Ja dag, wij ook, zijn wij zo sloom?quote:
Die debiele nieuw topic-knop werkte nietquote:
Wij ook?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dag, wij ook, zijn wij zo sloom?
Nee
Eerst refreshen hequote:Op vrijdag 3 december 2010 23:37 schreef APK het volgende:
[..]
Die debiele nieuw topic-knop werkte niet
Deze 'Valerie'ging wel overigens
Gelijk f5 en dan op die knop rammen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:37 schreef APK het volgende:
[..]
Eén keer F5en en hij staat er wel, die knop.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:37 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben niet omgelazerdquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
Tombo, mocht je nog niet omgelazerd zijn, ik heb de Blue Lagoon foto geloof ik onlangs uit mijn photobucket gemieterd. Sorry
En dat moest ik weten?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:38 schreef Greys het volgende:
Eén keer F5en en hij staat er wel, die knop.
Vlotje
Nee, bespaar je de moeite, echtquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben niet omgelazerd
Ik ga even zoeken
Blue lagoon!quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:40 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben niet omgelazerd
Ik ga even zoeken
Nee, nee en nogges nee.quote:
Doe maar via PM tombo, krijg je een naaktfoto van mijquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, nee en nogges nee.
Zelfs tijdens mijn huidige schaamteloze status.
nee, mss kan Roelletje dr ff een zetje gevenquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:42 schreef Greys het volgende:
Ja, laat die kleine ook meteen d'r arm in die van Charlotte haken.
Als ze er bij kan.
Jij had het over je borsten laten zien toch?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, bespaar je de moeite, echt
Hoe kwam je daar in godsnaam ineens bij?
Ik geloof je niet meer na die vorige PMquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:43 schreef APK het volgende:
[..]
Doe maar via PM tombo, krijg je een naaktfoto van mij![]()
Oh en de song valt toch wel mee
Zou ik ook niet doenquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:44 schreef tombolafan het volgende:
Ik geloof je niet meer na die vorige PM
Kies jij maar, poepjequote:Op vrijdag 3 december 2010 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Truth or dare?
Hoewel, ik geloof dat ik dat beter niet kan doen nu
Vingervlekken.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:46 schreef oh-oh het volgende:
Hij had wel ff met een vochtig doekie over zn gitaar mogen gaan ook, die vieze vette vingervlekken
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Vingervlekken.
Hate jij het ook zo when that happens?
Je probeert eronder uit te komenquote:
op gitaren verschijnen al vingerafdrukken als je er naar kijktquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:46 schreef oh-oh het volgende:
Hij had wel ff met een vochtig doekie over zn gitaar mogen gaan ook, die vieze vette vingervlekken
GREYSquote:
Hij moest ook helemaal niet gitaarspelen, hij kon dr niks van.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
op gitaren zie je al vingerafdrukken als je er naar kijkt
Ik ging helemaal aan mezelf twijfelenquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:46 schreef Greys het volgende:
Borsten laten zien?
Had ik het daar net over?
Nee, dat had ik me echt wel herinnerd, sorry
En op de foto staan ze niet.
Daar hing mijn haar er heel Blue Lagoonerig over.
(Volgens mij had ik toen ook gedronken, dat kan niet anders)
Of wacht. Dat was de avond dat ik per ongeluk de voordeur open had laten staan geloof ik, heel de avond. En dat ik niet durfde slapen en dat ik met Hara zat te hyperen. Of was dat wéér een andere avond met drank?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh. Nou zullen we een spelletje doen? Wie verliest moet zijn/haar tieten posten
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Truth or dare?
Hoewel, ik geloof dat ik dat beter niet kan doen nu
Nee ik kan die foto echt niet posten ivm de telefoon van APK.quote:
Nee Ing, we kunnen echt niet nu nog zeggen dat we Greys toch niet mee willen de 29equote:Op vrijdag 3 december 2010 23:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo, potver, ik vroeg je wat in PM
Staat nog steeds op m'n netvlieps, do not wurrie Flurriequote:Op vrijdag 3 december 2010 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik kan die foto echt niet posten ivm de telefoon van APK.
Don't ask
Q heeft het daar over borsten laten zien.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ging helemaal aan mezelf twijfelen![]()
![]()
![]()
Het kwam door deze reactie ja
[..]
[..]
Aaaah, dat gaat me een kapitaal aan drank kostenquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee Ing, we kunnen echt niet nu nog zeggen dat we Greys toch niet mee willen de 29eDaar kun je over blijven pmmen, maar dat kan ECHT niet
Jij reageert daarop met "truth or dare"!quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Q heeft het daar over borsten laten zien.
Niet ik
Je hebt er nóg nachtmerries van?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Staat nog steeds op m'n netvlieps, do not wurrie Flurrie
Ik heb de jouwe anders nog steeds niet gezien. Saai wijf.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Q heeft het daar over borsten laten zien.
Niet ik
Nachtmerries? Nee johquote:
Mijn onderdelen waren allemaal keurig bedekt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:56 schreef oh-oh het volgende:
Qwea Greys en ik zijn de enigen die hier daadwerkelijk hun boobs hebben laten zien toch?
Poog maarquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's te ingewikeld om nu uit te leggen.
Echt.
Mijnes ook, daar lag een puppy opquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn onderdelen waren allemaal keurig bedekt.
Enigszins.
Sorry, maar jouw tieten en die van Greys kan ik me nou écht niet herinneren.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:56 schreef oh-oh het volgende:
Qwea Greys en ik zijn de enigen die hier daadwerkelijk hun boobs hebben laten zien toch?
WAT ?!quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:56 schreef oh-oh het volgende:
Jezus, ze krijgt ook 1 pm hoor. En gelijk zeikenquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Van Q heb ik genoeg gezien, laat die boeps maar zitten
Huhquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik kan die foto echt niet posten ivm de telefoon van APK.
Don't ask
Jij snapt hem zelfs nietquote:
Er is iets met de telefoon van APK waardoor hij meer op een foto ziet dan dat er op staat.quote:
Greys....popje....ga es ff zitten...quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is iets met de telefoon van APK waardoor hij meer op een foto ziet dan dat er op staat.
Ik dacht dat het bullshit was, maar het is zo
Als ik een foto heb met twee personen waar ik er eentje compleet van af knip en die dan opsla... als ik die hier dan post en hij ziet de foto, dan ziet hij ook maar 1 persoon. Maar bekijkt hij die foto op zijn telefoon, ziet hij de originele foto waar die andere persoon ook gewoon nog op staat.
Snap je?
Greys kom op zegquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is iets met de telefoon van APK waardoor hij meer op een foto ziet dan dat er op staat.
Als ik een foto heb met twee personen waar ik er eentje compleet van af knip en die dan opsla... als ik die hier dan post en hij ziet de foto, dan ziet hij ook maar 1 persoon. Maar bekijkt hij die foto op zijn telefoon, ziet hij de originele foto waar die andere persoon ook gewoon nog op staat.
Snap je?
dat is technisch onmogelijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Snap je?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Greys....popje....ga es ff zitten...
Da ka heulnie
Echtquote:
Greys get realquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:59 schreef Greys het volgende:
Niet dat er op de Blue Lagoon foto nog een persoon stond...
Maar er was wel een en ander af geknipt en dat risico neem ik echt niet
Oh jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Snap je?
Nee, niet echt. Dat lijkt me ook vrij onmogelijk, maar goedquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Snap je?
Greys, nu moet je je echt loeihard gaan zitten schamen, geloof me maarquote:
True, vreemd genoegquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Greys....popje....ga es ff zitten...
Da kan heulnie
Hilaaaarisch ditquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Greys, nu moet je je echt loeihard gaan zitten schamen, geloof me maar![]()
![]()
![]()
ECHT ECHT ECHT!quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
apk kan ook vliegen, en als je aan zijn neus trekt loopt er verse espresso uit zijn oor
Heb jij uberhaupt door wat voor onzin je net hebt uitgekraamd eigenlijk?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Snap je?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Greys, nu moet je je echt loeihard gaan zitten schamen, geloof me maar![]()
![]()
![]()
* Oeh, APK trekken gaat *quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
apk kan ook vliegen, en als je aan zijn neus trekt loopt er verse espresso uit zijn oor
en die andere foto stond niet ook toevallig ergens online...?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
ECHT ECHT ECHT!
Ik had een foto met alleen mij er op.
En hij stuurt hem terug met mijn zus er weer naast.
Sssssssssshtquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en die andere foto stond niet ook toevallig ergens online...?
Vergeet niet dat als je over zijn penis wrijft, er geld uit komtquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:59 schreef Greys het volgende:
Niet dat er op de Blue Lagoon foto nog een persoon stond...
Maar er was wel een en ander af geknipt en dat risico neem ik echt niet
Dacht ik ookquote:
dat zou ik niet kunnen bevestigen, maar wat jij in je vrije tijd doet moet je zelf wetenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vergeet niet dat als je over zijn penis wrijft, er geld uit komt
Dat lijkt me het meest waarschijnlijke. Ook in een photobucket.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en die andere foto stond niet ook toevallig ergens online...?
Neequote:Op zaterdag 4 december 2010 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, ik kan het me echt niet voorstellen![]()
Heb je niet p.o. de verkeerde foto gestuurd?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat zou ik niet kunnen bevestigen, maar wat jij in je vrije tijd doet moet je zelf weten
Goed wrijven meidquote:
Dat mag je ons de 29e laten zien, ik kennie wachtenquote:
Dat kan niet, dan is APK er niet en die heb ik er toch echt bij nodigquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat mag je ons de 29e laten zien, ik kennie wachten
Het meest hilarische is dat arme Grees gelijk heeft.quote:
She is so fucking gullablequote:Op zaterdag 4 december 2010 00:05 schreef Qwea het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd, dat we Greys écht even in de smiezen moeten houden. Dit begint een béétje uit de hand te lopen met dat gekeuvel van dr.
Dat is onmogelijk.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:05 schreef APK het volgende:
[..]
Het meest hilarische is dat arme Grees gelijk heeft.
Ik heb twee foto's waar zij alleen op staat en op mijn telefoon zie ik meer
Dacht ik ook, en ik heb er geen app voor.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:06 schreef Qwea het volgende:
Dat is onmogelijk.
Of er moet 1 of andere app voor zijn, maar dan nog zou dat onmogelijk zijn.
Zullen we het ff testen dan?
Heeft Q dezelfde telefoon dan?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:09 schreef APK het volgende:
[..]
Dacht ik ook, en ik heb er geen app voor.
Mag ik haar iets PM'en Grees?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:09 schreef APK het volgende:
[..]
Oh. hoeft al niet meer.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:09 schreef APK het volgende:
[..]
En mijn zus op die afgeknipte foto.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Oh. hoeft al niet meer.
Op mijn Desire HD zie ik dus Conleche naast haar zitten in thumbnailview
Ik heb dat wel vaak bij mijn eigen computer, dat je in thumbnail nog het origineel ziet, maar bij een ander...quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Oh. hoeft al niet meer.
Op mijn Desire HD zie ik dus Conleche naast haar zitten in thumbnailview
Maar da's toch belachelijk? Dat een ander dan het origineel kan zien?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb dat wel vaak bij mijn eigen computer, dat je in thumbnail nog het origineel ziet, maar bij een ander...
Dan moet ik mijn Desire HD via USB aan mijn computer hangen, de foto daar naartoe slepen, de hele zooi weer unpluggen en dan naar de thumbnail kijken.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:10 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Alsjeblieft. Wat heb ik weggecropt?
als hij de originele afbeelding post zou je het verschil toch moeten kunnen zienquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:13 schreef Greys het volgende:
Heb je er wel iets duidelijks/groots afgecropt, Q?
ahhhh, uri geller zijn lepel wilt niet buigenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:14 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn Desire HD via USB aan mijn computer hangen, de foto daar naartoe slepen, de hele zooi weer unpluggen en dan naar de thumbnail kijken.
Geen zin in in, maar geloof maar dat het werkt als je foto's bewerkt met de crappy shit die Grees gebruikt
Niet als het een heel klein detail is wat ze er af gehaald heeft, als het een thumbnail is die hij terug ziet.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als hij de originele afbeelding post zou je het verschil toch moeten kunnen zien
Ik geloof er geen reet van. En ik heb het met paint gedaan.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:14 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn Desire HD via USB aan mijn computer hangen, de foto daar naartoe slepen, de hele zooi weer unpluggen en dan naar de thumbnail kijken.
Geen zin in in, maar geloof maar dat het werkt als je foto's bewerkt met de crappy shit die Grees gebruikt
Ooh geloof me, wat ik eraf heb gecropt kun je niet missenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet als het een heel klein detail is wat ze er af gehaald heeft, als het een thumbnail is die hij terug ziet.
Da's echt niet zo dus.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:15 schreef Qwea het volgende:
Het enige wat ik zou kunnen bedenken is een windows thumbnail cache. Maar dan zou je hem dus eerst orgineel ge-upt moeten hebben, verwijderd, en dan de aanpassing eroverheen
er was toch iets met layers die groter konden zijn dan je plaatje... ??quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:15 schreef Qwea het volgende:
Het enige wat ik zou kunnen bedenken is een windows thumbnail cache. Maar dan zou je hem dus eerst orgineel ge-upt moeten hebben, verwijderd, en dan de aanpassing eroverheen
misschien moet je eens proberen een plaatje te croppenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's echt niet zo dus.
Misschien ooit met die van Conleche, maar zeker niet met die van mijn zus.
Want die is van een paar dagen geleden en die staat echt niet in photobucket
Eerst zien, dan gelovenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:17 schreef APK het volgende:
Lieve Qwea en Zwab, ik heb een MA in Image Synthesis en nog wat.
Ik snapte er ook geen reet van
Waar haal je dit vandaan?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:17 schreef Qwea het volgende:
Ok so I have a photo, and I have edited it (cropped out a certain section) and saved the new photo. Done via Paint!
Now when viewing the thumbnail on certain computers I send the photo to (also on my phone) the thumbnail is of the original unedited photo. When opened to full size you can then see the edited file. To get around it I have print screened and pasted it to Paint and saved it as a new file.
However, now I want the original of the photo which has gone missing. Is there a way to revert the image back (I assume the information is still there considering it is showing it in the thumbnail...)
Dan klopt het toch?quote:
nee je leest het goedquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan klopt het toch?
Dan hebben anderen dat dus soms ook dat als ze een foto versturen naar een andere computer, dat ze op de thumbnail het origineel nog zien? Of lees ik het nou verkeerd?
Open die ene foto uit het fotoboek van Greys met dat rode jurkdingetje op jouw Desire als een thumbnail...quote:
No shit sherlock.quote:
Heb al gekeken. Niks aan te zienquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:23 schreef APK het volgende:
[..]
Open die ene foto uit het fotoboek van Greys met dat rode jurkdingetje op jouw Desire als een thumbnail...
Waarom zou ik hier over liegen?
Moet je dus een Desire HD hebben, losert!quote:
En wie heeft er nog meer gelijk?quote:
Wtf, je hebt echt gelijk.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je dus een Desire HD hebben, losert!![]()
Kuttelefoon overigens
Volgens mij klopt het iddquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan klopt het toch?
Dan hebben anderen dat dus soms ook dat als ze een foto versturen naar een andere computer, dat ze op de thumbnail het origineel nog zien? Of lees ik het nou verkeerd?
Kusje voor jou,quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
En wie heeft er nog meer gelijk?
En was dus niet aan het keuvelen?
Die ene met een slok teveel op die jullie allemaal zo schaamteloos hebben uitgelachen zojuist?
Ik dacht dat ze kadootjes op tafel hadden, maar het was het menuquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wtf, je hebt echt gelijk.
Niet als ik hem live view. Pas als ik hem opsla.
Dan zie ik de gehele foto
Zwab, dan kun jij het ook zien op je desire
Nee, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ene met een slok teveel op die jullie allemaal zo schaamteloos hebben uitgelachen zojuist?
Ja eh... dat bedoelde ik toch ook al die tijdquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijkMaar het is niet zo dat APK's telefoon een foto kan "vervolledigen" ofzo
Mijn laptop kan het dus ook
Ik was de enige die de haan niet hoorde kraaienquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee serieus, het is echt fucking vreemd.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:26 schreef Greys het volgende:
Oh wacht, nog even om te checken of APK en Q niet onder één hoedje spelen...
zag het hier net ook jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:31 schreef Qwea het volgende:
Mike heeft het antwoord ;
Exif thumbnail !
Nope, werkt niet.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:30 schreef APK het volgende:
Dus, lieve Grees.
Andere software gebruiken om foto's te croppen![]()
Maar niet de Blue Lagoon foto's die je naar mij stuurt hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:30 schreef APK het volgende:
Dus, lieve Grees.
Andere software gebruiken om foto's te croppen![]()
exif verwijderen gewoon dusquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope, werkt niet.
Doet namelijk dr fotocam
Not sure, dingen bewerkt met een ander programma laten níet meer zien.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:31 schreef Qwea het volgende:
Nope, werkt niet.
Doet namelijk dr fotocam
Dat kun je toch ook gewoon uitzetten op je cam?quote:
Jij hebt exact dezelfde cameraquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope, werkt niet.
Doet namelijk dr fotocam
Efix viewer ws weer wel.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:33 schreef APK het volgende:
[..]
Not sure, dingen bewerkt met een ander programma laten níet meer zien.
Nee schatquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij hebt exact dezelfde camera![]()
Dus eh...
ligt er aan hoe je programma ingesteld is, je kunt bij de meeste wel instellen of je je exif wilt behouden na het bewerkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:33 schreef APK het volgende:
[..]
Not sure, dingen bewerkt met een ander programma laten níet meer zien.
we hebben eigenlijk capes nodigquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:36 schreef Qwea het volgende:
Nou, de nerds hebben het mystery weer opgelost.
Wat zijn wij ook goed he zwabje
Noem dat maar opgelost.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:36 schreef Qwea het volgende:
Nou, de nerds hebben het mystery weer opgelost.
Wat zijn wij ook goed he zwabje
Ja, dus ze kan beter andere software gebruiken.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
ligt er aan hoe je programma ingesteld is, je kunt bij de meeste wel instellen of je je exif wilt behouden na het bewerken
tenzij ze dit ook in het programma waar ze nu in werkt in kan stellenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, dus ze kan beter andere software gebruiken.
Toch?
PhotoFiltre.quote:
als het goed is, en je slaat een foto op, staat er ergens een vinkje met "save exif data" ?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:44 schreef Greys het volgende:
[..]
PhotoFiltre.
En heel soms Photoshop, maar zo goed als nooit. Kan ik dat beter doen voortaan?
danny is heel lief met zijn pop up youtube, maar daarna ligt de hele boel lam.quote:
In beide programma's staat niet zo een vinkje, helaasquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als het goed is, en je slaat een foto op, staat er ergens een vinkje met "save exif data" ?
die moet weggevinkt worden
Gaat dat over je ESF buurman?quote:
dan ga ik dat eens nazoekenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:51 schreef Greys het volgende:
[..]
In beide programma's staat niet zo een vinkje, helaas
In PhotoFiltre staan sowieso nul vinkjes, in Photoshop wel deze:
Use Lower Case Extension
en
ICC Profile (en dan een heel nr)
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je omgelazerd was
Truste!
Neuh.quote:
Eerst die hierbovenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:56 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh.
Maar nu eindelijk een echt mooi liedje!![]()
*piep*quote:
Niet piepen, die heb je al vaker geluisterd en toen heb je het ook overleefd.quote:
Is best mooi.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet piepen, die heb je al vaker geluisterd en toen heb je het ook overleefd.
Of toen gelogen dat je geluisterd hebt, is ook een mogelijkheid.
Ik zal jou ook een keer bellen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:01 schreef APK het volgende:
[..]
Is best mooi.
Volgens mij belde ik jou toen en toen nam je niet op
Dat nummer van haar zit ook in die snotterscene in 'Love Actually'.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:03 schreef oh-oh het volgende:
Rows and floes of angel hair
And ice cream castles in the air
And feather canyons ev'rywhere
I've looked at clouds that way
But now they only block the sun
They rain and snow on ev'ryone
So many things I would have done
But clouds got in my way
I've looked at clouds from both sides now
From up and down, and still somehow
It's cloud illusions I recall
I really don't know clouds at all
Moons and Junes and Ferris wheels
The dizzy dancing way you feel
As ev'ry fairy tale comes real
I've looked at love that way
But now it's just another show
You leave 'em laughing when you go
And if you care, don't let them know
Don't give yourself away
I've looked at love from both sides now
From give and take, and still somehow
It's love's illusions I recall
I really don't know love at all
Tears and fears and feeling proud
To say "I love you" right out loud
Dreams and schemes and circus crowds
I've looked at life that way
But now old friends are acting strange
They shake their heads, they say I've changed
Well something's lost, but something's gained
In living ev'ry day
I've looked at life from both sides now
From win and lose and still somehow
It's life's illusions I recall
I really don't know life at all
I've looked at life from both sides now
From up and down, and still somehow
It's life's illusions I recall
I really don't know life at all
![]()
Truste
Lilyquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:04 schreef APK het volgende:
Okay, Sting done.
Even klikken op de volgende!
Zonder gegiechel is het tóch anders...quote:
Da's niet met take That, toch?quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:13 schreef Greys het volgende:
It's 5 o'clock in the morning
Conversation got boring
You said you're going to bed soon
So I snuck off to your bedroom
And I thought I'd just wait there
Til I heard you come up the stairs
I pretended I was sleeping
And I was hoping you would creep in
With me
You put your arm around my shoulder
It was as if the room got colder
We moved closer in together
And started talking bout the weather
Said tomorrow would be fun
We can watch A Place In The Sun
I didn't know where this was going
When you kissed me
Are you mine?
Are you mine?
Cause I stay here all the time
Watching telly, drinking wine
Who'da known, who'da known
When you flash up on my phone
I'd no longer feel alone
No longer feel alone
Dat gedeelte welquote:
Tomorow pasquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:13 schreef Greys het volgende:
Wat is 'A Place in the Sun' eigenlijk wat ze watchen?
quote:
Huh? I'm lost.quote:
Lily heeft dat nummer van Take That gejatquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? I'm lost.
Ik dacht dat ze een nummer van Lily en een nummer van Take That aan elkaar gesoldeerd hadden voor dat optreden, dat het halverwege overging in Shine. Maar dat refrein is dus sowieso altijd al hetzelfde?Of is de ene een cover van de andere en... *nog maar eens luistert*
Ik ben niet zó dronken dat ik dat niet kan kopiëren en plakken.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:32 schreef APK het volgende:
Oh, dat ging niet helemaal goed met die link.
*Zucht*
Ja opaquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben niet zó dronken dat ik dat niet kan kopiëren en plakken.
Welke is er nou neukmuziek?
Opa op piano?
Nee, Lily is voor tijdens het roken after.quote:
# See the light on your face, let it shine #quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:38 schreef Greys het volgende:
En neuken tijdens piano opa moet óf een zeer nuchtere aangelegenheid zijn (omdat je er anders bij in slaap valt) of een héél dronken aangelegenheid (omdat dan alles toch al in slow motion gaat). Ik ben er nog niet uit wat beter zou zijn. Jij?
Sinterklaas is nog niet eens wegquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:35 schreef Ml-etje het volgende:
mogge! Mag zo de kerstspullen pakken
November 2011?quote:Op zaterdag 4 december 2010 09:43 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Het is jullie vast niet ontgaan: er zijn steeds meer leuke prijsvragen en winacties op FOK!
Kijk hier regelmatig voor de nieuwste acties die hier steeds genoemd zullen worden!
De eerste acties voor november zullen binnenkort hier verschijnen. Houd dit topic dus goed in de gaten!
quote:Op zaterdag 4 december 2010 09:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een bloedstollende ontknoping![]()
Ik snap er geen fuck van![]()
Mogguh trouwens
Hihi I know I know maar heb wat FHF mensen beloofd mijn kelder op te ruimen en wil dan die spullen volgende week zaterdag weg brengen. Dus vind het wel zo leuk nu te doen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 09:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Sinterklaas is nog niet eens weg
Wij moeten deze week ff eentje uitzoeken en dan volgende zaterdag opzetten.
Onder het genot van
Die uggs outlet is leuk Greysquote:
Oh oei afgeleerd, ehh ik wil obver 5 minuten mijn opdracht inleveren om dan de kelder leeg te slepen en met kerstballen enz te gaan googlenquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:54 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen
Waarom zijn jullie ook allemaal zo vroeg op?![]()
Ik had besloten dat de kat afgelopen nacht ook boven mocht slapen (mag hij normaal niet) en dat leverde me een uur geleden 2 jengelende zeikerds op boven, die naar beneden wilden.
Ik ben er zelf al geweest afgelopen week, maar ik ben persoonlijk niet zo'n UGGS fanquote:
Even heel snel naar de drogist gaan om dat lila-met-zalm-kleurige doosje te halen!quote:
Trachitolquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Even heel snel naar de drogist gaan om dat lila-met-zalm-kleurige doosje te halen!
Als je er snel bij bent heb je dat dan daarmee vrij snel weer weg. Zou niet handig zijn met je vakantie!
Kennisje van me werkt er voor de tijdelijkheid (werkt normaal voor vd Assem bij Voorwinden) die vindt het helemaal te gek maar zij is ook iets van 23 dat scheelt denk ik.quote:Op zaterdag 4 december 2010 09:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben er zelf al geweest afgelopen week, maar ik ben persoonlijk niet zo'n UGGS fan
Maar moest er pal tegenover zijn toen ik met Maes voor haar jurk weg ging. Het is wel heel apart shoppen, heel groot, keiharde muziek, woestdruk
Heb je een plaatje?quote:Op zaterdag 4 december 2010 09:57 schreef Greys het volgende:
Even heel snel naar de drogist gaan om dat lila-met-zalm-kleurige doosje te halen!
Als je er snel bij bent heb je dat dan daarmee vrij snel weer weg. Zou niet handig zijn met je vakantie!
Volgens mij hebben ze het zelfs bij de supermarkt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 09:59 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je een plaatje?
Ik vrees dat ik weinig indruk maak bij de drogist als ik vraag om een lila-met-zalm-kleurige doosje.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 09:59 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je een plaatje?
Ik vrees dat ik weinig indruk maak bij de drogist als ik vraag om een lila-met-zalm-kleurige doosje.
Greysquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:54 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen
Waarom zijn jullie ook allemaal zo vroeg op?![]()
Ik had besloten dat de kat afgelopen nacht ook boven mocht slapen (mag hij normaal niet) en dat leverde me een uur geleden 2 jengelende zeikerds op boven, die naar beneden wilden.
Zie, ik wist hetquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:02 schreef APK het volgende:
Probleem is dat je 'Trachitol' niet uit je strot krijgt met een keelontsteking, dus ik ga toch voor 'lila-met-zalm-kleurige doosje'
Ik moet bijna alles nog halen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 09:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hello
Zo de laatste sinterklaas-inkopen doen en dan ben ik er klaar mee ook
Zeg, diequote:
Ohquote:Nou, omdat ik het bedacht om vanochtend braaf ff een bakkie te doen bij m'n ouders, maar kreeg om 9 uur een sms van Zusje dat pa daar kwam te klussen en ma mee zou nemen.
En toen was ik al wakker![]()
Boor wel. Die bejaarde niet, die durft niet meer van de trap afquote:Kan Boor niet zelf naar beneden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |