Ze wilt Gaga imiterenquote:
Ik dacht de danser van Davy&Joshua waar harden voor werd geklapt dan voor hunquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
De danser van Charlotte bij Popstars
Met zo'n mooie glimmende broekquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:51 schreef Karina het volgende:
Hoe cool is het om zo een moeder te hebben
Schuif eens wat doorquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:49 schreef Redux het volgende:
[..]
3 jaar lang gerijpte brokkelkaas hiero
ik vroeg me af of haar kind haar uberhaupt herkentquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Ben benieuwd of dat kind haar uberhaupt herkent zo
Jij weerquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:53 schreef Zehra het volgende:
Vreemd dat commentaar. Ik vond Raffaela verreweg de beste van de avond
Je moet wel kwoten dropveterquote:
Nickquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:53 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee, want nick is die domme immers
Oh ja, je kind Beautiful Hope noemen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:53 schreef MaLo het volgende:
Dat kindje net ook, het Mooie Hoopje. Met de duim in de mond, hartstikke moe de avond in zo'n studio door moeten brengen in plaats van in je bedje.
Ja maar jij bent altijd tegendraadsquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:53 schreef Zehra het volgende:
Hebben we jou ook weer, gezelligquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:53 schreef Zehra het volgende:
Jij was toch ook diegene die Jennifer goed vond?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:53 schreef Zehra het volgende:
Man in the mirror was een stuk beterquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:53 schreef Zehra het volgende:
Hhahaha ik dacht hetzelfde toen ik het las. Ah neee de mimimimi lover. En nu ook Raf hahaha echt om te janken.quote:
jij hebt echt een rare smaak.... vorige week ook al Jennifer tochquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:54 schreef Zehra het volgende:
Echt waanzinnig optreden van Raffaela. Fantastisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |