alles is tof hierquote:Op zondag 5 december 2010 17:27 schreef Vronsky het volgende:
Redelijk, paar dagen pauze gehad.
Ga over 19 dagen rondreisje zuid europa doen tot eind Januari.
Alles tof daar?
quote:Op zondag 5 december 2010 17:30 schreef Sine_Pari het volgende:
Wat denk je dat ze je zo snel laten gaan bij het vreemdelingen legion?
Geen wonder. Lotusss heeft geen fut en jij bent bang voor haar.quote:Op zondag 5 december 2010 19:01 schreef ErwinRommel het volgende:
Heh, Lotusss en ik samen in 1 keuken, en samen tapas in elkaar zetten!! Tot mijn verrassing storen we elkaar totaal niet en de messen zijn niet nodig geweest om elkaar te lijf te gaan
Dat is wel ongeveer hoe het zit jaquote:Op zondag 5 december 2010 19:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen wonder. Lotusss heeft geen fut en jij bent bang voor haar.
Castratie!?quote:Op zondag 5 december 2010 19:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat is wel ongeveer hoe het zit ja
Deel 2 van Operatie Kitchen Terror vangt zo aan: de mediterraanse gehaktballetjes van ErwinRommel!
Aangezien ik vanavond eigenlijk flink met de roe wilquote:
Waar is mijn riem............ah!!quote:Op zondag 5 december 2010 19:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Aangezien ik vanavond eigenlijk flink met de roe wil, doe ik dat vanavond maar niet.
Rundergehakt dus
prettige 2-3 dagen vronsquote:Op zondag 5 december 2010 20:55 schreef Vronsky het volgende:
The Cure
Maar ik ben weer even weg voor 2-3 dagen, prettige avond verder!
quote:
Slaap lekker Cobra! Wij gaan zo etenquote:Op zondag 5 december 2010 20:59 schreef Cobra4 het volgende:
Ondanks dat ik Maitje de hele avond heb moeten missen maakt The Cure weer wat goed.
Ik ga nog even lezen en dan snurken. Om 0445 gaat de wekker weer.
Slaapse allemaal.
Weltrusten lieve Maitje.
Welteruste Cobraquote:Op zondag 5 december 2010 20:59 schreef Cobra4 het volgende:
Ondanks dat ik Maitje de hele avond heb moeten missen maakt The Cure weer wat goed.
Ik ga nog even lezen en dan snurken. Om 0445 gaat de wekker weer.
Slaapse allemaal.
Weltrusten lieve Maitje.
Wat daagjes ruilenquote:Op maandag 6 december 2010 00:33 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik hen nog een heel leven weekend voor mij
Moet steeds verzinnen wat te doen.
Dank je wel. Weltrusten.quote:Op maandag 6 december 2010 06:24 schreef Sine_Pari het volgende:
Zie dat je op je werk bent aangekomen. Goede dienst zou ik zeggen, ik ga maffe.
Laat je maar op beamen. Is veiliger.quote:Op maandag 6 december 2010 06:58 schreef jankaas020 het volgende:
mogge, het schijnt spekglad te zijn en ik mag nog met de beamert op pad..
RWD for the win!quote:Op maandag 6 december 2010 06:58 schreef jankaas020 het volgende:
mogge, het schijnt spekglad te zijn en ik mag nog met de beamert op pad..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |