Wat was je plan dan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
mijn plan was waterdicht
Protest smiley
Het heet timing?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik heb een goede tactiek.
Jouw schuldquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
1 938 Chocolate-chick
2 772 iBenny
3 450 Stuart
4 432 goldfinger1963
5 355 Samzz
6 336 Huppelmuts
7 296 Ploertendoder
8 284 honkeytonk
9 265 Marijkezwolle
10 246 Evie
Benny!_![]()
Preciesquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
makkelijk, mij de schuld geven
Ja, zelf heb je er gelukkig nog niet zoveelquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
1 938 Chocolate-chick
2 772 iBenny
3 450 Stuart
4 432 goldfinger1963
5 355 Samzz
6 336 Huppelmuts
7 296 Ploertendoder
8 284 honkeytonk
9 265 Marijkezwolle
10 246 Evie
Benny!_![]()
ja ik heb er helemaal niet veelquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zelf heb je er gelukkig nog niet zoveel
En?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:07 schreef DevilsWhore het volgende:
HALLOOOO
Ik heb het er met mijn vader over gehad.
Nouja ik heb het maar even subtiel gebracht door te zeggen dat ik hier niet mee door wil gaan, dat ik chemie veel leuker vind. En hij vindt dat ik 't maar met mijn SLB'er erover wil hebben, maar die zit nu in Nigeria. Maar hij nam het goed op in elk geval.quote:
Da's mooi om te horenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nouja ik heb het maar even subtiel gebracht door te zeggen dat ik hier niet mee door wil gaan, dat ik chemie veel leuker vind. En hij vindt dat ik 't maar met mijn SLB'er erover wil hebben, maar die zit nu in Nigeria. Maar hij nam het goed op in elk geval.
Nou dat is mooi om te horen, nu hopen dat het doorgaatquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nouja ik heb het maar even subtiel gebracht door te zeggen dat ik hier niet mee door wil gaan, dat ik chemie veel leuker vind. En hij vindt dat ik 't maar met mijn SLB'er erover wil hebben, maar die zit nu in Nigeria. Maar hij nam het goed op in elk geval.
Idd.quote:
Uhuh, en nu moet ik gaan verzinnen of ik chemie ga doen, of toch lerarenopleiding biologie.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nou dat is mooi om te horen, nu hopen dat het doorgaat
nouja kijk wat je tegen die tijd het leukst vindt zou ik zeggen, maar leuk dat het goed wordt opgevatquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Idd.
[..]
Uhuh, en nu moet ik gaan verzinnen of ik chemie ga doen, of toch lerarenopleiding biologie.
quote:Honky Tonk Man:
Why the Gimmick Was Retarded:
He was an Elvis impersonator. About 30 years after that wouldve been cool.
Why the Gimmick Was Awesome Anyway:
When youre a slightly overweight dude, you could do worse for ring attire than 70s Fat Vegas Elvis sequined jumpsuits. With his crazy clothes and weirdly plastic rockabilly hair, you couldnt miss the guy. And he must have spent a small fortune on guitars, which he used to smash over other wrestlers heads nearly every time he fought. I never got tired of him busting someone in the face with that guitar no matter how many times I saw it. My favorite is when it gets stuck around their neck, and they waver around like a goddamn dog with its head in a cone. Someone needs to bring this gimmick back, man.
Bron
Ik heb ook niet gezegd dat ik ga stoppen, alleen dat ik iets anders wil doen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nouja kijk wat je tegen die tijd het leukst vindt zou ik zeggen, maar leuk dat het goed wordt opgevat
ja dat scheelt dan alweerquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat ik ga stoppen, alleen dat ik iets anders wil doen.
quote:
Idd.quote:
quote:A night club kind of place where cowboys party
quote:A word used a lot in Country music
quote:The sound made when a truck hits a donkey.
quote:honkeytonk badonkadonk
an ass that is amazing in country singing terms, it means your bootylicious in Beyonce terms
"Look at that girls ass. Its sooo amazing. Shes got that Honkeytonk Badonkadonk!"
"Dude a honkeytonk badonkawhat?!"
"It means shes got a sweet ass!"
wat?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wow! Check de honkeytonk badonkadonk van Chocolate-Chick!
Honkeytonk Badonkadonk=Lekker kontjequote:
quote:honkeytonk badonkadonk
an ass that is amazing in country singing terms, it means your bootylicious in Beyonce terms
"Look at that girls ass. Its sooo amazing. Shes got that Honkeytonk Badonkadonk!"
"Dude a honkeytonk badonkawhat?!"
"It means shes got a sweet ass!"
quote:Meaning of Honkeytonk:
Adj: A gigantic ass, usually found commonly in the African-American population
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Honkeytonk Badonkadonk=Lekker kontje
[..]
BOOTYLICIOUS BABY!quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Honkeytonk Badonkadonk=Lekker kontje
[..]
problemen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:28 schreef DevilsWhore het volgende:
Fuck, HT, heb ik net een leuk idee voor een nickpic voor je, en dan kan het hier niet.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:28 schreef DevilsWhore het volgende:
Fuck, HT, heb ik net een leuk idee voor een nickpic voor je, en dan kan het hier niet.
Cam niet aangesloten (is zo op te lossen), niks waarmee ik campics kan maken, geen camera.quote:
ow dat is wel kutquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Cam niet aangesloten (is zo op te lossen), niks waarmee ik campics kan maken, geen camera.
quote:Honkey tonked
A cheap imitator of the famed player Counter-Strike player Ksharp
quote:Honkey Tonking!
slang for going to the bar and having a good time.
"We'll go honkey tonking 'round this town" -Hank Williams Sr.
Mja voor HT wel.quote:
quote:
ja nu kan hij geen Pic van jou ontvangenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja voor HT wel.
[..]
ZUIPEEEEHHHH
Ik ben nu verdrietigquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja voor HT wel.
[..]
ZUIPEEEEHHHH
Nooit geweten dat mijn naam zoveel betekenissen hadquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja nu weten we het wel, je bent fantastisch
ik wist niet dat je in het echt ook Honkeytonk heettequote:Op vrijdag 3 december 2010 22:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nooit geweten dat mijn naam zoveel betekenissen had![]()
Dan weet je het nuquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wist niet dat je in het echt ook Honkeytonk heette
Nee, zo heet ik in het echt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je hebt je naam veranderd?
Écht? Sterke driewieler danquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja mn moeder op een driewieler
62 kilo mutsquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
62 wat? Weegt ze 62 koeien? Of 62 tafels? Of 62 maanlandingen?
IK BEGRIJP HET NIET
Jaquote:
Yvonne is gemeenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoezo?
Dat weet jij als kloon van AP toch het beste
Wittequote:
je hebt haar vandaag nog niet gepijpt?quote:
o godquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
WitteMet hazelnoot en gepofte granen erin
LEKKOOOHHHRRRquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je hebt haar vandaag nog niet gepijpt?
[..]
o god
Niet vaak genoeg blijkbaarquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je hebt haar vandaag nog niet gepijpt?
[..]
o god
haha ja lekkerquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
LEKKOOOHHHRRR
Wil je ook een stukje?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
owja daar reageerde die Chocolate-dick op
quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:58 schreef Chocolate-dick het volgende:
[..]
Dat zou ook niet eerlijk zijn voor de andere chocolade
Nee, ik merk dat ik sinds 25 augustus geniaal ben.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
Je vergist je, je hebt een geniaal moment, dat betekend niet dat je geniaal bent
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, ik merk dat ik sinds 25 augustus geniaal ben.
Niks Honkeytonk, je bent geniaal, ik wilde dat ik net zoals jij wasquote:
Dat kan ik mij voorstellen ja.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Niks Honkeytonk, je bent geniaal, ik wilde dat ik net zoals jij was
Gelukkig maar, ik ga zo denk ik slapen, heb wel weer genoeg gepost voor vandaagquote:
Slapen is voor de zwakke.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik ga zo denk ik slapen, heb wel weer genoeg gepost voor vandaag
Niet slapen is voor de sterken.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Niet slapen is voor idioten
whatever floats your boatquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Niet slapen is voor de sterken.
Weltrusten CCquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ga ervandoor! welterusten iedereen die hier nog is, wat er niet veel zullen zijn maargoed![]()
![]()
Tot ooit
Trusten!quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ga ervandoor! welterusten iedereen die hier nog is, wat er niet veel zullen zijn maargoed![]()
![]()
Tot ooit
Ik zie hem zondagquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Weltrusten CC
En veel pret morgenGeef PD een kusje van me
Truste HT, hier scheiden onze wegen, spoedig zullen zij elkaar weer treffen, tot dan, waardige strijdgenootquote:
Ohw fuck... het is nog geen zondag morgenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zie hem zondagik zal hem wel een kusje geven van je
Welterustenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
![]()
Tot ooit
Ik ben niet waardig aan jou, ik ben velen malen beter, dat weet jij ook welquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Truste HT, hier scheiden onze wegen, spoedig zullen zij elkaar weer treffen, tot dan, waardige strijdgenoot
klep dichtquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben niet waardig aan jou, ik ben velen malen beter, dat weet jij ook wel
Lekker slapen!quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Succes ermeeik ga nu echt slapen
![]()
tot ooit!
Welterusten CCquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Succes ermeeik ga nu echt slapen
![]()
tot ooit!
Daar ontbreekt het mij helaas ook aan vrees ikquote:
Vertel ons eens over je weekend plannenquote:
Morgenavond naar 36 Crazyfistsquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vertel ons eens over je weekend plannen
Klinkt goedquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Morgenavond naar 36 CrazyfistsEn Devildriver. Voor de rest leren.
Ja en zondag Sinterklaas vieren met mijn ouders, broer en zus, dus ik ben nu een gedicht aan het verzinnen.
Morgen uit eten met wat vrienden en ik moet wat kadootjes kopen voor de kerst en overmogen uit lunchen en naar drama classquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:23 schreef DevilsWhore het volgende:
En jij dan?
Ik was net op zoek naar mn touchpad, omg.
Klinkt leuk.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Morgen uit eten met wat vrienden en ik moet wat kadootjes kopen voor de kerst en overmogen uit lunchen en naar drama class
Zit je nu met je telefoon te internetten somsquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klinkt leuk.
Ik wou dat ik mijn laptop bij me had.
Nee, dat kan ik niet met mn telefoon. Wel met mn GaySP als er internet beschikbaar is.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zit je nu met je telefoon te internetten soms
Oooh, dus niet zo snel. Nou ja, beter dan geen internet moet je maar denkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet met mn telefoon. Wel met mn GaySP als er internet beschikbaar is.
Maar pc bij mijn ouders, pentium 3.
Dat is waar. Maar dan zou ik misschien bezig zijn met mijn gedicht.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dus niet zo snel. Nou ja, beter dan geen internet moet je maar denken
MICHHAS! IK MIS JE AURA HIER!quote:
Jep. In een Elfstedenstad.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hey
Je bent in het hoge noorden toch?
Dat is waar. Maar nu kun je Google gebruikenquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar dan zou ik misschien bezig zijn met mijn gedicht.
Mijn ouders wonen hier he.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wtf doe je daar man
Iedereen weet dat bazen in het oosten verblijven
Is het niet leuk daar?
Dat klopt. Maar ik heb al een begin.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar nu kun je Google gebruiken
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen hier he.
Maar het is wel oke. Maar waarom denk je dat ik naar het Oosten ben verhuisd.Zodat ik bij Remlove in de buurt kan zijn natuurlijk.
Goed bezigquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik heb al een begin.
Bij deze.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je ouders daar wonen
Remlof woont bij mij in de buurtje bedoeld remlof toch
![]()
JA HEquote:
Ja mevrouwquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:48 schreef DevilsWhore het volgende:
OH WACHT! Jij woont tegenover de Rembrandt.
GEIL. wanneer gaan we meeten?quote:
Geil.quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
GEIL. wanneer gaan we meeten?
Ik ben het constant sinds vannacht.quote:
Oke, woensdag Pavlov? Om 8 uur?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb meestal toch geen fuck te doen
]bij mij was het vrij snel opgelost.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben het constant sinds vannacht.
Pavlovquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke, woensdag Pavlov? Om 8 uur?
Dat is het enige wat ik van naam ken wat ik weet te vinden, wnat ik was daar donderdag.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Pavlov
Shiiit, daar heb ik wat slechte herinneringen aan
Van 4 jaar geleden, dat wel
Ik heb die tent een beetje verbannen uit mijn leven, wil daar niet dood gevonden worden
Ja die grapjas van mij liet me gewoon de hele tijd niet klaarkomen, ben je er bijna, gaat hij je knijpen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:54 schreef lipjes het volgende:
[..]
]bij mij was het vrij snel opgelost.
besprong gewoon mijn liefje
Welterustenquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:55 schreef Michhas het volgende:
Anyway, i'm out
Slaap lekker alvast menschen![]()
Lekker koesequote:Op vrijdag 3 december 2010 23:55 schreef Michhas het volgende:
Anyway, i'm out
Slaap lekker alvast menschen![]()
Ik ga straks naar mijn bedje.quote:
ik hou t nog ff vol maar niet extreem langquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga straks naar mijn bedje.
Heel goed. Ik heb net chips op (cheese & onion) en drink Strongbow (cider)quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:23 schreef Koen66 het volgende:
ik zit lekker aan een biertje en chips
Dat ga ik ook straks doenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga straks naar mijn bedje.
hmmm ook lekkerquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heel goed. Ik heb net chips op (cheese & onion) en drink Strongbow (cider)
Oooh, das vervelend. Die is hier volop te krijgen. Welke heb je nu danquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm ook lekker
vind Salt&Vinager ook lekker met bier maar die is hier zo slecht verkrijgbaar
Lays Sensations Thai Sweet Chili, ookquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, das vervelend. Die is hier volop te krijgen. Welke heb je nu dan
Wel stom, in een 1persoons bed.quote:
Ja, die zijn ook wel lekker jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lays Sensations Thai Sweet Chili, ook
Jij hebt ook wel een knappe inhaalslag gemaakt nogquote:
Te erg gewoonquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij hebt ook wel een knappe inhaalslag gemaakt nog
Jawel, alleen hier heet Lays niet Lays maar Walkersquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar die heb je geheid in de UK niet toch?
ahja die hadden ze hier laatst in Utrecht in een Ierse pub ook liggenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jawel, alleen hier heet Lays niet Lays maar Walkers
Grappigquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahja die hadden ze hier laatst in Utrecht in een Ierse pub ook liggen
zag ze liggen toen we daar met de TAL SC Meet even warenquote:
Ik ben nog nooit naar een meet gegaanquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zag ze liggen toen we daar met de TAL SC Meet even waren
is vanuit de UK ook wat lastiger natuurlijkquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit naar een meet gegaan
Alleen een keer dat ik met 2 Fok!kers tegelijk afsprak maar verder niet
Ja, maar ik woonde 2 jaar in NL toen ik op Fok! zatquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is vanuit de UK ook wat lastiger natuurlijk
ahaaaaquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar ik woonde 2 jaar in NL toen ik op Fok! zat
Nederlandsquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahaaaa
Ben je overigens Nederland of Engels?
Stuart is wel je echte naam ook?quote:
Mijn 2e naamquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Stuart is wel je echte naam ook?
Klinkt aardig Engels immers
Ah, almost an Englishmanquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn 2e naam
Ik spreek overigens wel goed Engels hoor. Heb hier ook op een school gewerkt
Ik zou wel de Britse nationaliteit kunnen krijgen hoor, maar het heeft niet zoveel zinquote:
ach we zijn allemaal Europeanen, maakt weinig uit tegenwoordigquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou wel de Britse nationaliteit kunnen krijgen hoor, maar het heeft niet zoveel zin
Zo denken de Britten er anders niet over hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach we zijn allemaal Europeanen, maakt weinig uit tegenwoordig
het blijven eilandbewonersquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo denken de Britten er anders niet over hoor
Hield haar even van de straatquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:56 schreef Koen66 het volgende:
Top 100 van vrijdag 3 december 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 1075 Chocolate-chick
1000+ is inderdaad best knap jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
knap hoor, ik ben al blij als ik 100+ haal
Ik kijk bijna nooit TV eigenlijkquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:00 schreef Koen66 het volgende:
owee het is laat
de webcambabes zijn er(op tv)
is bij meestal ook bewegend behangquote:
Ik vind het wel leuk hoor, om een film te kijken, maar dat gebeurd niet vaakquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is bij meestal ook bewegend behang
films kijken doe ik eigenlijk helemaal nooit
films moeten me binnen 10 minuten boeien anders verlies ik snel de aandachtquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk hoor, om een film te kijken, maar dat gebeurd niet vaak
Inderdaad, als ik die zooi in de reclames zie, dan realiseer ik me altijd dat het al laat is.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:00 schreef Koen66 het volgende:
owee het is laat
de webcambabes zijn er(op tv)
Dat is wel erg snelquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
films moeten me binnen 10 minuten boeien anders verlies ik snel de aandacht
L.Noquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Inderdaad, als ik die zooi in de reclames zie, dan realiseer ik me altijd dat het al laat is.
Gaat wel. Mijn vriend ging optreden vandaag en nu is mijn energie gewoon op.quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Gaat wel. Mijn vriend ging optreden vandaag en nu is mijn energie gewoon op.
hey, leuk, wat doet ie?quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Tofquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:08 schreef L.no het volgende:
Hello, Stuart.
In mijn gedachte spreek ik jouw username uit in een Brits accent nu.![]()
hehehehehquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:09 schreef L.no het volgende:
[..]
En dan zo'n James Bond achtergrondmuziek
Valt mee, het is geen heavy metal ofzo. Het is een soort metal voor pussies in het Fries.quote:
Dat maakt het helemaal leukquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:09 schreef L.no het volgende:
[..]
En dan zo'n James Bond achtergrondmuziek
wheheehh leuke omschrijvingquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Valt mee, het is geen heavy metal ofzo. Het is een soort metal voor pussies in het Fries.
Maar wel awesome muziek.
Not too bad eigenlijk en met jouquote:
ik mag niet klagen, al is dat altijd wel leuk om te doenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Een echte Nederlander.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik mag niet klagen, al is dat altijd wel leuk om te doen
yep geboren en getogen (al is mijn pa Antilliaan, maar daar heb ik behalve uiterlijk weinig van meegekregen)quote:
Nice! Bo por papia papiumentu tambe?quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep geboren en getogen (al is mijn pa Antilliaan, maar daar heb ik behalve uiterlijk weinig van meegekregen)
Ja, is inderdaad standaardquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:13 schreef L.no het volgende:
[..]
[..]
is die lach PI jouw standaard PI?
ummm nee dus, spreek het totaal nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Nice! Bo por papia papiumentu tambe?
Ahh, oke. Het viel me nu pas om dat je om veel dingen moest lachen, vandaar.quote:
Ah, dat is weer jammer.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ummm nee dus, spreek het totaal niet
Mijn pa vertrok weer toen ik 4 was, ik zie hem sporadisch
Misschien niet al te handig gekozen maar ik vind deze leuker dan de standaard PIquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Ahh, oke. Het viel me nu pas om dat je om veel dingen moest lachen, vandaar.
Nou.. eigenlijk niet echt. Ik ben er wel mee opgegroeid. Ik kan het verstaan, maar ik ben beter in Frans en Duits (standaard een 4 als punt) dan Papiamentsquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar jij spreekt het dus duidelijk wel
Maar je bent Antilliaans?quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Nou.. eigenlijk niet echt. Ik ben er wel mee opgegroeid. Ik kan het verstaan, maar ik ben beter in Frans en Duits (standaard een 4 als punt) dan Papiaments
Ik eigenlijk nooit maar nu het standaard is kijk ik er bijna niet meer naarquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:22 schreef Koen66 het volgende:
ik vergeet eigenlijk altijd iets met PI's te doen
mijn half zus en half broer spreken het wel, die hebben hun halve leven op Curacao gewoond tot ze in NL gingen studeren. Zijn vervolgens hier blijven hangen, dus pa zit kinderloos op Curacaoquote:
Hahaha, gewenste effect dus niet behaaldquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:22 schreef L.no het volgende:
Ik gebruikte de voetbal PI als een soort van protest dat hij er uberhaupt nog in zit na het WK. Uiteindelijk vind ik het zelf irritant.
Ah oke. Komt hij nog op vakantie in Nederland?quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn half zus en half broer spreken het wel, die hebben hun halve leven op Curacao gewoond tot ze in NL gingen studeren. Zijn vervolgens hier blijven hangen, dus pa zit kinderloos op Curacao
Ja, een grote faal. Misschien ga ik het weer doen als ik er echt klaar voor ben.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha, gewenste effect dus niet behaald
yep, vorig jaar was ie 2x in NL, 1x op vakantie/zakenreis etc, 1x om z'n broer te begraven, toen heeft ie hier een week gelogeerdquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Ah oke. Komt hij nog op vakantie in Nederland?
Ohh, dat is mooi! Ik heb sommige familieleden als 12 jaar niet meer gezien. Mja, dat is wat anders dan een ouder natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, vorig jaar was ie 2x in NL, 1x op vakantie/zakenreis etc, 1x om z'n broer te begraven, toen heeft ie hier een week gelogeerd
en volgend jaar juli gaan wij met kids en al naar de USA en naar opaquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Ohh, dat is mooi! Ik heb sommige familieleden als 12 jaar niet meer gezien. Mja, dat is wat anders dan een ouder natuurlijk.
aww, hoe tof.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en volgend jaar juli gaan wij met kids en al naar de USA en naar opa
Dan doe ik wel met je mee, dan valt het meer opquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, een grote faal. Misschien ga ik het weer doen als ik er echt klaar voor ben.
yep kijk er erg naar uit. 1996 voor het laatst naar Curacao en Aruba geweest.quote:
zou wel een stunt zijnquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:32 schreef L.no het volgende:
Zou HT nog wakker zijn? Ik vraag me af of hij stiekem wakker wordt om de lapo te pakken. Dat heeft hij namelijk de hele dag al gedaan.
Deal!quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan doe ik wel met je mee, dan valt het meer op
Nou, dat zie ik bij dit topic niet meer gebeuren hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:32 schreef L.no het volgende:
Zou HT nog wakker zijn? Ik vraag me af of hij stiekem wakker wordt om de lapo te pakken. Dat heeft hij namelijk de hele dag al gedaan.
Poeh poeh, dat is heel lang geleden inderdaad.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep kijk er erg naar uit. 1996 voor het laatst naar Curacao en Aruba geweest.
Neeeee, nu nog nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Deal!
Ik ga vanaf deze post weer beginnen.
toen was ik nog een beetje jongquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Poeh poeh, dat is heel lang geleden inderdaad.
Ik heb niet gerekend, dus ik weet het niet.quote:
reken reken, in 1996 werd ik op 20/11 al 30quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik heb niet gerekend, dus ik weet het niet.![]()
Oh, dat valt mee inderdaad.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
reken reken, in 1996 werd ik op 20/11 al 30
30 vond ik erg, daarna vond ik het bij 40 pas weer ergquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:40 schreef L.no het volgende:
Natuurlijk wel.Pas als je je gebit kwijt bent, nauwelijks kan lopen, dan moet je je zorgen maken.
Ik denk ik ook niet. Ik ga een serie kijken ofzo.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:43 schreef Koen66 het volgende:
ik ben bang dat ik het volgende topic niet ga halen
ik ga m'n bedje maar eens opzoekenquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik denk ik ook niet. Ik ga een serie kijken ofzo.
Ook voor t eerstquote:
Weet ik, maar waarom eigenlijk? Ik kan mij niet voorstellen dat het zo irritant isquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:18 schreef Ploertendoder het volgende:
het is behoorlijk irritant aan het worden. Dat gelapohunt van je.
Omdat een ander ook weleens een nieuw deel wil openen, maar die krijgt door dat irritante gedoe van jou geen kans.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet ik, maar waarom eigenlijk? Ik kan mij niet voorstellen dat het zo irritant is
Okéquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:21 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Omdat een ander ook weleens een nieuw deel wil openen, maar die krijgt door dat irritante gedoe van jou geen kans.
Nu dat we het verwachten wil je het niet meer?quote:
Nee, ik typte dat op een PC die internet niet aankon, dus ik kon de Lapo eigenlijk niet eens krijgen, maar Ploertendoder vindt het echt ongelooflijk irritant, dus voor hemquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Nu dat we het verwachten wil je het niet meer?
Sarcasme druipt ervan afquote:
Ben je nu boos op me?quote:
Ik vind het jammer dat jij zo tegen mijn lapohunting bentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |