Ook goedemorgen, en, wilde plannen voor vandaag?quote:
Wilde plannen? Nee, buiten werken geen andere plannen.quote:Op zondag 5 december 2010 09:08 schreef Clan het volgende:
[..]
Ook goedemorgen, en, wilde plannen voor vandaag?
Ik vetrek over een uur naar Nijmegen, hoop dat ik het ga halen op de wegen. Ik wilde eigenlijk rond 11:00 gaan, maar denk niet dat dan op tijd ben.
Hoe is het daar, ook zo'n psk sneeuw van minstens 10 cm?
Was goed, het begon een uurtje voor de parade te sneeuwen, dus het werd een echte witte Kerst parade. De vrouwtjes vonden het ook prachtig, en een jonge die bij mijn vrouw in de klas zit en aan de kant stond vond het hellemaal te gek toen hij mocht meerijden.quote:
Heb het gedaan.quote:Op zondag 5 december 2010 09:02 schreef Clan het volgende:
[..]
Haha, wil je even een reactie geven binnen het topic 'Soldatenliedjes' Ben zeer benieuwt naar je mening
Groet Clan
Tja, een ieder zal z'n roes nog liggen uitslapen vermoed ik.quote:Op zondag 5 december 2010 12:18 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja lijkt hier wel op Arlington, enkel dan twee keer zo doods.
Tja, hard aan het werk. En Maitje ligt nog te snurken na het stappen.quote:Op zondag 5 december 2010 12:18 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja lijkt hier wel op Arlington, enkel dan twee keer zo doods.
Hehe, die zal wel laat wakker wordenquote:Op zondag 5 december 2010 12:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja, hard aan het werk. En Maitje ligt nog te snurken na het stappen.
Je bent wakker! Goeiemiddag.quote:
Het is dan ook nog geen 1500 uur.quote:Op zondag 5 december 2010 12:24 schreef ErwinRommel het volgende:
Hier nog eentje btw.......*kijkt naar links en ziet geen beweging*
Als je het over de duvel hebt.......:Dquote:
Zal haar zo maar eens met wat ijswater wakker maken. Dat zal ze erg waarderenquote:
Heb je je testament al af?quote:Op zondag 5 december 2010 12:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zal haar zo maar eens met wat ijswater wakker maken. Dat zal ze erg waarderen
Heelhuids thuisgekomen?quote:Op zondag 5 december 2010 12:30 schreef Maitje het volgende:
Hello!
Ja maitje heeft 8 uur slaap nodig. Dus dat zegt al genoeg hoe laat ik erin lag..m
Om een trekker om te halen, of met een scherp mes heb je niet veel kracht nodig. En met een honkbal knuppel moet je enkel voor vaart zorgen.quote:Op zondag 5 december 2010 12:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet nodig. Ze heeft kippekracht
Vuurwapens niet aanwezigquote:Op zondag 5 december 2010 12:32 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Om een trekker om te halen, of met een scherp mes heb je niet veel kracht nodig. En met een honkbal knuppel moet je enkel voor vaart zorgen.
Ik hoor het al. Jij hoeft het leger helemaal niet in. A'foort is the place to be voor spanning en sensatie.quote:Op zondag 5 december 2010 12:45 schreef Maitje het volgende:
Whehhe echt mooi!
Eerst in de sneeuw er naar toe, kon hier niet fietsen in de buurt, dus ik lopend naar de grote weg, toen kwam ik daar was er net een ongeluk gebeurd, de auto onderdelen lagen nog over de weg verspreid, maar goed.. Kon er fietsen dus ik hallf slingerend naar de tunnel.
Halverwege de afdaling zie ik in de verte 4 grote koplampen op mij afkomen, ik dacht wtf? Toen kreeg ik door dat het een sneeuwschuifert was. Dus ik snel op de stoep en toen kwam dat ding voorbij en tadaa. Hele weg schoon voor Maitje!
Uiteindelijk heel aangekomen in de stad, weinig mensen maar erg gezellig.
Toen 's nachts rond half 4 weer naar huis met de regen... Glad! Was haast niet te fietsen, dus eerste hele stuk gelopen en toen we op de grote weg waren konden we beide makkelijk fietsen.
Whehe, sensatie om uit te gaan.
De enige juiste afkorting is RNLMC.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:39 schreef AchJa het volgende:
Lapo uit vorig topic:
[..]
Als die maat van jou echt zo "poepgoed" is dan had hij er wel RNLMC van gemaakt...
Voor als nog kan mijn stapavond niet tippen aan het leger ...quote:Op zondag 5 december 2010 12:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Jij hoeft het leger helemaal niet in. A'foort is the place to be voor spanning en sensatie.
Teveel gedronkenquote:
Ja, had hem ook al gezien. Waardeloze agent. Sloeg ook nergens op dat die daar was bij die tokkies..quote:Op zondag 5 december 2010 14:18 schreef gerco94 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)lie_ziek_bezig_.html
ik vond die agent toch wel logisch, hij heeft waarschijnlijk een afspraak gemaakt met die jongeman z'n vader. dit zal waarschijnlijk een afspraak zijn over die andere brommer.quote:Op zondag 5 december 2010 14:20 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja, had hem ook al gezien. Waardeloze agent. Sloeg ook nergens op dat die daar was bij die tokkies..nerd
volgens mij is het ook gewoon dezelfde alleen heeft het creatieve mannetje hem gewoon een nieuw kleurtje gegevenquote:Op zondag 5 december 2010 14:25 schreef gerco94 het volgende:
[..]
ik vond die agent toch wel logisch, hij heeft waarschijnlijk een afspraak gemaakt met die jongeman z'n vader. dit zal waarschijnlijk een afspraak zijn over die andere brommer.
en de agent dacht in een flits te zien dat het gaat om de zelfde brommer.
Hmmwaa, dat is omdat we die afspraak idd niet weten. Toch vind ik dat deze politieagent zich aardig voor lul zet. Zoiets moet gewoon zonder camera afgehandeld worden. Klaar.quote:Op zondag 5 december 2010 14:25 schreef gerco94 het volgende:
[..]
ik vond die agent toch wel logisch, hij heeft waarschijnlijk een afspraak gemaakt met die jongeman z'n vader. dit zal waarschijnlijk een afspraak zijn over die andere brommer.
en de agent dacht in een flits te zien dat het gaat om de zelfde brommer.
Rij voorzichtig!quote:
Heb je wel goed naar het filmpje geluisterd?quote:Op zondag 5 december 2010 14:36 schreef m.k het volgende:
[..]
volgens mij is het ook gewoon dezelfde alleen heeft het creatieve mannetje hem gewoon een nieuw kleurtje gegeven
hij had die gast gewoon een boete moeten geven voor alles waar hij een boete voor had kunne krijgen, dan leert hij misschien dat hij normaal moet gaan doenquote:Op zondag 5 december 2010 15:03 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hmmwaa, dat is omdat we die afspraak idd niet weten. Toch vind ik dat deze politieagent zich aardig voor lul zet. Zoiets moet gewoon zonder camera afgehandeld worden. Klaar.
ja ik denk dat ik te verbijsterd was om goed te luisterenquote:[..]
Heb je wel goed naar het filmpje geluisterd?
Men haalt de papieren er toch bij en zijn uiteindelijk na gekeken... dus het ging niet om dezelfde brommer.
Waarom? Dat kind reed er toch niet op? Misschien een boete voor het dreigen wat deze man doet, maar daar is dan ook alles meegezegd.quote:Op zondag 5 december 2010 15:11 schreef m.k het volgende:
[..]
hij had die gast gewoon een boete moeten geven voor alles waar hij een boete voor had kunne krijgen, dan leert hij misschien dat hij normaal moet gaan doen
Ja..quote:ja ik denk dat ik te verbijsterd was om goed te luisteren
Dag Piet!quote:
dat meen je nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |