abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89506851
De vader van mijn neefje en nichtje ( 8 en 11) is onlangs overleden aan kanker, hun moeder is op dit moment niet in staat om te werken en inmiddels zitten zij dus ook in de bijstand.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om hun een hart onder de riem te steken, ik ben pas 16, heb ik voor hun van mijn spaargeld een playstation 3 gekocht ( een kapotte) welke ik heb gerepareerd met als bedoeling om deze aan
mijn tante te geven voor de kleintjes.

Alleen missen er een paar onderdelen aan de PS3 namelijk:
- een 2,5" harde schijf
- een controller
- het belangrijkste, spellen

Het is voor mij dan ook erg lastig om spellen en onderdelen voor hen te kopen, en zonder deze is het cadeau gewoon niet compleet -O-

Ik woon vlakbij Groningen,
mijn dank is heel groot, en ik ben bereid om een wederdienst naar keuze uit te voeren ( denk hierbij aan het uitlaten van een hond, het boodschappen doen voor familie etc

nogmaals bedankt
pi_89507039
Hoe heb je hem gerepareerd? Reflowen helpt meestal maar voor een tijdje.
Ik heb overigens wel een 80gb hdd voor je liggen uit mijn ps3, ik zal ook nog wel ff kijken of ik nog een oud spel heb liggen
pi_89507134
ik heb hem gerepareerd, dmv het reflowen, ( in de oven), en als hij er mee uit scheid dan fix ik hem nog een keer, het belangrijkste vind ik dat die kids nu gewoon wat afleiding hebben ;)

bedankt voor je reactie in ieder geval:)
  One tough cookie zaterdag 4 december 2010 @ 02:34:14 #4
169210 liesje1979
pi_89507739
Lieve TS, hoe goed bedoelt ook dit is (nog) niet de bedoeling van dit subforum. -O-
We zijn pas net begonnen en om het nog enigzins controleerbaar en overzichtelijk te houden hebben we voor nu het beleid dat het puur fok!kers helpen fok!kers moet blijven en dat het dus niet toegestaan is hulp te vragen voor derden. Misschien dat dit in de toekomst nog een optie wordt, maar voor nu willen we eerst eens kijken hoe het zo gaat.

Sorry, je krijgt een slotje. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')