inderdaadquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ben gaat het nog moeilijk krijgen tegen Kim in de laatste rondes
dat denk ik ook welquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Hey Koenquote:
Dat zullen ze bij The Voice wel zo regelen ja, anders is er niks aan...quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond Kim vanavond veel beter dan met dat Justin Timberlake nummer vorige week, hoop dat ze dit zo vasthoudtquote:
Ik vind Kim beter dan Benquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:31 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat zullen ze bij The Voice wel zo regelen ja, anders is er niks aan...
Ben is natuurlijk verruit de beste, maarja, nu al een winnaar aanwijzen kan ook weer niet he
Raf had toch met Kane gezongen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:31 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik snap het niet, waarom mag niet iedereen nog een keer met een gastartiest zingen?
Raf en Kim zijn nog niet geweest...
Rafaella was de vorige keer toch al?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:31 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik snap het niet, waarom mag niet iedereen nog een keer met een gastartiest zingen?
Raf en Kim zijn nog niet geweest...
getver nee zegquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:32 schreef Zehra het volgende:
Ik blijf bij mijn eerste top 3:
1 - Raffaela
2 - Kim
3 - Leonie
Ja, inderdaad Ben - Kim en dan Pearl & Leoniequote:Op vrijdag 3 december 2010 22:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ook. Zou een waardige finale zijn in ieder geval.
Dat roep ik al de hele avond en vorige week ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |