Nederland ( ben even kwijt waar), maar de service is uitstekend.
Dat is zeker zeer degelijk gemaakt in dat gevalquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb er geen klachten over. Hij doet het nog steeds en heeft een glas cola overleeft en is denk ik wel 10x van de bank gevallen.
Ik heb hem open geschroefd en helemaal schoon gemaakt er is door het cola incident slechts één toets gesneuveld. Die geeft geen signaal meer.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is zeker zeer degelijk gemaakt in dat geval![]()
Mijn allereerste PC (ook een Medion) heeft diverse keren vloeistof over de kast gehad (meestal bier) en gaf geen krimp, het was wel een gewone systeemkast ipv laptop maar in jouw geval heb je zéker geluk dat ie het nog perfect doet
Fijne avondquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:50 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga zo maar eens het journaal kijken en lekker wat gamen
Was gezellig iig![]()
Fijne avond allemaal
Zag het ... snap er geen kut van. Zal het wel op 18 plus hebben gezetquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:09 schreef anufri het volgende:
[..]
nee weer niet![]()
Nah... la maar joh...
kijk, daar heb je wat aanquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb er geen klachten over. Hij doet het nog steeds en heeft een glas cola overleeft en is denk ik wel 10x van de bank gevallen.
Neeeeheeequote:Op zaterdag 4 december 2010 20:00 schreef Laysa het volgende:
Fahannnnnnn wilde je nou retro hippe bekers?![]()
![]()
Mijn ideequote:
Dan gaan ze naar de kringloopwinkel!quote:
A gos, je hebt een "je-weet-wel-kater" van hem laten maken. Heb je bericht even aan mijn man voorgelezen en hij zit nu inderdaad met zijn benen stevig over elkaarquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk speelgoedje!! En mocht je nog een derde toestel nodig hebben voor in de badkamer of in de schuur of zo kun je altijd een oproepje plaatsen, toch?quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:40 schreef anufri het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ziet er gezellig uitquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:48 schreef Laysa het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze zijn wel gaaf, kun je vast nog iemand blij mee makenquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:00 schreef Laysa het volgende:
Fahannnnnnn wilde je nou retro hippe bekers?![]()
![]()
Ze gaan naar de kringloop winkel...tezamen met het oerlelijke roze 17 jarige servies van mn schoonzusjequote:Op zaterdag 4 december 2010 22:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze zijn wel gaaf, kun je vast nog iemand blij mee maken
Gezellig hé?!quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:15 schreef Deisyy het volgende:
OMG, ik zie nu pas je foto van de verhuisdozen
Gelukkig zit je zelf niet in een doosquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gezellig hé?!![]()
zie daar.....mijn leven in een doos
de kaarsjes zitten ook in de doosquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig zit je zelf niet in een doos![]()
Heb je alles al ingepakt? Jij moet je krachten natuurlijk een beetje verdelen en kan het niet op het laatste moment aan laten komen.
Ziet er gezellig uit, kaarsje aan en sfeer!
Als je slim bent heb je je keukenspullen al allemaal ingepakt, dus kan je de laatste week bij iedereen aanschuivenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
de kaarsjes zitten ook in de doos![]()
Ik doe idd gewoon elke dag wat....en heb al veel gedaan en veel weggegooid....
het is meer dat ik mezelf er toe moet aanzetten
Maar inmiddels is alles bijna ingepakt...Alleen het hoognodige niet maar dat doe ik in deze laatste week....Moet ook nog 1 kast en het bed uit elkaar halen....
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je slim bent heb je je keukenspullen al allemaal ingepakt, dus kan je de laatste week bij iedereen aanschuiven
Prima! Ik heb mijn biefstuk graag, à point! Wanneer kunnen we aanschuiven?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je slim bent heb je je keukenspullen al allemaal ingepakt, dus kan je de laatste week bij iedereen aanschuiven
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Prima! Ik heb mijn biefstuk graag, à point! Wanneer kunnen we aanschuiven?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo bescheiden ookquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat je gelijkt hebt, een beetje extra fruit en vitaminepilletjes doen de restquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee ik doe zelf gewoon koken....DK is nog lang niet in staat om zoveel de deur uit te gaan.....en we eten maar wat meer makkelijk
Duur biefstukje gaat dat worden met transport of verzend-kosten!quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij mag elke dag biefstuk bij me komen eten hoor
Stroganoffsausquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo bescheiden ook![]()
Sausje of lekker champignonnetjes erbij?![]()
Ik heb al 2 bakjes Bugles metquote:
ken het ook wel bakken en schuif het zo in een envelopjequote:Op zaterdag 4 december 2010 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Duur biefstukje gaat dat worden met transport of verzend-kosten!
[..]
Stroganoffsaus![]()
![]()
ja echt, weet je waar ik nu zin in heb, een vette zak patat met hete pindasaus met uitjesquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb al 2 bakjes Bugles met [ afbeelding ]
leeg gegeten en ik heb nog steeds trek.
Ha en dan gaat de post staken! En dan heb ik over vijf dagen een biefstukje briequote:Op zaterdag 4 december 2010 22:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ken het ook wel bakken en schuif het zo in een envelopje
Doe voor mij dan een frikandel speciaalquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja echt, weet je waar ik nu zin in heb, een vette zak patat met hete pindasaus met uitjes
Na 5 dagen heb je geen postbode meer nodig, maar komt de biefstuk vanzelf naar je toe lopenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ha en dan gaat de post staken! En dan heb ik over vijf dagen een biefstukje brie
Excellente keuze! Een ware snack-connaisseur!quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe voor mij dan een frikandel speciaal
Das nog enger!quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na 5 dagen heb je geen postbode meer nodig, maar komt de biefstuk vanzelf naar je toe lopen
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:42 schreef Deisyy het volgende:
2 posts achter elkaar, ik zit aan mijn taks
Morgen. Pepersausje goed genoeg voor meneer de kardinaal?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met deze temperaturen echt niet! Blijft het ding gewoon dood voor je deur liggen!quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na 5 dagen heb je geen postbode meer nodig, maar komt de biefstuk vanzelf naar je toe lopen
Als ik jou postings lees vraag ik me steeds af hoe vaak jullie heen en weer tuffen. Heel vaak volgens mij. Ik word al moe al ik er aan denk. Wij moeten ongeveer 850 km voor we op "geboortegrond" zijn, maar jullie dus het dubbele............?quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:19 schreef hondjes het volgende:
Even rustig zitten en stiekem een sigaretje
Babies die niet willen slapen, pffffffffffffffffft
Ik doe het licht weer even aan, ben net thuisquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga te bed!![]()
* De_Kardinaal doet het licht uit!
Had een verjaardag van een vriend van me, we probeerden te sleeën op de stijle weg voor z'n huis maar dat lukte niet omdat het dooit, toen zijn we maar sneeuwballen gaan gooienquote:Op zondag 5 december 2010 03:26 schreef willem-jozef het volgende:
remlos, alles goed?![]()
wat heb je gedaan vanavond?
die wiegel moeten ze ook 'ns tegen de muur zetten
1700kmquote:Op zondag 5 december 2010 00:03 schreef spuitje het volgende:
[..]
Als ik jou postings lees vraag ik me steeds af hoe vaak jullie heen en weer tuffen. Heel vaak volgens mij. Ik word al moe al ik er aan denk. Wij moeten ongeveer 850 km voor we op "geboortegrond" zijn, maar jullie dus het dubbele............?
quote:Op zondag 5 december 2010 03:28 schreef willem-jozef het volgende:
ik zet deze ff op, luister gerust mee:
hahaha schitterend, Obama plus accent en die plassterk, ach ze zijn allemaal leuk gedaan.quote:
Ik moet vanmiddag een uurtje of 2 sinterklazen bij mn kleine nichtje....niet echt heel veel zin maja......quote:Op zondag 5 december 2010 11:02 schreef Copycat het volgende:
Hier ook. Het regent en de sneeuw is veranderd n grijze soep.
Dat vind ik altijd zo'n troosteloze fase.
Eerst nog maar eens een, daarna beslis ik over het dagprogramma.
Na de kerst vind ik het wel oke....maar tot die tijd even nietquote:Op zondag 5 december 2010 11:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het blijft kwakkelen komende week, overdag dooi, 's nachts een paar garden vorst. Tussendoor wat natte sneeuw. Wat mij betreft gaat het 15 graden vriezen en valt er dagelijks sneeuw tot half maart
quote:
quote:
Ja, ik heb ook een Mii, maar die ziet er wat minder uit dan ET!quote:Op zondag 5 december 2010 13:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ook wel "Mii" genoemd
Dit is dus zegmaar mijn 'usericon' op het Wii systeem
Een wat hebben?quote:Op zondag 5 december 2010 14:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Mensen die wél een Wii hebben maar géén Ps3_!
quote:Op zondag 5 december 2010 13:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook een Mii, maar die ziet er wat minder uit dan ET!
Dat komt vanwege Sinterklaas!quote:
Ja ben ik, maar vraag niet hoe. Ik zat in een overvolle sprinter vol met dronken F-siders (die gingen richting Ajax - NEC). Op Utrecht ben ik opgehaald, op de A12 was er geen file meer gelukkigquote:Op zondag 5 december 2010 15:38 schreef Gert het volgende:
Zou Pietje nog op tijd bij moeders zijn gearriveerd?
Op weg er naartoe al dronken zelfs. Ja je moet toch wat, voor het voetbal hoef je niet te gaan.quote:Op zondag 5 december 2010 15:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja ben ik, maar vraag niet hoe. Ik zat in een overvolle sprinter vol met dronken F-siders (die gingen richting Ajax - NEC). Op Utrecht ben ik opgehaald, op de A12 was er geen file meer gelukkig.
Sokken!quote:Op zondag 5 december 2010 15:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een boek
[ afbeelding ]
Sokken en een chocoladeletter. Was leuk, hele familie was er. Hoe was jouw sinterklaas met je hummeltje?
Dat hele sinterklaasgebeuren doen we om gewoon ff weer met z'n allen bij elkaar te zijn (iedereen is druk druk druk dus hoe vaak komt dat nog voor). Het zijn wel mooie sokken ja, voor onder m'n pak. Maar ook Hema-sokken zou ik prima gevonden hebben, je hebt er tenminste wat aanquote:Op zondag 5 december 2010 16:05 schreef Gert het volgende:
Sokken!![]()
Wat schattig. Gewoon van de Hema, of zijn het "bijzondere"?
Ah tofquote:Ja was leuk. Samen met z'n nichtje, ook 4, was het. Manden voor de deur zetten, op de ramen bonzen en toen werden ze nóg hyperder.
Wel apart om te zien hoe ze nauwelijks langer dan een paar seconden hun aandacht bij zojuist uitgepakte cadeaus, waaronder ook echt hele mooie, konden houden. Want er waren immers nog zóveel méér pakjes! Wat zou dáár nog allemaal in zitten!
Dus na een paar blikken op het zojuist gescoorde speelgoed werd er "mogen we weer een nieuwe pakken?!" gegild, en hop dan stuiterde het weer met rode wangen naar de tafel met cadeaus.
Vanochtend was-ie nóg aan het stuiteren en hij ligt nu voor het eerst sinds weken weer een keer een middagtuk te doen.
ik ookquote:Op zondag 5 december 2010 16:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb op Noek gestemd;
Forum
Meest gemiste moderator (vertrokken 2010) Noek
Ik heb twee keer gestemd:quote:Op zondag 5 december 2010 16:24 schreef Gert het volgende:
Ah "de lijstjes". Dat gaat de komende weken weer gonzen all over FOK! want dat víndt men toch mooi.![]()
Kun je ook in één categorie stemmen en de rest laten voor wat het is?
Effe checken...
Yep.
Ik heb je nooit genotequote:Op zondag 5 december 2010 16:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb twee keer gestemd:
Forum
en
[RLS SC #1012] Weg met de dooi
De rest zegt mij niet zoveel! En stemmen op mensen die mij notes geven
Ik kijk mijn notes nooit na, dus je bent nog steeds een 'verdachte'.quote:
Het angstzweet breek bij Pietje al uit!quote:Op zondag 5 december 2010 16:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sowieso kan een user er toch niet achter komen wie 'm genote heeft?
Klopt. Omdat dat er ook niet toe doet als de note terecht is. En als ie dat niet is verwijderen wij 'm.quote:Op zondag 5 december 2010 16:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sowieso kan een user er toch niet achter komen wie 'm genote heeft?
quote:Op zondag 5 december 2010 16:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het angstzweet breek bij Pietje al uit!
Hangt ervan af. Als het ongepast is wordt ie er wel op aangesproken.quote:Op zondag 5 december 2010 16:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Krijgt een moderator of fa die notes lekt daarvoor ook een note?
Ik ben al klaar met stemmen, appeltje/eitje!quote:Op zondag 5 december 2010 16:40 schreef Toverheks het volgende:
zal vanavond wel eens gaan stemmen daar in dat topic
Ja, iedereen die kan noten kan iedereen een note geven. Het is ook niks meer dan een soort administratie, om daar nou een hiërarchie in te bouwen gaat wat ver misschienquote:Op zondag 5 december 2010 16:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kunnen moderators elkaar notes geven? Of werkt alles hiërarchisch?
Je mag van iedereen hier over FHF praten, alleen bepaalde users continu de grond in boren staan we niet toe.quote:Op zondag 5 december 2010 16:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kunnen moderators elkaar notes geven? Of werkt alles hiërarchisch?
Als Rood/Donkerblauw (of is het paars?) zegt dat je hier niet over FHF mag spreken maar Blauw zegt van wel, hoe zit het dan hier?
nee, ik ga er ff voor zitten, diep nadenken en dan invullenquote:Op zondag 5 december 2010 16:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben al klaar met stemmen, appeltje/eitje!
Aha, dat kan ook! Mij teveel hokjes en keuzes. Dat gaat me de pet te boven!quote:Op zondag 5 december 2010 16:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, ik ga er ff voor zitten, diep nadenken en dan invullen
quote:Op zondag 5 december 2010 16:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, iedereen die kan noten kan iedereen een note geven. Het is ook niks meer dan een soort administratie, om daar nou een hiërarchie in te bouwen gaat wat ver misschien.
Hadden jullie de vragen onderling verdeeld?quote:Op zondag 5 december 2010 16:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Je mag van iedereen hier over FHF praten, alleen bepaalde users continu de grond in boren staan we niet toe.
Je kan ook alleen in bepaalde categorieën stemmenquote:Op zondag 5 december 2010 16:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, dat kan ook! Mij teveel hokjes en keuzes. Dat gaat me de pet te boven!
Heb ik gedaanquote:Op zondag 5 december 2010 16:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan ook alleen in bepaalde categorieën stemmen
Ja, we zijn complementairquote:Op zondag 5 december 2010 16:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Hadden jullie de vragen onderling verdeeld?
Dus Gertje is redundant?quote:
quote:Op zondag 5 december 2010 16:56 schreef Toverheks het volgende:
ik stem op Remlof
![]()
Pietje&Gert![]()
Op Noek![]()
op ..........voor de rest zie ik wel
Mwah..quote:Op zondag 5 december 2010 16:28 schreef remlof het volgende:
En als ie dat niet is verwijderen wij 'm.
Ja, ik mag op vakantie naar Sharm el-Sheikh.g]quote:
Nog wat moois gekregen?quote:Op zondag 5 december 2010 17:27 schreef Laysa het volgende:
Ik heb geen zin meer om te stemmen.....jolijt![]()
Zo...Sinterklaas ook gehad en precies hoe Gert het zei: Oooooooooooo mooi maar dr zit nog meer in de zak....stuiterdestuiter
Bel je BBQ-mattie effe want je weet duidelijk niet waar dit over gaat.quote:Op zondag 5 december 2010 17:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
stel je niet aan mannoek had it coming
![]()
hoi gertjuh en alle anderennnnnn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |