Ook goedemorgen, en, wilde plannen voor vandaag?quote:
Wilde plannen? Nee, buiten werken geen andere plannen.quote:Op zondag 5 december 2010 09:08 schreef Clan het volgende:
[..]
Ook goedemorgen, en, wilde plannen voor vandaag?
Ik vetrek over een uur naar Nijmegen, hoop dat ik het ga halen op de wegen. Ik wilde eigenlijk rond 11:00 gaan, maar denk niet dat dan op tijd ben.
Hoe is het daar, ook zo'n psk sneeuw van minstens 10 cm?
Was goed, het begon een uurtje voor de parade te sneeuwen, dus het werd een echte witte Kerst parade. De vrouwtjes vonden het ook prachtig, en een jonge die bij mijn vrouw in de klas zit en aan de kant stond vond het hellemaal te gek toen hij mocht meerijden.quote:
Heb het gedaan.quote:Op zondag 5 december 2010 09:02 schreef Clan het volgende:
[..]
Haha, wil je even een reactie geven binnen het topic 'Soldatenliedjes' Ben zeer benieuwt naar je mening
Groet Clan
Tja, een ieder zal z'n roes nog liggen uitslapen vermoed ik.quote:Op zondag 5 december 2010 12:18 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja lijkt hier wel op Arlington, enkel dan twee keer zo doods.
Tja, hard aan het werk. En Maitje ligt nog te snurken na het stappen.quote:Op zondag 5 december 2010 12:18 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja lijkt hier wel op Arlington, enkel dan twee keer zo doods.
Hehe, die zal wel laat wakker wordenquote:Op zondag 5 december 2010 12:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja, hard aan het werk. En Maitje ligt nog te snurken na het stappen.
Je bent wakker! Goeiemiddag.quote:
Het is dan ook nog geen 1500 uur.quote:Op zondag 5 december 2010 12:24 schreef ErwinRommel het volgende:
Hier nog eentje btw.......*kijkt naar links en ziet geen beweging*
Als je het over de duvel hebt.......:Dquote:
Zal haar zo maar eens met wat ijswater wakker maken. Dat zal ze erg waarderenquote:
Heb je je testament al af?quote:Op zondag 5 december 2010 12:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zal haar zo maar eens met wat ijswater wakker maken. Dat zal ze erg waarderen
Heelhuids thuisgekomen?quote:Op zondag 5 december 2010 12:30 schreef Maitje het volgende:
Hello!
Ja maitje heeft 8 uur slaap nodig. Dus dat zegt al genoeg hoe laat ik erin lag..m
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |