Wat was je plan dan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
mijn plan was waterdicht
Protest smiley
Het heet timing?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik heb een goede tactiek.
Jouw schuldquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
1 938 Chocolate-chick
2 772 iBenny
3 450 Stuart
4 432 goldfinger1963
5 355 Samzz
6 336 Huppelmuts
7 296 Ploertendoder
8 284 honkeytonk
9 265 Marijkezwolle
10 246 Evie
Benny!_![]()
Preciesquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
makkelijk, mij de schuld geven
Ja, zelf heb je er gelukkig nog niet zoveelquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
1 938 Chocolate-chick
2 772 iBenny
3 450 Stuart
4 432 goldfinger1963
5 355 Samzz
6 336 Huppelmuts
7 296 Ploertendoder
8 284 honkeytonk
9 265 Marijkezwolle
10 246 Evie
Benny!_![]()
ja ik heb er helemaal niet veelquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zelf heb je er gelukkig nog niet zoveel
En?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:07 schreef DevilsWhore het volgende:
HALLOOOO
Ik heb het er met mijn vader over gehad.
Nouja ik heb het maar even subtiel gebracht door te zeggen dat ik hier niet mee door wil gaan, dat ik chemie veel leuker vind. En hij vindt dat ik 't maar met mijn SLB'er erover wil hebben, maar die zit nu in Nigeria. Maar hij nam het goed op in elk geval.quote:
Da's mooi om te horenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nouja ik heb het maar even subtiel gebracht door te zeggen dat ik hier niet mee door wil gaan, dat ik chemie veel leuker vind. En hij vindt dat ik 't maar met mijn SLB'er erover wil hebben, maar die zit nu in Nigeria. Maar hij nam het goed op in elk geval.
Nou dat is mooi om te horen, nu hopen dat het doorgaatquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nouja ik heb het maar even subtiel gebracht door te zeggen dat ik hier niet mee door wil gaan, dat ik chemie veel leuker vind. En hij vindt dat ik 't maar met mijn SLB'er erover wil hebben, maar die zit nu in Nigeria. Maar hij nam het goed op in elk geval.
Idd.quote:
Uhuh, en nu moet ik gaan verzinnen of ik chemie ga doen, of toch lerarenopleiding biologie.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nou dat is mooi om te horen, nu hopen dat het doorgaat
nouja kijk wat je tegen die tijd het leukst vindt zou ik zeggen, maar leuk dat het goed wordt opgevatquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Idd.
[..]
Uhuh, en nu moet ik gaan verzinnen of ik chemie ga doen, of toch lerarenopleiding biologie.
quote:Honky Tonk Man:
Why the Gimmick Was Retarded:
He was an Elvis impersonator. About 30 years after that wouldve been cool.
Why the Gimmick Was Awesome Anyway:
When youre a slightly overweight dude, you could do worse for ring attire than 70s Fat Vegas Elvis sequined jumpsuits. With his crazy clothes and weirdly plastic rockabilly hair, you couldnt miss the guy. And he must have spent a small fortune on guitars, which he used to smash over other wrestlers heads nearly every time he fought. I never got tired of him busting someone in the face with that guitar no matter how many times I saw it. My favorite is when it gets stuck around their neck, and they waver around like a goddamn dog with its head in a cone. Someone needs to bring this gimmick back, man.
Bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |