Mooi he.quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:07 schreef ErwinRommel het volgende:
@Cobra en @Maitje, zie twitter voor foto die ik net heb ge-upload
Wat ga jij verwachten van de Sint te krijgen? Ook de roe? En dan mee naar Spanje in de zak van zwarte pieP?quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:16 schreef jankaas020 het volgende:
Kutweer, nou gaat ons sinterklaas feest niet door...
Wordt er nog Sinterklaas gevierd in huize Rommel?quote:
Ben nu in Huize Lotusssquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:27 schreef Vortix het volgende:
[..]
Wordt er nog Sinterklaas gevierd in huize Rommel?
Nog mooier om te zien is hoe mensen een mooie schuiver maken in een bocht als ze met twee boodschappentassen aan het stuur hebben en vol op hun plaat gaanquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:03 schreef Maitje het volgende:
Moest net ff naar de supermarkt, door de sneeuw. Echt prachtig hoe je mensen ziet autorijden en moeilijk doen... Mensch.. geniet!!
quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:09 schreef jankaas020 het volgende:
Geen beter vermaak dan leedvermaak!
Lekkerquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maar morgen gaan we wel samen tapas eten en maken.
Aaah, nee das zielig..quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nog mooier om te zien is hoe mensen een mooie schuiver maken in een bocht als ze met twee boodschappentassen aan het stuur hebben en vol op hun plaat gaan
Hij doet het niet...quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:39 schreef jankaas020 het volgende:
Precies:
[ afbeelding ]
Hip, man, sneakers!
Yep. Zo ging ik vandeweek btw ook op m'n plaatquote:
Gaat idd hard ja. Hier zijn de sporen van de kattenpootjes reeds dichtgesneeuwdquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:48 schreef Cobra4 het volgende:
Gaat wel hard zeg. Zeker 4 cm sneeuw in 1,5 uur tijd.
Geen Sinterklaas idd. Wel kerst.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:01 schreef Pumatje het volgende:
Rommel. wtf geen sintklaas?
Ik had toch wel verwacht dat juist zulke dingen je naar NL deden terugkomen ik bedoel..
dat is toch iets speciaals, van kinds af aan
Waarom dat?quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:11 schreef Pumatje het volgende:
heb vannacht, in mijn zomerslaapzak, in mijn auto ( die golf 2 ) overnacht...
Men.. koud
Dat meen je nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:13 schreef Pumatje het volgende:
pfff ging stappen in Nijmegen..
teveel gedronken.. verdwaald, kon het huis van die maat niet meer vinden.![]()
mgoed, telefoon lag bij hem. Dus ik dacht.. dan maar in de auto.
was echt, echt koud vannacht in dat prullerige zomerslaapzakje.
Dan laat je de motor toch stationair lopen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:13 schreef Pumatje het volgende:
pfff ging stappen in Nijmegen..
teveel gedronken.. verdwaald, kon het huis van die maat niet meer vinden.![]()
mgoed, telefoon lag bij hem. Dus ik dacht.. dan maar in de auto.
was echt, echt koud vannacht in dat prullerige zomerslaapzakje.
Daar dacht ik dus ook aan! maar je motor 6 uur lang stationair laten lopen, kans op koolstofdioxide vergiftiging. Het is in ieder geval niet gezond om te slapen, kan gevaarlijk zijn.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan laat je de motor toch stationair lopen?
Nou, zodra ik wakker werd.. auto gestart.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:20 schreef jankaas020 het volgende:
Maar je was dus muf aan het rondrijden door Nijmegen?
Woehahaaaa....!!quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:19 schreef Pumatje het volgende:
yeah....
werd ik wakker, in hartje nijmegen.
Voor zo'n studentenflat, midden tussen de studenten die kamers zochten etc. Blijkbaar me auto midden op een parkeerterrein geparkeerd waar een opendagje zou zijn volgende dag..
damnit.die zullen ook allemaal wel gedacht hebben.
Beide raampjes op een kiertje doenquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:22 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Daar dacht ik dus ook aan! maar je motor 6 uur lang stationair laten lopen, kans op koolstofdioxide vergiftiging. Het is in ieder geval niet gezond om te slapen, kan gevaarlijk zijn.
was gelukkig nog helder genoeg daarvoor
Waar is "hier"?quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:35 schreef m.k het volgende:
bij jullie ligt nog niks vergeleken met hier, hier ligt nu zeker 25 cm. net ff de stoepen van 3 huizen schoongemaakt. ik heb mijn burger plicht weer gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |