fucking sneeuw!!!
ik ging iets voor tweeen weg en ik ben nu pas thuis!!!
voor een ritje van normaal gesproken en half uur, en ik was al blij dat ze uberhaupt reden

ik mega tevreden in de tram een spelletje spelen, stopt het ding in the middle of nowhere ... niemand weet waar het was en er was geen halte dus je mocht er ook niet uit.
zou tien minuten duren dus een uur later zegt de driver 'ja we gaan naar het dichtsbijzijnde station want alles staat vast jonge!' maar bij dat station komen geen bussen en ook geen andere trammetjes zegt de goede man 'ja je moet naar het eerstvolgende station lopen, daar gaan wel bussen en trammetjes'
op de vraag waarom hij daar dan niet heen was gegaan kwam geen antwoord, zolang meneer aar afgelost werd was het goed genoeg voor hem en bovendien kwam er vervangend vervoer
wachten
wachten
batterij van mijn psp leeg
wachten
komternogvervoerofwa?
nee, er komt zo een busje om mij op te halen en dan is het klaar voor mij zegt meneer de busman.
dit stuk is namelijk de buitenzone daar mogen wij niets doen, das van prorail en die hebben geen bussen.
mazzeltje voor mij dat een maat vanmij op ongeveer een half uur stevig doorlopenvan die halte woont en om 6 uur thuiskwam dus ben ik daar maar naar toe gelopen, zijn bier opgedronken tot de tram problemen opgelost waren en toen ben ik naar huis gegaan & here we are
de rampstadrail is fucking stupid met hun glimmende stille trammetjes maar er hoeft maar een blaadje of een sneeuwvlokje of een zonnestraal tegenaan te vallen ze staan allemaal (de hele route!) urenlang stil!
de Rampstadral is all show, no go!
yeah I said it
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.